zapłon CDI WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Jorguś
Posty: 6
Rejestracja: 2014-07-17, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: Ogar 205,Ogar 205.Jawa mustang,Jawa mustang,WSK 125
Lokalizacja: Opole
Kontaktowanie:

zapłon CDI WSK 125

Post autor: Jorguś » 2014-08-23, 00:41

Witam,tworzę zapłon CDI do silnika s-01 ,w ,którym wykorzystałem wirnik z jawy 50 ,i chciałem zapytać jaka powinna być odległość mięcy magnesikiem na wirniku a impulsatorem,i między wirnikiem a cewką .Ten zapłon robię jak CDI w jawie 50 czyli cewkę zasilającą z jawki podpinam pod transformator ,Robił już ,ktoś tak ? na oryginalnym iskrowniku z silnika wyeliminowałem kołek na przerywacz ,i zamocowałem tarczę sprzęgłową ,na którą umiejscowiłem impulsator i cewki(zasilająca moduł i ładująca aku).

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: zapłon CDI WSK 125

Post autor: rss » 2014-09-04, 20:58

przerwa powinna byc jak najmniejsza - rzedu pol milimetra.
jak znajde serwisowke od xr-ki to moge podac jak jest tam, ale pamietam ze im mniej tym lepiej (mocniejszy sygnal)
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości