WSK 125 1979

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
KonradWSK
Posty: 119
Rejestracja: 2012-06-21, 21:31
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '80
Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: KonradWSK » 2013-02-24, 21:10

Jakub pisze:Kolekcja niezła :-)
Ten Pan je robi i potem sprzedaje ?

Obrazek
Gdzieś tam miałem dysze od Pegaza ...
Sory za spam, ale plakaty jak rasowym warsztacie :-P

Tomekk, powodzenia w pracach. Niech Motór rośnie w siłę. :evil:

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Alien » 2013-03-01, 21:32

Jak będziesz następnym razem u tego gościa to wybadaj czy nie ma przypadkiem na wydaniu jakiejś córki w wieku 23 ±2lata :-P

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Tomekk » 2013-03-02, 21:28

Dzisiaj zająłem się prawą pokrywą silnika, która nie była w najlepszym stanie, jednak papier 100 przylepiony na krążku do fleksa pomógł zniwelować 90% nacięć, ubytków, wżerów czy jak kto to jeszcze chce nazwać, od razu zaznaczam iż jednak lepszym sposobem na zlikwidowanie tego wszystkiego byłby papier na krążku 200 lub nawet 300 żeby tyle roboty potem nie było z ręcznym szlifowaniem takimi właśnie papierami jakich ja używałem czyli 220 i 320. Na razie tylko takie papiery mam na stanie więc tylko tymi operowałem. Jeszcze z chęcią przejechałbym pokrywę papierem 500 a nawet więcej, co ja bym dał za mini/multi szlifierkę ;) Ale nic, na razie trzeba działać bez takich ułatwień. Cały silnik pójdzie do szkiełkowania ale najpierw trzeba go rozebrać i przygotować. Jak myślicie tak przygotowana kapa będzie pięknie wyglądała po szkiełkowaniu czy kupić jeszcze papier 500 i przejechać?

P.S: Nie nie zapytam się czy ma córki ;D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Dymacz

Re: WSK 125 1979

Post autor: Dymacz » 2013-03-02, 21:56

Dla pewności skończyłbym na wodnym p800 nawet. Czego się nie robi dla efektu....

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Savier » 2013-03-03, 10:46

Nieee, raczej nie trzeba, moim zdaniem i tak bardzo ładnie to przygotowałeś. ;-)

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Tomekk » 2013-03-09, 14:16

Dzisiaj jest sobota, nie ma niestety jeszcze pracy dla mnie więc mam wolne. Zdecydowałem się wreszcie odkryć kolejny sekret mojej wiesi, a mianowicie który mamy szlif. A więc lecimy:
DSC_0068.jpg
Pierwsze co odkręcamy śruby głowicy i tutaj pierwsze zaskoczenie, nie napotkałem żadnego oporu i nie było żadnych kłopotów z tym, myślę sobie: "Pewnie była rozkręcana i szlif robiony".
DSC_0069.jpg
Po bezproblemowym odkręceniu śrub pozostaje zdjęcie głowicy uważając na uszczelkę i podkładki by ich nie zgubić. Powstaje pierwsza szczelina.
DSC_0070.jpg
DSC_0071.jpg
Następuje chwila prawdy a mianowicie zdjęcie głowicy i odczytanie oznaczenia tłoka. Niestety na razie nic nie widać przez nagar i umiejscowienie tłoka.
DSC_0072.jpg
DSC_0073.jpg
Tak wygląda głowica(nie czyściłem jej a i tak jest o dziwo czysta O_o ).
DSC_0074.jpg
Kręcę magnetem w celu podniesienia tłoka ale nadal nic nie widać :/
DSC_0076.jpg
Więc czas na nitro, pędzelek i szmatkę oraz śrubokręt płaski do zdrapania nagaru. Otrzymujemy taki efekt:
DSC_0078.jpg
I tutaj doznałem szoku, tłok jest na nominale a cylek też nie wygląda źle :shock: Czyżby w silniku zostało mi do zrobienia szkiełkowanie, malowanie cylka i montaż nowego wałka zdawczego :shock:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Łukasz S. » 2013-03-09, 20:15

Patrząc na stan tłoka i gładzi, do tego jeszcze widoczny próg - szlif się należy.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Savier » 2013-03-09, 20:54

Z jednej strony zawsze się mówi, ze za jednym razem szlif itp. ale ja pomierzyłbym jakie są tego wymiary. Zrobisz szlif pod almota i będziesz jeszcze gorzej po jakimś czasie - wueska jak się toczy to się toczy :-D

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Tomekk » 2013-03-11, 11:43

Odwiedziłem dzisiaj zakład specjalizujący się w robieniu cylków i pochodnych, okazało się, że mam szukać tłoka R2 52,5. Możecie mi coś polecić?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Savier » 2013-03-11, 16:40

Gorzyc :->

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Tomekk » 2013-03-11, 17:25

Tylko skąd ja mam w dzisiejszych czasach wytrzasnąć gorzyca?? O_o Na allegro nic nie ma...

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Savier » 2013-03-11, 17:47

Szukaj, nie ma innego wyjścia ;-)

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Skinder » 2013-03-11, 18:07

Z tymi tłokami to tak wcale nie jest problem, daj temat na giełdzie to za chwile ktoś się odezwie. Problemem jest cena, warty jest 30-40zł, a życzą sobie przynajmniej 2x tyle i wzwyż :roll:

mucorinko
Posty: 15
Rejestracja: 2012-07-24, 10:21
GG: 0
Moje maszyny: komar mr232, simson sr2, wsk 125
Lokalizacja: zachód
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: mucorinko » 2013-03-15, 20:13

I jak tam Kolego, załatwiłeś coś z dokumentami do wsk w "moim" Gorzowie? ja z tymi babami w WK to w ogóle nie potrafię rozmawiać, dla mnie to jest Wkur...nie Kompletne

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Tomekk » 2013-03-15, 23:11

mucorinko pisze:I jak tam Kolego, załatwiłeś coś z dokumentami do wsk w "moim" Gorzowie? ja z tymi babami w WK to w ogóle nie potrafię rozmawiać, dla mnie to jest Wkur...nie Kompletne

Jeszcze nic nie załatwiałem, wiem że tak czy siak będę musiał rejestrować przez rzeczoznawcę na unikat ale na razie walczę ze skończeniem WSK ażeby przegląd przeszła.

Awatar użytkownika
tomek23293
Posty: 79
Rejestracja: 2012-09-23, 11:06
GG: 8328143
Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: tomek23293 » 2013-05-11, 11:28

Tomek, działasz coś :?: :)

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Tomekk » 2013-05-31, 00:52

Krótko, zwięźle i na temat: Znalazłem pierwszego właściciela mojej wieśki, w tygodniu mam zamiar pojechać spisać umowę.
Dzisiaj 7-23 pracowałem ale za dnia przyszła paczka z chromami, na razie jedno zdjęcie przy sztucznym świetle, bardzo ładnie wyszły, w porównaniu do tego co było wcześniej to niebo a ziemia. Po południu postaram się cyknąć lepsze fotki :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: AudioBas » 2013-05-31, 08:49

Gdzie robiłeś chromy?
Dużo zapłaciłeś?
Pięknie wyglądają!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: Tomekk » 2013-05-31, 16:18

AudioBas pisze:Gdzie robiłeś chromy?
Dużo zapłaciłeś?
Pięknie wyglądają!
Chromy robiłem u kolegi z naszego forum, mail do niego: rafalmpl111@interia.pl
Cena 220zł (z przesyłką)
Nick na forum: filip22

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979

Post autor: AudioBas » 2013-05-31, 19:02

Jak oceniasz jakość goleni?
I ogólnie polecasz usługę?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości