WSK Kos 1981
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Nadszedł ten cudowny czas dla mnie, kiedy kos jest już poskładany i motocykl jest w 100 % sprawny
Motocykl niemal, że skończony w 100% brakuje mi jedynie org. linki prędkościomierza i tylnego chlapacza chwilowo zapożyczyłem z B3. Wiesia była by już poskładana ok miesiąc temu i pewnie już dotarta, ale po zdjęciu cylindra okazało się, że blacha wału sie oberwała, nie mogłem tak tego zostawić, postanowiłem więc przy okazji zrobić kapitalny remont silnika, kiedy zaczeliśmy składać motocykl na, wał nowej produkcji uległ uszkodzeniu dokładnie gwint na czopie.. po dłuższym zastanowieniu postanowiłem oddać do regeneracji oryginalny wał jednorzędowy. Cylinder miał kilka rys, jak się też później okazało szlif był, też źle zrobiony, pod ręka miałem oryginalny tłok R4, więc cylinder został zrobiony z R2 na R4. Do tego wszystkiego zostały wymienione wszystkie łożyska, simmery, nowy łańcuszek, tarcze itd. Wcześniejszy gaźnik na którym jeździłem, nie dał się wyregulować, nie chciałem ryzykować kupywać dzisiejszej produkcji, więc zakupiłem, nowy org. FOS. Kiedyś kupiłem okazyjnie nowy zapłon, który też teraz włożyłem. Wszystko chodzi bardzo ładnie, tak jak powinno. Z Zewnątrz silnika: zakupiłem dwa wypolerowane dekle, którym później chciałem nadać org. powierzchnie, wyszło całkiem nieźle. Cylinder został pomalowany na czarno, lakierem na wysokie temp, a głowica została wyszkiełkowana, polecam, efekt bardzo fajny. Tyle na temat silnika, Renowacji podległy również koła (opis kilka postów wyżej), dodam zostały założone nowe org opony w świetnym stanie, bardzo miękkie, bez pęknięć. Prawie wszystkie elementy zostały pomalowane na nowo, przy okazji zamontowany jest teraz zbiornik szeroki. Dodatkowo zamontowałem bagażnik niezbędny na dalsze wypady, same sakwy nie wystarczały, został by już oddany do chromu, ale obawiam się że gość nie zdąży do czasu wyjazdu na Świdnik. Prawdopodobnie ten sezon przelatam na surowym. . Można by dużo pisać dla porównania dodam jedną fotkę, motocykla w chwili zakupu w roku 2008.(w przyszłym czasie) Oczywiście wiele prac nieodbyło by się bez pomocy kilku forumowiczów i przyjaciół, tutaj podziękowania dla Maykiego, jego wujka i innych . LINK DO FOTEK http://wskkos1981.fotosik.pl/zdjecia/1.html
Motocykl niemal, że skończony w 100% brakuje mi jedynie org. linki prędkościomierza i tylnego chlapacza chwilowo zapożyczyłem z B3. Wiesia była by już poskładana ok miesiąc temu i pewnie już dotarta, ale po zdjęciu cylindra okazało się, że blacha wału sie oberwała, nie mogłem tak tego zostawić, postanowiłem więc przy okazji zrobić kapitalny remont silnika, kiedy zaczeliśmy składać motocykl na, wał nowej produkcji uległ uszkodzeniu dokładnie gwint na czopie.. po dłuższym zastanowieniu postanowiłem oddać do regeneracji oryginalny wał jednorzędowy. Cylinder miał kilka rys, jak się też później okazało szlif był, też źle zrobiony, pod ręka miałem oryginalny tłok R4, więc cylinder został zrobiony z R2 na R4. Do tego wszystkiego zostały wymienione wszystkie łożyska, simmery, nowy łańcuszek, tarcze itd. Wcześniejszy gaźnik na którym jeździłem, nie dał się wyregulować, nie chciałem ryzykować kupywać dzisiejszej produkcji, więc zakupiłem, nowy org. FOS. Kiedyś kupiłem okazyjnie nowy zapłon, który też teraz włożyłem. Wszystko chodzi bardzo ładnie, tak jak powinno. Z Zewnątrz silnika: zakupiłem dwa wypolerowane dekle, którym później chciałem nadać org. powierzchnie, wyszło całkiem nieźle. Cylinder został pomalowany na czarno, lakierem na wysokie temp, a głowica została wyszkiełkowana, polecam, efekt bardzo fajny. Tyle na temat silnika, Renowacji podległy również koła (opis kilka postów wyżej), dodam zostały założone nowe org opony w świetnym stanie, bardzo miękkie, bez pęknięć. Prawie wszystkie elementy zostały pomalowane na nowo, przy okazji zamontowany jest teraz zbiornik szeroki. Dodatkowo zamontowałem bagażnik niezbędny na dalsze wypady, same sakwy nie wystarczały, został by już oddany do chromu, ale obawiam się że gość nie zdąży do czasu wyjazdu na Świdnik. Prawdopodobnie ten sezon przelatam na surowym. . Można by dużo pisać dla porównania dodam jedną fotkę, motocykla w chwili zakupu w roku 2008.(w przyszłym czasie) Oczywiście wiele prac nieodbyło by się bez pomocy kilku forumowiczów i przyjaciół, tutaj podziękowania dla Maykiego, jego wujka i innych . LINK DO FOTEK http://wskkos1981.fotosik.pl/zdjecia/1.html
Ostatnio zmieniony 2010-07-01, 13:04 przez Kamil, łącznie zmieniany 4 razy.
- Szczepan
- Posty: 1774
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Nie ma fotek ale z opisu wynika że wszystko jest perfekcyjne i o to chodzi .
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Już działają
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Kamilu nie ma za co Każdy detal w tej wuesce jest dopracowany Jestlepsza niż moja ^^ Teraz w zimę w swojej musze pare rzeczy dopracować żeby Ciebie dogonić Ale wiadomo ty masz Świeży motocykl, ja już po jednym dobrym sezonie... Ale oby więcej takich sezonów
u mnie ta wiesia ma 10/10
u mnie ta wiesia ma 10/10
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Piękny motocykl . Przydała by się dla uwieńczenia całości Katedra- Brama Krakowska na zbiornik . Czy mi się wydaje czy przy przednim błotniku z lewej strony jest coś nie tak?
- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
niema linki od prędkościomierza, a poza tym wszystko ok
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
No, WSK piękna, szacun. Jedyne co mnie zainteresowało to to, co zobaczyłem w lusterku.
- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kos 1981
Tak na odświeżenie tematu. Motocykl przygotowany do sezonu 2013, aczkolwiek w tym seozonie nie zrobiłem więcej niz 100 km, niestety problemy zdrowotne. Ale jak tylko będzie okazja, czas wyruszyć w dalszą trasę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości