WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2012-02-07, 22:27

Przegląd zrobiony :)
Może jutro uda się skoczyć po białe blachy :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2012-02-09, 16:06

Niestety nie udało mi się dziś wyrwać z pracy :(
W sumie to roboty po pachy - ale może jutro skoczę po białe blachy :)


Prawdopodobnie będę miał Oryginalne tłoki do silnika w cenie 36 zł / szt - pytanie cena jest dobra?? Na 1000% oryginalne z kolorami grup zielone lub czerwone.
Do tego pierścienie Łódzkie 6 zł szt.
  • Pytanie ponoć w 175 ma być jeden pierścień chromowany? Da się taki kupić?
  • Tłok będzie najprawdopodobniej anodowany - oprócz nielicznych osób robił ktoś ten zabieg?
  • Cylinder idzie do szlifu i teraz jakie pasowanie proponujecie?
  • Wał - idzie do regeneracji koszt 140 zł i korba będzie regenerowana i coś tam łożyskowane - nie wiem nie znam się...
  • Zakładać wypełniacze wału? Pan z zakładu powiedział, że może mi rozebrać wał na pół i oddać mi, abym zrobił wypełniacze, później oddam go i on całość złoży i wyważy... Najlepiej dajcie link z przykładami robienia wypełniaczy :P
  • Piaskowanie mam już załatwione jarek z forum będzie mi to robił cena przystępna - i pewnie będzie duużo zabawy z tym więc jakąś wódkę trzeba będzie wypić heh
  • Szkiełkowanie połysk również w/w jarek ogarnie - specjalną podwójną metodą :P
  • Łożyska! No właśnie FAG, ale jakie mają mieć wymiary no i ważne jakie mają mieć luzy???? Konkretnie poproszę...
  • Skrzynia biegów no właśnie słyszałem, że wystarczy tylko wałek oraz tryb zdawczy założyć od gazeli, a nie całą skrzynię co Wy na to?
  • Gaźnik - dawać pegaza do regeneracji czy może jednak skusić się na JIKOVa od TSki?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1773
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: Szczepan » 2012-02-09, 16:18

Robiłem ostatnio wypełniacze do wału czwóry , z korku syntetycznego od wina z biedronki za 7 zł :-) i co ciekawe pasowały idealnie wchodziły na wcisk, zalałem to lakierem. Robiłem to już na całym wale nie na połówkach, ale jak może ci dać same połówki to weź będzie wygodniej. Z gaźnikiem nie wiem sam, jak masz w miarę Pegaza to go oddaj do zrobienia, koszty pewnie będą podobne jak w przypadku zabawy z Jikovem, który IMHO wydaje się być fajniejszy. Górny pierścien w czwórze ma być chromowany, myślę że da się takie dostać jak miałem od gościa, która szlifował cylinder. Za wał jak na starej korbie troche kasuje. Gdzieś mam pospisywane łożyska czwóry później poszukam.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: Savier » 2012-02-09, 16:20

Fajnie Ci się rymło :-D.

No to jadymy.
Prawdopodobnie będę miał Oryginalne tłoki do silnika w cenie 36 zł / szt - pytanie cena jest dobra?? Na 1000% oryginalne z kolorami grup zielone lub czerwone.
Do tego pierścienie Łódzkie 6 zł szt.
Raczej żadna okazja, ale za jakość się płaci. Trudno jest jednoznacznie ocenić.
Pytanie ponoć w 175 ma być jeden pierścień chromowany? Da się taki kupić?
Taak, to jest górny pierścień. Zajrzyj na skuter dębica, jeżeli nie tam to musiałbym poszperać (albo spytaj od razu chłopaków z południa, oni tam objeżdżają te psujące się czwórki)
Cylinder idzie do szlifu i teraz jakie pasowanie proponujecie?
Pewnie Ameryki nie odkryję, takie jak fabryczne (bodaj 6 setek?). Jak założysz ori tłok to i niech będzie ori pasowanie. :-)
Zakładać wypełniacze wału? Pan z zakładu powiedział, że może mi rozebrać wał na pół i oddać mi, abym zrobił wypełniacze, później oddam go i on całość złoży i wyważy... Najlepiej dajcie link z przykładami robienia wypełniaczy
Warto, ja mam u siebie to zrobione, zobaczymy jak będzie się sprawować. W szukajke wklep albo Usprawnienia przejrzyj, tam są informacje jak to zrobić fachowo.
Łożyska! No właśnie FAG, ale jakie mają mieć wymiary no i ważne jakie mają mieć luzy???? Konkretnie poproszę...
No panie, lenia mamy? Mówisz, jakbyś od wczoraj się wueskami interesował! Książka w łape i szperaj! :roll:
Gaźnik - dawać pegaza do regeneracji czy może jednak skusić się na JIKOVa od TSki?
Regenerując pegaza jesteś pewien, że będzie na nim chodził. A jak stać Cię na ryzyko... :evil:

Tyle, mam nadzieję, że trochę rozjaśniłem.

EDIT. Widzę już brat wytłumaczył co do wału. :cool:

Awatar użytkownika
glutek21
Posty: 257
Rejestracja: 2010-12-13, 16:04
GG: 266895
Moje maszyny: WSK M21W2S Dudek
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: glutek21 » 2012-02-09, 16:57

Wypełniacze wału robiłem z balsy modelarskiej (powinienem mieć gdzieś jeszcze zbędny kawałek), za metrowy kawałek o średnicy 25 płaciłem około 18zł. Stoczyłem (można też pomachać papierem ściernym, dosyć szybko to leci) to na wymiar bodajże 20 -21 i wszystko wchodziło na wcisk, ale dodatkowo zalałem to żywicą epoksydową :)
Co do pierścieni, to zamów w Łódzkiej Primie, w komplet wchodzi jeden pierścień chromowany i jeden zwykły.

Awatar użytkownika
35C2S1P
Posty: 110
Rejestracja: 2011-12-12, 13:27
GG: 0
Moje maszyny: B3'84
CZ 472.6
Lokalizacja: Wrocław

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: 35C2S1P » 2012-02-09, 19:45

Jak audio bardzo byś chciał to mam Jikov'a ale od CZ. Brakuje tam tylko iglicy. Łożyska to jakie Ci się podobają, ale przykra prawda jest taka, że nasze demoludy będą jeździć na każdych, o ile silnik został złożony zgodnie z technikami naprawczymi... Moja B3 była robiona na częściach PRC(People's Republic of China jakby ktoś nie wiedział) only i zjeździła 12k km i nie narzeka.

Oczywiście nie dziwię się tobie, że stosujesz fagi jak mobila lejesz. Oleje mobila to tak samo jak narzędzia stanley'a i podobnie. Obie firmy lecą na opinii i chłam sprzedają. Niestety musisz sam przejrzeć na oczy, bo mogę pisać milion razy o tym, a jak ktoś sobie coś upodoba to uparcie będzie dążył do swojego.

Wypełniacze na wale zmniejszą trochę pojemność szkodliwą skrzyni korbowej i zawirowanie mieszanki.

Co do regeneracji wału to już po tym zabiegu nie wiem czy nie będzie problemu, bo regeneracja starej korby polega na roztoczeniu jej pod większe łożysko, zakładany jest większy czop i otwór na niego w przeciwwagach roztaczany czyli na kupną korbę już nie wrócisz(niech mnie ktoś poprawi jak napisałem głupotę, bo nie znam się zbytnio na regeneracji wału, ale z logicznego punktu widzenia tak wychodzi). Ja bym wolał wymienić korbę(to moje osobiste zdanie), a skoro jawerzy to robią to coś w tym jest, bo nasze sprzęty przy jawach to zabawki wytrzymujące 20k km, gdzie "dżawa", o którą się dba odwdzięcza się przebiegiem dwa razy większym.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2012-02-09, 20:03

glutek21 pisze:robiłem
Proszę fotki :)
glutek21 pisze:Co do pierścieni, to zamów w Łódzkiej Primie, w komplet wchodzi jeden pierścień chromowany i jeden zwykły.
To są te same co klepane XX lat temu??



PLANY NA JUTRO!!
  • 1. Pojechać i zdać czerwoną tablicę i wybrać czarną z podobnym numerem do B3
  • 2. Udać się do szlifierza, aby looknął mi na cylindry (mam dwa) i powiedział jakie szlify tam wyjdą z tego :)
  • 3. Odebrać paczkę z tłokami - mam nadzieję, że dojdą - a zamówienie zrobiłem większe, ale ponoć nie wszystkie będą
  • 4. W sumie wały (mam dwa) też zawiozę, aby je rozebrać i zobaczyć co z nich się da zrobić i może mi koleś je na miejscu rozpołowi to będę kminił z wypełniaczami wału
  • 5.Odbyć ostatnią przejażdżkę motocyklem i prawdopodobnie zacząć rozbierać na części w celu remontu...



35C2S1P pisze:Oczywiście nie dziwię się tobie, że stosujesz fagi jak mobila lejesz. Oleje mobila to tak samo jak narzędzia stanley'a i podobnie. Obie firmy lecą na opinii i chłam sprzedają. Niestety musisz sam przejrzeć na oczy, bo mogę pisać milion razy o tym, a jak ktoś sobie coś upodoba to uparcie będzie dążył do swojego.
Wybacz, ale się nie zgodzę z tym... Jeżeli do łożysk FAGa mogę dopłacić 20 zł i mieć markowe łożyska i spokojnie napierdzielać kilometry bez obaw, że się rozleci to wole dopłacić... Olej... Rozbierz silnik który miał lany MIXOL, a rozbierz sobie silniczek, który ma lany MOBILa..
I nie pierd... mi tu, że nie ma różnicy :)
Zresztą ja wolę dołożyć parę groszy i mieć spokój. Nie stać mnie na oszczędzanie. Na tym dwa razy się traci...

35C2S1P pisze:Co do regeneracji wału to już po tym zabiegu nie wiem czy nie będzie problemu, bo regeneracja starej korby polega na roztoczeniu jej pod większe łożysko, zakładany jest większy czop i otwór na niego w przeciwwagach roztaczany czyli na kupną korbę już nie wrócisz(niech mnie ktoś poprawi jak napisałem głupotę, bo nie znam się zbytnio na regeneracji wału, ale z logicznego punktu widzenia tak wychodzi). Ja bym wolał wymienić korbę(to moje osobiste zdanie), a skoro jawerzy to robią to coś w tym jest, bo nasze sprzęty przy jawach to zabawki wytrzymujące 20k km, gdzie "dżawa", o którą się dba odwdzięcza się przebiegiem dwa razy większym.
35C2S1P pisze:Oczywiście nie dziwię się tobie, że stosujesz fagi jak mobila lejesz. Oleje mobila to tak samo jak narzędzia stanley'a i podobnie. Obie firmy lecą na opinii i chłam sprzedają. Niestety musisz sam przejrzeć na oczy, bo mogę pisać milion razy o tym, a jak ktoś sobie coś upodoba to uparcie będzie dążył do swojego.
Tutaj się nie wypowiadam - nie wiem na jakiej zasadzie będzie to robione :)
Podpytam fachowca jutro :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: jarek » 2012-02-09, 22:21

AudioBas pisze:Piaskowanie mam już załatwione jarek z forum będzie mi to robił cena przystępna - i pewnie będzie duużo zabawy z tym więc jakąś wódkę trzeba będzie wypić heh
Hehe, pół litra to na starcie bo inaczej to zamarznę :mad:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2012-02-09, 22:23

jarek pisze:Hehe, pół litra to na starcie bo inaczej to zamarznę :mad:
Taaa i zamiast piaskować będziemy wódkę robili...
Chociaż kurde mam ciekawy motyw na to spotkanie :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
35C2S1P
Posty: 110
Rejestracja: 2011-12-12, 13:27
GG: 0
Moje maszyny: B3'84
CZ 472.6
Lokalizacja: Wrocław

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: 35C2S1P » 2012-02-10, 07:35

Rozbierz silnik który miał lany MIXOL, a rozbierz sobie silniczek, który ma lany MOBILa..
Rozbierz sobie silnik, który miał lany Repsol'a, a rozbierz sobie silniczek, który miał lany mobila. O to mi chodziło, każdy z nas wie że mixol S to zuo wszechobecne. Od biedy jest malinka(orlen), potem Motul/Valverine/Repsol. Jedyne oleje, które warto zalać.

Jak napisałem, łożyska można stosować jakie się podoba. Jeden silnik próbnie złożę na łożyskach DyzV made in PRC. Są tylko takie, bo tylko do takich miałem dostęp.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: Skinder » 2012-02-10, 09:28

Uwielbiam takie upieranie się przy swoim :roll: Osobiście jednak jestem pseudokibolem kujawskiego, i rozbierzcie sobie silnik po repsolu/mobilu/sikach a kujawie... Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać :cool: A tak poważnie, lali do tych silników szczochy i też chodziły, wleje do niego mobila/motula (który oczywiście jest syfem) albo repsola/valverine/kujawa (które są takim samym syfem) i i tak przejedzie 20k do następnego remontu i przytrze się na docieraniu... Dziękuje dobranoc, forum polega na wymianie informacji, podzieleniu się własną opinią a nie na usilnym przekonaniu do niej, a już szczególnie na tak wąskim marginiesie, zrozumiałbym te spine jakby lał wazelinowy do mieszanki ale teraz? Szczerze mówiąc mnie to nie rusza, już stosowałem różne oleje, od jakiś najtańszych spie***lin po syntetyczne mobila, motula i silkolene i stwierdzam, że na każdym wsk jeździła podobnie i syfiła mniej lub więcej w zależności od ceny, także na moje to jak chce mieć czysty silnik to niech zacznie nosić na plecach albo niech sobie w gablote postawi po remoncie, ot wsio.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2012-02-10, 10:22

Skinder pisze:Uwielbiam takie upieranie się przy swoim :roll:
A sam co robisz? Też upierasz się przy swoim :)
Skinder pisze:wleje do niego mobila/motula (który oczywiście jest syfem)
Takie pierdolenie... Robiłeś jakieś porównanie w laboratorium tym olejom? Czy piszesz sobie tak bez sensu...
Czemu do motocykli bardziej markowych leją te oleje?? Wiesz nawet nie odpowiadaj na to pytanie szkoda robić zamieszanie w temacie moim.
Skinder pisze: i tak przejedzie 20k do następnego remontu
Tu się zgodzę, przejedzie... Ale ciekaw jestem w jakim stanie będą podzespoły silnika na oleju np kujawskim.
Po ilu km spali sprzęgło itp...
Skinder pisze:forum polega na wymianie informacji, podzieleniu się własną opinią a nie na usilnym przekonaniu do niej
Gdzie ja kur** kogoś przekonuje do czegoś?
Pytam tylko o olej bo sam się w tym motam... Tak do wymiany informacji, a sam wciskasz glupoty (lanie kujawskiego)...
Skinder pisze:także na moje to jak chce mieć czysty silnik to niech zacznie nosić na plecach albo niech sobie w gablote postawi po remoncie, ot wsio.
Widać, źle zrozumiałeś o co mi chodziło z tym usyfieniem...

Dobra temat oleju uważam za zamknięty i dyskusji w temacie z moimi maszynami proszę nie ciągnąć...
Skinder pisze:Dziękuje dobranoc

Amen!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2012-02-10, 16:31

Ale się wkur... jechałem specjalnie do urzędu, aby wymienić blachę próbną na normalną i okazało się, że muszę mieć oryginał umowy.
To po jakiego ch... biorą i kserują umowę?

W poniedziałek zawitam znowu :)
AudioBas pisze:1. Pojechać i zdać czerwoną tablicę i wybrać czarną z podobnym numerem do B3
Jak wyżej :(
AudioBas pisze:2. Udać się do szlifierza, aby looknął mi na cylindry (mam dwa) i powiedział jakie szlify tam wyjdą z tego :)
Byłem :)
Próg jest mały więc R1 wyda :)
AudioBas pisze:3. Odebrać paczkę z tłokami - mam nadzieję, że dojdą - a zamówienie zrobiłem większe, ale ponoć nie wszystkie będą
Obrazek
AudioBas pisze:4. W sumie wały (mam dwa) też zawiozę, aby je rozebrać i zobaczyć co z nich się da zrobić i może mi koleś je na miejscu rozpołowi to będę kminił z wypełniaczami wału
Rozebrał mi 20 zł skasował za to, ale odliczy mi to przy regeneracji...
AudioBas pisze:5.Odbyć ostatnią przejażdżkę motocyklem i prawdopodobnie zacząć rozbierać na części w celu remontu...
Na jutro przerzucam to :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
misiek125
Posty: 121
Rejestracja: 2008-08-09, 17:22
GG: 5981881
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: misiek125 » 2012-02-11, 00:06

Kubek , niedaleko Ciebie też jest sporo motocykli i aut :) i to ciekawych
Freedom Riders

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2012-02-11, 13:45

Cylindry nominalne.
Szlifierz powiedział, że wyda na R1 więc fajnie :)

Wały również do regeneracji naszykowane tzn. narazie do rozebrania w celu zrobienia wypełniaczy wału :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
sieergiej
Posty: 62
Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
..
Lokalizacja: Andrychów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: sieergiej » 2012-02-11, 17:37

Jak i z czego będziesz robił wypełniacze?
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.

Awatar użytkownika
Pablo_Picasso
Posty: 388
Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
GG: 40694177
Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r.
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: Pablo_Picasso » 2012-02-11, 21:22

Zajrzyj kolego do tematu o wypełniaczach, jest napisane co i jak. :)
Pozdro.
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage

Awatar użytkownika
sieergiej
Posty: 62
Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
..
Lokalizacja: Andrychów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: sieergiej » 2012-02-11, 21:51

Znalazłem. Mimo wszystko nie wiem czemu przez pierwsze 1000km bałbym się że się odleci podczas jazdy. :hah:
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2012-02-12, 14:50

Wał rozebrany!

Kilka pytań:

1. Koleś co regeneruje te wały to ma na to jakiś taki motyw, że nakłada na sworzeń jakąś tam metodą warstwę i tak samo robi z korbowodem.
I na całość daje nowe takie samo łożysko... Na pewno nie nadspawuje tego itp...

2. Łożysko myślałem, aby dać tam jakieś lepsze, zna ktoś wymiar może?

3. Czy połówki wału mogę oddać do ocynku??? :P :P
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1773
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz '1984 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: Szczepan » 2012-02-12, 15:20

U mnie gość dawał drugi większy sworzeń dolny i dopasowywał łożysko. Daj jakieś jednorzędowe jakie zaproponuje typ. Nie widzę sensu cynkowania tego ale jak jesteś taki dokładny :P
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości