Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał stojan

Artykuły i poradniki dodawane przez użytkowników
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Muciek » 2013-03-31, 16:38

Jeden z nich do masy, w wypadku 4ki nie ma znaczenia większego.

Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Radek » 2013-03-31, 16:43

Dzięki za mega szybką odpowiedz :)

Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Radek » 2013-04-01, 11:53

Kobuz reaktywacja :) Motocykl mojego brata , teraz przyszedł czas , żeby maszyna wróciła na drogi.
pojawiła sie myśl , aby dać zapłon elektroniczny ( wcześniejsze problemy z zapłonem) i tu mam zapytanie . graty od nelmoto , zaskoczyła mnie cewka gdzie masa jest koloru zielonego? szok . czy ktos z szanownego grona ma taki moduł?
Nie chce bawić się w zgadywanki.
obstawiam że kostka z dwoma przewodami czarny i pomarańczowy to odpowiednio masa i zasilanie z nawiniętej cewki( pomarańczowy jest grubszy )
czarno biały z dłuższą koszulką to ma być pod cewke WN
czerwono biały ?
czerwono czarny?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Muciek » 2013-04-01, 12:34

Kable podłączasz tak
biało-czerwony - impulsator
czarno-czerwony - cewka CDI
pomarańczowy - cewka zaplonowa WN
czarny - masa
czarno - biały-gaszenie

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: AudioBas » 2013-04-01, 12:58

W dziale usprawnienia masz super schematy oraz opisy większości modułów. Zielony kolor to masa.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Radek » 2013-04-01, 16:42

Dzięki chłopaki za pomoc . Grzebanie w elektryce , nie jest dla mnie tym co tygryski lubią najbardziej ;-) Sam jestem ciekaw jaki będzie efekt . Jak wyjdzie dobrze , w swojej też założe . jeszcze raz dzięki :super:

Awatar użytkownika
wkzarci
Moderator
Posty: 582
Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
Lokalizacja: PL
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: wkzarci » 2013-04-03, 11:56

Rozumiem że muszę cewkę od ładowania ta z cienkim drutem przeznaczyć na cewkę do CDi ? a do ładowania przeznaczyć byle którą ?

Dymacz

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Dymacz » 2013-04-03, 15:52

Wszystko jest opisane na 1 stronie, najlepiej wywalić tą cewkę z cienkim uzwojeniem ponieważ ona i tak prawie nic nie dodaje tego ładowania, później pozostaje ta górna do ładowania a pozostałe 4 są od przedniego światła...

Cewkę z cienkim drutem musisz rozwinąć, kupić drut nawojowy 0.2mm i nawinąć

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Muciek » 2013-04-03, 19:07

Zmierz jakie napięcie daje ta cewka co chcesz ją odwinąć i daj transformator o podobnym napięciu np daje 8V daj 8 /230 itd szybciej taniej i lepiej jak przewijać ::)

Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Radek » 2013-04-03, 20:02

Perwsza cewka za mną . Jak by ktoś się zastanawiał to 100gr drutu w zupełności wystarcza. Na zdjęciu prezentuje wynik jaki udało mi się uzyskać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
wkzarci
Moderator
Posty: 582
Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
Lokalizacja: PL
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: wkzarci » 2013-04-06, 18:43

A ja mam taki impulsator nie za mało ? czy mój miernik już do dupy jest...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Muciek » 2013-04-06, 19:49

Z jednym kablem ma taką rezystancję, wszystko ok.

Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Radek » 2013-04-07, 08:57

Jest kolejna wsk na zapłonie elektronicznym :) Pierwsze próby drogowe się odbyły. Na zimnym silniku pali bardzo ładnie . Mogę śmiało powiedzieć , że do swojej M21W2 też będe zakładał. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: rafalgb » 2013-04-07, 11:25

Radek pisze:Jest kolejna wsk na zapłonie elektronicznym :) Pierwsze próby drogowe się odbyły. Na zimnym silniku pali bardzo ładnie . Mogę śmiało powiedzieć , że do swojej M21W2 też będe zakładał. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
Gratuluje i zadowolenia z jazdy jak się zrobi pierwszą to to nie koniec pewnie niedługo będzie następna pozdr.
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: AudioBas » 2013-04-07, 13:50

Radek wrzuć jakieś fotki jak Ci to wyszło :)


Ile już mamy wuesek na CDI?
Wydaje mi się, że trochę ostatnio osób jednak zmieniło platynki :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Radek » 2013-04-07, 14:27

W tygodniu ,jak się uporam z resztą kabelków prześle więcej zdjęć. Teoretycznie instalacje chce zostawić orginalną, tj. 4cewki na światło (nic tam nie zmieniałem ) 1 ładowanie i 1 cdi . Kobuz będzie użytkowany raczej okazyjnie więc powinno być dobrze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Dymacz

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Dymacz » 2013-04-07, 16:10

Kabelek od masy ciągnąłeś aż do fabrycznego lutu masy cewki świetlnej?
Też tak zrobiłem, mimo przetarcia papierem ściernym p80 statoru, zamoczeniu kwasem, cyna nie chciała trzymać :/

Ja u siebie trochę prądnicę przerobiłem, żeby był porządek, nowe konektory, kable, opaski zaciskowe prezentują się bardzo dobrze
DSC0001592.jpg
Żółty i niebieski - cewka ładowania
Czerwony - światło przód
Zielony - cewka zasilająca CDI
DSC0001594.jpg
Ja musiałem owinąć sobie taśmą izolacyjną cewki świateł ponieważ uszkodziłem emalię w kilku miejscach przypadkiem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: AudioBas » 2013-04-07, 16:39

Dymacz pisze:Też tak zrobiłem, mimo przetarcia papierem ściernym p80 statoru, zamoczeniu kwasem, cyna nie chciała trzymać :/
Jak się lutować nie potrafi to tak jest :)

Wystarczy mocniej potrzeć grotem nakładając cynę.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: SEBA » 2013-04-07, 16:52

Radek pisze:W tygodniu ,jak się uporam z resztą kabelków prześle więcej zdjęć. Teoretycznie instalacje chce zostawić orginalną, tj. 4cewki na światło (nic tam nie zmieniałem ) 1 ładowanie i 1 cdi . Kobuz będzie użytkowany raczej okazyjnie więc powinno być dobrze.

Dawałeś regulator napięcia przy tej jednej cewce ładowania. Poradzi sobie ona z naładowaniem akumulatora ?

Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st

Post autor: Radek » 2013-04-07, 17:18

Dymacz pisze:Kabelek od masy ciągnąłeś aż do fabrycznego lutu masy cewki świetlnej?
.

Dokładnie , tam będzie bardzo dobre masowanie. Z lutem nie było problemu . Przy składaniu zwróciłem uwage czy przypadkiem przewody nie przeszkadzają. Jest ok .

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości