Cienias pisze:Trzeba przyznać że wygląda na prawdę dobrze.Tylko jakoś kierunkowskazy dziwnie na niej wyglądają, coś jak dodatkowe lampy w Harleyach
Gratki
Fakt kwestia przyzwyczajenia
Chciałem mieć kierunki bo jeżdżę nią sporo. (od lutego zrobiłem 400km tylko w weekendy). Fajnei byłoby mieć aluminiowe oże lepiej by wyglądały, ale zostawiam jak jest
Zawsze mogę ściągnąć - długo nie bawi.
Savier pisze:Nakleić odpowiednie logo i super
.
Wiem że Cię to razi
Ja też na to choruję teraz, odkąd się dowiedziałem bo sam widzisz że z resztą dociągnąłem do oryginału (nawet lampa!
). Kiedyś jak bak mi się porysuje i będę go malować to zrobię jak Bozia przykazała.
BikerDS pisze:Bardzo mi się podoba, ale wyobraźcie sobie, że wychodziły tak serynie, ale z alu listwą na siedzeniu i chromami na baku i silnikiem czterobiegowym o mocy np. 12 KM .... ok zabrnąłem troszkę
DarAss planujesz przykleić gumy na bak ?
Jakoś średnio pasują mi gumy na baku w B3
Kierunki niby też ale gumy na poprawiają bezpieczeństwa
Jak zacznie mi się bak rysować to przemyślę
Najbardziej jestem ostatnio zadowolony że udało mi się dorwać tę lampę i doprowadzić ją do porządku. Jak będę miał aparat w domu (zapomniałem z Bydgoszczy zabrać na święta) to porobię ładne plenerówki
Mam małe info - zakupiłem za grosze zawiechę KOSa (100zł komplet), koło tył 175 kompletne z zabierakiem itp w stanie ideał (85zł), koło przód KOSa kompletne (50zł) z chromowaną felą i ramę ładną do 175 (80zł). Będę kleić coś do jeżdżenia dopóki nie kupię 175 z papierem
a na tej się nauczę i przy okazji wykorzystam części co mi zostały w garażu.
Tak sobie myślę czy jak złożę te 175 to nie nauczyć mojej kobiety na niej jeździć coby ją do motorków zarazić bo 125 jej nie dam
Jak chcecie mogę jutro cyknąć fotki moich nabytków nowych
chcecie?
Komara sprzedałem jednak, nie miał papiera i nie chciało mi się w nim dłubać poza wymianą tłoka z pierścieniami i ogólnym reomoncikiem. Sprzedałem go za dobre pieniądze więc jest za co silnik do 175 kupić