Mało spójne Twoje posty. Założyłeś (dopiero) a może aż 80 szt cdi i twierdzisz że nie da się ustawić wolnych obrotów hm... ?Wszystkie Twoje Wsk jak twierdzisz mają oryginalne zapłony. Prowadzisz usługę zakładania zapłonów cdi do wsk ? Może i dobrze że nie potrafisz ustawić wolnych obrotów bo to szkodliwe dla wału korbowego. I nie wiem skąd się to wzięło że wsk musi mieć niskie wolne obroty...igor1956 pisze: ↑2019-10-11, 06:36Może i masz racje, może to i wina gaźnika.
Zapłonów cdi założyłem dopiero może z 80szt i w każdym są wyższe obroty.
Ale do gaźnika to nigdy się nie czepiałem bo myślałem ze to wina zapłonu.
Bo wyższe obroty były po założeniu zapłonu.
Stoją u mnie 4 wsk-i z cdi to dziś to sprawdzę
Dzięki Pzd
Cdi jest na miarę naszych czasów jazda z właczonymi światłami 24h oryginalna prądnica nie wyrabia w ruchu miejskim.
Gdzieś na yt widziałem żółtą wsk 175 która miała obroty jak autor filmu napisał że ustawia 1500-2000 rmp i pracowała fajnie.