Strona 3 z 11

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-03-11, 23:56
autor: xradusx
Oj to żeś się nalatał chłopie z tymi papierami :P świetnie że się udało. Widzę na blogu nowy nabytek piękny :) napiszesz coś więcej dawno nie odwiedzałem bloga duże zmiany widzę pałąk wyszedł świetnie

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-03-13, 11:52
autor: qwerty
Kapii pokazywał go jakiś czas temu na forum bo go kupił. Sebastian440 odkupiłes czy jak?

ps. ten zbiornik jakiś dziwny kształt ma to napewno od bp?

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-03-13, 18:20
autor: Sebastian440
Kapiii to mój brat :). Zbiornik jest od Wsk MR16 z lat 60. Jest wykonany z aluminium a nie jak w Bp laminatu :) Mój zbiornik ma pojemność 6,4 l a oryginales ma 10,5.

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-03-13, 20:07
autor: qwerty
wiem ze brat ale ja bym się nie dzielił ze swoim :p chyba ze płaciliście po połowie.. :)
masz jakieś zdjęcie takiej mr z lat 60?? bo nigdy takiej nie widziałem.

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-03-14, 01:19
autor: Sebastian440

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-03-22, 01:15
autor: Sebastian440
http://mr16bp.blogspot.com/2010/03/rama ... zeniu.html -Jak pisałem tak zrobiłem. Pałąk tylni dopasowany, wspawany. Wyszło naprawdę super. Przy ramie pozostały już tylko pierdoły do dokończenia. Ogólnie trochę poszlifować większe rysy z dołu, wspawać mocowanie błotnika tylnego. Rama potem pójdą do piaskowania piaskiem z Egiptu ( tak tak to nie żart :) ...

Więcej info i zdjęcia po wejściu w link wyżej. Pozdrawiam :)
Obrazek

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-03-28, 16:57
autor: Sebastian440

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-03-28, 19:18
autor: Alien
Niczym nie będziesz zabezpieczał tych korków z balsy? Przydało by się zalać to klejem/żywicą epoksydową i wyszlifować do płaszczyzny przeciwwag.

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-03-29, 00:58
autor: Sebastian440
Potrzymawszy chwile w oleju wystarczająco napęczniały :)
Na blogu nowy opis modeli sportowych : http://mr16bp.blogspot.com/

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-03-29, 21:26
autor: Alien
Osobiście bym tego tak nie zostawił - tym bardziej że balsa jest bardzo miękkim drewnem. Sam miałem robić z niej wypełniacze, ale po tym jak kupiłem materiał i zobaczyłem jak bardzo jest miękki zrezygnowałem z balsy na rzecz korka. Wypełniacz najlepiej osadzić na wcisk, a balsa zmienia wymiar pod naciskiem palców. Jeśli już bardzo nie chciałeś stosować dodatkowych środków to mogłeś pokusić się o dopasowanie korka równo z przeciwwagą, żeby mieszanka przepływała płynnie nie załamując się w miejscu korka. Jednakowoż życzę żeby trzymało się jak najlepiej :)

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-03-29, 22:47
autor: Wojtek
Ja zrobiłem to podobnie parszywie jak Sebastian i wypełniacze nie wypadły. Przejechałem z nimi już kilka tysięcy kilometrów więc nie powinno być kłopotów.

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-03-29, 23:00
autor: Sebastian440
Nie ma szans na wypadnięcie. Trzymajo jak jasny pirun !

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-03-31, 22:56
autor: Sebastian440
Pytanie do znawców lakierowania. Co lepsze malowanie piecowe czy akryl ? Chodzi mi o połysk lakieru po latach jak i zabezpieczenie ramy przed korozją.

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-03-31, 23:12
autor: rutkowski
lakier piecowy[proszkowy] jest dużo wytrzymalszy, po dobrym spolerowaniu nie widać różnicy pomiędzy piecowym, a akrylem.

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-03-31, 23:14
autor: Kermit
Z piecowym jest taki problem że po latach jak już sie zacznie to odrywa się całymi płatami, pozatym raczej nie uzyska się z niego takiego połysku jak z akrylu.

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-04-01, 00:35
autor: Alien
Z piecowym jest taki problem że po latach jak już sie zacznie to odrywa się całymi płatami
To ja już będe miał wtedy na głowie siwe włosy i 10-cioro wnuków:D
Ja bym na rame dawał proszkowy - dla mnie malowanie ramy natryskowo to takie smarkanie. Proszek jest twardy i równomiernie się rozłoży w zakamarkach. Pytanie tylko jak z kolorystyką, jeśli rama czarna to sprawa jest prosta :)

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-04-01, 13:16
autor: 175mirek
na rame oczywiście że piecowy,a na bak i błotniki to nie wiem.Błotniki możesz pomalować piecowo a zbiornik akrylem,albo bazą bez metaliku

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-04-01, 19:38
autor: Alien
175mirek pisze:na rame oczywiście że piecowy,a na bak i błotniki to nie wiem.Błotniki możesz pomalować piecowo a zbiornik akrylem,albo bazą bez metaliku
No to wtedy wyjdą wszystkie kolory tęczy..
Co do malowania zbiornika/błotników - już było wałkowane że do takiej powłoki trzeba mieć super-idealne blachy co w tych sprzętach jest raczej niespotykane.

Mam jeszcze pytanie o uszczelki - z jakiego materiału są zrobione, jaka jest ich grubość? Sprzedający z allegro nie raczył mi odpisać..

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-04-01, 20:07
autor: Sebastian440
Uszczelka między kartery jest z gość grubego kartonu przez który nie przejdzie olej. Uszczelki pod kapy kartonowe, nie powinny cieknąć. Uszczelka dekielka i cylindra ok ładnie spasowane. Ogólnie chyba najlepsze jakie są obecnie na rynku :)

Re: ♥ WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ♥

: 2010-04-01, 20:56
autor: pgorzynski3
Dzisiaj zawiozłem do malowania błotniki i pare pierdołów do mojego S2 i widziałem 2 ramy chyba od MR to twoje seba ? Jak tak to nasze części będą razem malowane ...Pewnie do odbioru dopiero po świętach