Strona 2 z 2

Re: Pogromca złomu

: 2011-01-24, 14:29
autor: Stary
Ok. A Twojego Junaka będę musiał kiedyś oglądnąć bo jeśli mocy i momentu ma proporcjonalnie dużo do sposobu w jaki wkręca się w obroty to no,no, może być ciekawa sztuka.

Re: Pogromca złomu

: 2011-01-24, 16:26
autor: xradusx
hans pisze:Czy wam się to nie podoba?
No niestety :P Wiecie są gusta i guściki jeden wcina burgery w Mc-u i popija je kolą a drugi jada Golonkę i popija browarem. Co do polerowania to nie podoba mi się za bardzo w starszych motocyklach no chyba że w oryginale było polerowane u siebie w B3 niestety musiałem polerować ponieważ nie miałem dostępu do szkła a czas gonił i dekle były w tragicznym stanie. ale i tak nie zrobiłem tego na full połysk tylko lekko w macie. Co do polerowania karterów to nie jestem za a już nie mówię o głowicy czy cylindrze bo ten co to robi dla mnie to porażka. Stary zrób kiedyś próbę załóż spolerowany cylinder i głowice zmierz temp. i potem załóż nie polerowany i sprawdz temperaturę czuję że tu będzie bardzo duża różnica. Co do Junaka hansa oczywiście już jakiś spory czas temu widziałem jak się wkręca :) Gratulację

Re: Pogromca złomu

: 2011-01-24, 18:45
autor: Stary
Ani myślę się bawić w takie duperszwance, kto będzie polerował głowicę i cylinder w Junaku - Panie! ;-) Tutaj najważniejsza jest powierzchnia obudowy silnika sama w sobie. Do tego trzeba kupić dobry pirometr (nadal mi go brakuje w narzędziach), albo termoparę pod świece. Teraz pracuję nad pokrywką prądnicy wyposażoną w potężny radiator i jakieś dobre ogniwo chłodzące prądnice. Czy to dużo pomoże tego nie wiem, na pewno będzie lepiej bo prądnica się gotuje. Testy z rozrządami robionymi od zera zostały już przeprowadzone i silniki wyraźnie się ostudziły! Ale to już historia na inny temat.