Strona 3 z 3

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + róż

: 2016-03-17, 10:13
autor: waldek19
Wymieniłem tulejki ślizgowe dolne tzw kubki w lagach do wsk 175. Okazało się iż tulejki po wciśnięciu lekko obracają się na ladze. Czy można ewentualnie dmuchnąć na nie gorącym powietrzem z opalarki lub też umieścić w "piekarniku" aby dobrze osiadły w karbach lagi. Dodam iż nie ma możliwości ich ponownego zdjęcia z lagi jedynie się obracają.

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + róż

: 2016-04-22, 23:35
autor: Pawel895
Mam takie pytanko czy laga nieruchowa wchodzi w lagę ruchomą do samego dołu? czy wchodzi do pewnego miejsca nie zwróciłem uwagi przy wyciąganiu a pierwszy raz będę składał zawieszenie do WSKi i teraz jak wkładam lagę nieruchomą z tulejkami wchodzi kawałek i dalej nie idzie. Na fotce na czerwono zaznaczyłem mniej więcej zakres do którego dochodzą tulejki lagi nieruchomej
4.jpg

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + róż

: 2016-04-23, 08:19
autor: sbanys
Powinno wejść do więcej do momentu aż gwint wyjdzie w dolnej ladze od spodu aby można było skręcić w całość.

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + róż

: 2016-10-29, 20:08
autor: adamp11
mam jedno pytanie :)
wyciagnalem amorki z glowk ramy ale nie moge zdjac czarnych oslon , za cholery
myslalem ze to dolna polka je trzyma ale chyba nie... kto pomoze?

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + róż

: 2016-10-29, 22:55
autor: waldek19
Zeby zdjąć czarne osłony musisz wycìągnąć z dolnej połki lagi nieruchome.

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + róż

: 2016-10-30, 12:07
autor: adamp11
za choler nie chca sie ruszyc , wyciaga sie je od dołu? juz 3 dzien wd 40 leje i nic poluzowalem tez mocowania tam gdzie sruby sciskaly i nic

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + róż

: 2016-10-30, 16:20
autor: waldek19
Zakręć korek na lagę i uderz młotkiem gumowym.

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + róż

: 2016-11-02, 15:47
autor: daroohd
po wykręceniu śrub zaznaczonych jak 1 wbij śrubokręt ślusarski w ta szczelinę zaznaczoną na czerwono. Powoduję to iż rozszerza się średnica otworu w dolnej półce i lagę łatwiej wyciągnąć. najlepiej jak nie masz koła błotnika jest więcej miejsca śrubokręt wbij od dołu.

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + róż

: 2016-11-02, 18:26
autor: adamp11
no wlasnie jedna strona juz poszla :)

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + różnice

: 2018-11-27, 16:42
autor: necro
Chciałem poprawić zawieszenie w mojej B1 poprzez zamontowanie odboju pracującego przy rozprężeniu teleskopu (zamocowanego na pręcie lagi/elemencie tłumiącym). Zakupione w SD gumy/odbojniki po założeniu, zwiększyły średnicę tak, że całość nie daje się wsunąć w lagę nieruchomą.
Wygląda na to, że wyglądający na identyczny (posiada stoczenie w jego środkowej części) pręt w B1 ma większą średnicę niż ten w B3.

Czy ktoś zna średnicę pręta lagi (elementu tłumiącego) w B3?

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + różnice

: 2018-11-28, 09:33
autor: Seba_830
8 mm

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + różnice

: 2018-11-29, 11:39
autor: necro
Seba dzięki za odpowiedź. W międzyczasie przeszukałem forum i natrafiłem na temat [link=]http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=66&t=24754[/link]
Wygląda na to, średnica prętów elementu tłumiącego w B3 to 12mm, zgadzałoby się to z wewnętrzną średnicą posiadanych przeze mnie gumowych odbojników (11,9mm)

Re: Jak poprawnie rozebrać/złożyć przednie zawieszenie + różnice

: 2018-11-30, 09:07
autor: Seba_830
Przepraszam, ale się pomyliłem. Mierzyłem ostatnio ten pręt w miejscu gdzie wchodzi w dolną goleń, a przecież powyżej musi mieć większą średnicę, bo opiera się tam podkładka.

Faktem jest jednak, że średnica otworu w dolnej goleni, gdzie wchodzi ten pręt, ma w B1 10mm, a w B3 8 mm i nie da się od tak ich założyć, ale to już pewnie wiesz