Strona 3 z 5

Re: WSk M06 64

: 2010-05-10, 23:00
autor: z-tomek
W 64 org nie ma otworów żeby tak kierunki przykręcić a nie chcę robić otworów w org osłonach. Jak an razie to trza nad ładowaniem popracować, bak pomalować,zrobić stelaże. Kierunki zdąży się przesunąć w inne miejsce

Re: WSk M06 64

: 2010-05-10, 23:09
autor: SuLeK
kierunki nie wyglądają tak strasznie hmm.. dla mnie mogłyby zostać na swoim miejscu. To przecież lepsze niż wiercenie otworów na kierunki.

Re: WSk M06 64

: 2010-05-10, 23:15
autor: wujcio
najlepiej ten pręt od kierunków pomaluj na czarno tam gdzie pokrywa się z czarnymi osłonami a zostaw srebrny kolor (nierdzewny/ alu) tylko tam gdzie pręty wystają poza osłony i dochodzą do baniek kierunków.
Polepszy to walory estetyczne :)

Re: WSk M06 64

: 2010-06-24, 19:05
autor: z-tomek
Dawno nic nie dodawałem.. Mam takie oto stelaże już pospawane
stelae.jpg
Pomaluje je na czarno z racji tego że nie mam kasy na chrom a po drugie to zlot w Świdniku się zbliża i stelaże się przydadzą w trasie ;-)

Re: WSk M06 64

: 2010-06-24, 19:58
autor: Brat
Boczne bagażniki z simsona, sam mam takie, przespawałem uchwyty mocujące, i będę zakładać do wuechy, na pewno ci się przydadzą i ułatwią życie ;)

Re: WSk M06 64

: 2011-03-31, 16:22
autor: z-tomek
Modyfikacje zapłonu opisane tutaj --> viewtopic.php?f=82&t=8503
a po niżej aktualne zdjęcia
Pozostało przeprowadzić badania drogowe ;-)
W planach jeszcze drobne poprawki

Re: WSk M06 64

: 2011-03-31, 17:03
autor: Szczepan
Możesz podać jakiś link do tych sakw ?

Re: WSk M06 64

: 2011-03-31, 17:27
autor: maykii
Fajny motocykl tylko moim zdaniem te sakwy są za bardzo wysunięte do tyłu, co przy szybszych i ciasnych zakrętach może nie być za dobre.

Re: WSk M06 64

: 2011-03-31, 20:32
autor: z-tomek
Sakwy są celowo odsunięte bardziej do tył co by pasażerowi się siedziało wygodniej (chodzi o miejsce na nogi).
Sakwy są takie ja kw tej aukcji z tą różnicą że moje są gładkie a te mają na rantach jakieś t am zdobienia
http://allegro.pl/sakwy-boczne-buffalo- ... 57567.html

Re: WSk M06 64

: 2011-03-31, 23:13
autor: Radek_SDZ
Potwierdzam :) Jak jezdzilem z tomkiem jako pasazer to musial zdejmowac sakwy bo nie mialem co z nogami zrobic... Teraz jest o wiele wygodniej :) I chyba jak narazie nie sprawialy problemow w jezdzie?

Re: WSk M06 64

: 2011-03-31, 23:15
autor: z-tomek
Kamieni w sakwach nie wożę więc nic mnie na boki nie ściąga ;-)

Re: WSk M06 64

: 2011-03-31, 23:44
autor: Radek_SDZ
Na kolanko tez sie nie wykladasz na zakretach :) no... raz ci sie zdazylo... ;)

Re: WSk M06 64

: 2011-04-01, 16:13
autor: maykii
Radek_SDZ pisze:Na kolanko tez sie nie wykladasz na zakretach :) no... raz ci sie zdazylo... ;)
Ja razem z Kamilem mamy już troszkę przytarte sakwy :D Wueską się najlepiej kładzie w zakrętach ;)

Re: WSk M06 64

: 2011-04-03, 11:40
autor: Rafal82r70r
Witam no no ależ ta wsk jest piękna ;) Wiele elementów na wyskoki połysk naprawdę dodaje jej uroku ;)

Re: WSk M06 64

: 2011-04-17, 19:43
autor: szymcio125
witam.
Jak tam Tomek czuje się WSK po wyprawie do Częstochowy?? ;-)

Re: WSk M06 64

: 2011-04-17, 21:03
autor: z-tomek
Nie obyło się bez przygód na początek na odcinku 20km 3 razy tłok przyłapało później było OK. Oring pod kopnikiem prawdopodobnie się rozsypał bo olej leci. A WSK hmm dała rade dojechałem i wróciłem. W dniu dzisiejszym Na WSK 260km zrobiłem wyszło trochę duże spalanie 4L / 100km

Re: WSk M06 64

: 2011-04-18, 20:31
autor: szymcio125
Ja (odpukać w pochromowane) nigdy jeszcze nie miałem problemów z puchnącym tłokiem.
jak jechałem do Kłobucka to widziałem Was na parkingu koło zajazdu, miałem nadzieje ze jak bd wracał jeszcze będziecie i pogadamy, ale nie wyszło...
Dodam jeszcze ze na żywo te kierunki wyglądają trochę śmiesznie, ale stylowo... ;-)

Re: WSk M06 64

: 2011-04-29, 20:43
autor: Tukan
Piękna sprawa. Tulejka na wcisk? Klej? Jak z jej późniejszym demontażem?

Re: WSK M06 64

: 2011-04-29, 20:47
autor: z-tomek
Tulejka na wcisk (taki lekki w sumie). Demontaż hmm po prostu trzeba będzie ją wybić i gdy się ją wybije to simering będzie do wymiany bo zostanie uszkodzony ale to raczej wiadome. Dzisiaj to poskładałem (w sumie jakąś godzinę temu) czekam aż wyschnie silikon i będę mógł nalać olej i przeprowadzić test drogowy :-D

EDIT 1.5.2011

pierwsze testy drogowe zakończone powodzeniem z pod kopnika nie kapie olej :-)

Re: WSK M06 64

: 2011-06-28, 10:20
autor: Jakub
I jak wyszły testy :?: