Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał stojan

Artykuły i poradniki dodawane przez użytkowników
Odpowiedz
Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: iron_bird » 2013-07-25, 22:01

Jak będziesz kupował, to weź sobie jeden moduł na zapas, te moduły lubią często siadać ;)

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: rafalgb » 2013-07-25, 22:24

MATEOXXX pisze:Dzisiaj pożyczyłem od kumpla moduł oraz cewkę z aeroxa i w końcu WSK ożyła , jeszcze nie widziałem żeby tak mogła się wkręcać ;D . Zapłon przerósł wszystkie moje oczekiwania . Jak przyjdzie mi moduł i cewka w poniedziałek to nagram film z pracy .

Bardzo Dziękuje wszystkim którzy pomogli mi rozwiązać ten problem .
enjoy from drive
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4116
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: AudioBas » 2013-07-25, 22:28

A może Muciek podeśle schemat modułu, który będziemy mogli zbudować sami i który będzie żył dłużej?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Matej » 2013-07-26, 07:48

Wierzysz w cuda?

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Muciek » 2013-07-26, 10:14

Dla spawaczy z Wrocławia których nie nauczyli obsługi google :medit:

Kod: Zaznacz cały

http://bit.ly/147mnZZ

Awatar użytkownika
szymon_wolebez
Posty: 416
Rejestracja: 2012-08-22, 14:01
GG: 0
Moje maszyny: kiedyś - WSK 175 Kobuz z 1982
obecnie - Honda Transalp 650
Lokalizacja: Korsyka- Francja
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: szymon_wolebez » 2013-07-26, 13:55

Wykonanie samemu większej ilości modułów będzie tańsze.
Zrobić sobie tak na raz z 5szt. i z głowy na jakiś czas.
Przy okazji można bardziej zrozumieć samą zasadę działania modułu. Zrobić bez odcięcia/blokady albo nawet z regulowanym odcięciem zapłonu jeśli ktoś by chciał.
Moduły można by było polakierować i nie zalewać żywicą wtedy można by było je naprawić.
W zasadzie to tam tylko pewnie tyrystor pada.

Tylko z tego co słyszałem to padają cewki WN oraz cewki ładowania CDI.

Jak znajdę chwilę to coś zmajstruję i sprawdzę jak to działa na halotronie bez akumulatora (to o co Kamil pytałeś).
Impulsatory ze skutera i gotowe moduły mnie nie interesują ;-) .

W sieci pełno jest tego typu projektów, schematów, opisów CDI.
Muciek nawet podał link :lol:

Awatar użytkownika
Arek19973
Posty: 141
Rejestracja: 2012-08-09, 22:00
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175, Romet 50 T-1, Simson S51
Lokalizacja: Lipsk n. Biebrzą
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Arek19973 » 2013-08-02, 23:03

Powoli planuję przeróbkę swojego zapłonu na CDI, więc mam kilka pytań, a mianowicie czy takie cewki zapłonowe mogą być: http://allegro.pl/cewka-fajka-zaplonowa ... 43315.html, lub taka http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-z-faj ... 08184.html ? Chodzi mi o to, że w jednej cewce mamy dwa piny, a w drugiej jeden. W tej cewce z podwójnymi pinami jeden przyłączamy do masy? Kolejnym moim pytaniem jest moduł, zapewne taki moduł będzie dobry, tylko jak odpowiednio go połączyć: http://allegro.pl/modul-zaplonowy-yamah ... 08988.html ? Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi :)

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Muciek » 2013-08-02, 23:29

Cewka to jest jeden uj , ta co ma 1 pin ma masę na rdzeniu a ta co 2 ma ją wyprowadzoną bo cała obudowa z plastiku. Moduł kup taki jak w temacie o CDI 125 tam masz kolory kabli podane.

Awatar użytkownika
Arek19973
Posty: 141
Rejestracja: 2012-08-09, 22:00
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175, Romet 50 T-1, Simson S51
Lokalizacja: Lipsk n. Biebrzą
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Arek19973 » 2013-08-02, 23:34

Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź, nawet nie pomyślałem, że może to być napisane w temacie o CDI w 125 :)


jarek11144
Posty: 8
Rejestracja: 2014-01-01, 03:40
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175, komar 2350, Yamaha fzr 600
Lokalizacja: Polska, Biała Rawska
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: jarek11144 » 2014-01-12, 21:33

Witam, śledziłem temat od początku, jednak dopiero teraz zdecydowałem się na założenie cdi do mojej wsk. Wszystkie potrzebne materiały zgromadziłem. Cewka przewijana w specjalnym zakładzie 116 ohm. Daje napięcie ok. 50v. Niestety po podłączeniu cewki do modułu napięcie zanika. Testowałem na 2 innych modułach. Dzieje się to samo. Co może być przyczyną ?

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Matej » 2014-01-12, 21:45

50v to za mało

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Muciek » 2014-01-12, 21:49

50v to dobra wartość do odpalenia.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4116
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: AudioBas » 2014-01-12, 21:52

Muciek pisze:50v to dobra wartość do odpalenia.
Nawet mniej wystarczy :)


Musisz coś źle podłączać lub masz zły znacznik na impulsatorze.
Wrzuć zdjęcia poradzimy :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

jarek11144
Posty: 8
Rejestracja: 2014-01-01, 03:40
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175, komar 2350, Yamaha fzr 600
Lokalizacja: Polska, Biała Rawska
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: jarek11144 » 2014-01-12, 22:11

Zdjęcia postaram się na jutro wrzucić. Moduł raczej dobrze podłączony:
żółty - cewka WN
niebieski - impulsator
czerwony - cewka zasilająca moduł
czarny - wolny (gaszenie)
zielony - masa

jarek11144
Posty: 8
Rejestracja: 2014-01-01, 03:40
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175, komar 2350, Yamaha fzr 600
Lokalizacja: Polska, Biała Rawska
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: jarek11144 » 2014-01-13, 18:23

Mierząc napięcie na kablach wychodzących z cewki zasilającej bez podpiętego modułu osiąga ok 50-60v. Po podpięciu modułu napięcie zanika. Myślałem że to miernk popsuty, ale testowałem na żarówce z lampy 230v. Bez modułu lekko sie świeci, gdy tylko moduł podepnę żarówka się nie zapala. Co może byc przyczyną ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Matej » 2014-01-13, 18:28

weź ten znacznik zmień !!! ma on być cienki !!!

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4116
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: AudioBas » 2014-01-13, 18:51

Jak wyżej, wywal znacznik...


Zrób sobie taki jaki my mamy (jak chcesz to mogę Ci sprzedać 12 zł).
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Muciek » 2014-01-13, 19:20

znacznik jest dobry , w skuterach jest tej samej grubości... Dobrze masz ten moduł podłączony? Bo kabelki to znowu jakieś kolory tęczy inne niż w każdym poradniku...

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: rafalgb » 2014-01-13, 19:58

AudioBas pisze:(jak chcesz to mogę Ci sprzedać 12 zł).
brak słów.
Moduł widzę jakiś tuningowy.
znacznik moze mieć zły bo nie jest zaokrąglony i moze łapać dwa końce.
ale tak czy siak iskra powinna być zakręć wiertarką
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości