Strona 7 z 9

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-25, 00:26
autor: Maniekk
Silnik wogóle nie ma numerów kartery chyba nie od tego modelu. Pręt hamulca będzie szedł dołem bo mam dźwignię wywiniętą długą może to zmienie jak będę miał dostępną krótką.

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-25, 00:32
autor: tomasz87
Żeby nie było,że Cię atakuję czy chce się przyczepić. Chyba wszyscy chcielibyśmy,żeby motocykl był zapięty na ostatni guzik zwłaszcz,że są to detale kosmetyczne i praktycznie darmowe.Bo zmiana prostownika jest jak najbardziej do zaakceptowania :P

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-25, 22:19
autor: Maniekk
Już złożona w 99% pozostały regulacje hamulców, sprzęgła i gaźnika ale to poczeka do lepszej pogody bo wiadomo trzeba to czynić podczas jazdy :-) Tomasz wszelka krytyka od Ciebie jest mile widziana, przecież nie będę się gniewać za dobre rady:)

Dodaje jeszcze zdjęcie jak wyglądała przed remontem. :hah:

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-25, 22:33
autor: 175mirek
No git maszynka ;) Widać że się postarałeś.

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-25, 22:36
autor: 1angel
Odnawiać , motocykl z takiego stanu to czysta formalność , co innego jak większości części brakuje bądź są tak zniszczone , że się nie nadają . Tak czy inaczej efekt wyszedł całkiem niezły .

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-25, 22:40
autor: SuLeK
Dla mnie kolor trochę za "żarówiasty". Efekt jednak jest fajny, a nawet bardzo
:D
Pozdr

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-25, 23:06
autor: Maciek
Zapewne pół renowacji zasponsorowała tylna lampka żółwik

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-25, 23:07
autor: WSK
Założenie silnika niezgodnego z danym rocznikiem przy remoncie uwzględniającym nawet polerkę bębnów to samobój, w końcu to silnik jest głównym sercem motocykla! :D

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-26, 17:58
autor: tomasz87
Oj jak bym chciał się przejechać na takim sprzęcie przez środek miasta :D Jak by staną przy jakim plastiku przecinaku to nikt nawet by nie zauważył plastika za grubą kasę tyko by się zachwycał wiesławą :D Ja bym silnik zaotawił jak jest dobry tylko tą kapę zmienił no i licznik wsadź z białą tarczą do 100 bo jest ładniejszy i do tego modelu :)

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-27, 00:10
autor: Maniekk
Silnik zostaje zmieniam kape bo mam tylko musze załatać no i zostały mi same pierdółki to sie zrobi z czasem. :-)

Od początku remontu prowadzę kosztorys :->

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-27, 00:56
autor: ADRIANO1992LBN
No to się pochwal kosztorysem bo to ciekawe może być...:-D
Chyba, że to może wystraszyć :-P

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-27, 11:47
autor: Maniekk
Dopiero po rejestracji go przedstawię bo do tego czasu jeszcze w rzeczywistości sporo rzeczy mam do zrobienia :->

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-27, 16:13
autor: z-tomek
Myślę że razem z rejestracją to w 2 kołach się nie zmieścisz no ale zobaczymy. Póki co to motocykl prezentuje się ładnie. Na zlot w Świdniku zajedziesz B3 czy Z2?

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-02-27, 18:39
autor: Maniekk
Z2 jedzie tata, ja na B3. Dwa tysiące już dawno pękły :-(

http://www.youtube.com/watch?v=n9iHBOgEIoo

filmik z 1 odpalenia

I kosztorys ( na pewno o czymś zapomniałem ) :
Nazwa inwestycji Cena inwestycji
Pokrowiec siedzenia 45
Lampa z licznikiem 70
Blacha koła przód 27
Blacha koła przód 13
Kolanko 60
Felgi 140
Opony 120
Szprychy 27
Silnik 500
Piasty 72
Polerowanie piast 160
Lampa Tylna 30
Naciągi łańcucha 20
Amortyzatory tylne 30
Błotnik przód 50
Przełącznik świateł 30
Piaskowanie 150
Podkład i papiery ścier. 40
Magneta 20
Lagi przód 60
szpachle i rozpuszczalniki 31
lakier baza i bezbarwny 261
lakiernik 400
oś podnóżki kierowcy 15
guma zasuwki stacyjki 8
miseczka osi wahacza 4
os wahacza kpl 59
śruba regulacji linki 8
uszczelki amortyzatora tyl15
dekielek zemb. Tyl 14
dętka 13
linki 29
instalacja elektryczna 55
pasek akumulatora 6
pręt hamulca 8
uszczelka kolanka 2x 12
chromowanie i cynkowanie75
oś koła tył i 2 dźwignie ham.54
pasta polerska 32
żarówki 40
chromy i ocynki 1000

W totalu niecałe 4 tys, ceny chromów i ocynków podałem orientacyjnie. Do tego dojdą koszta rejestracji.

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-03-06, 23:51
autor: lukaszekm1
Gratuluje doprowadzenia wszystkiego do końca :) Ładnie wygląda :)

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-03-07, 11:06
autor: Junak
Ładniuchna Zetka ale ta ryba tam nie pasuje .

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-03-07, 16:21
autor: tomasz87
No miodzio:) Jeszcze kilka detali poprawić i nie będzie się do czego przyczepić. Czy mi się wydaje,czy zaszpachlowałeś/zaspawałeś otwory na śrubki trzymające przełącznik od stopu? Daj jakieś fotki dobre jak uznasz,że sprzęt jest skończony.

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-03-07, 19:15
autor: Maniekk
automat stopu jest od wewnętrznej strony ramy po zewnętrznej więc nie było czego szpachlować.Na razie ryba zostaje jak będzie przypływ gotówki chciałbym nie oryginalne szczegóły wymienić. Docieranie czas zacząć.

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-03-07, 19:20
autor: pawel15
Maniekk, zrób jakieś fotki, bo już po filmiku widać, zę świetnie wygląda. Pięknie ją odrestaurowałeś :). Ale nie spodziewałem się, że to aż tyle wyniesie(za taką kwotę mógł bym sobie całkiem nie głupie auto kupić). Ale nie o kasy w tym chodzi.

Re: WSK M06-Z2 1959r

: 2010-03-07, 20:26
autor: Maniekk
Foty porobie już na pierwszych jazdach to na zewnątrz dużo lepiej będzie wyglądać. :-P