CDI W WSK 125
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Zapłon taki sam jak do S32 . Parę moich zapłonów chodzi w takich silnikach.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Potrzebuje podstawę iskrownika pod zapłon do s34. Ma ktoś na sprzedaż? Niestety zostałem zrobiony w bambuko przez pewnego sprzedawcę i kompletnie nie pasuje to co otrzymałem. Zastanawiam się nad zniszczeniem starego oryginalnego i sklejeniu w jedno, bo jest problem z wycentrowaniem. No ale szkoda starego dobrego..
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jeżeli masz dostęp do tokarza to jedną podstawkę do skończenia
- Kozaczq
- Posty: 25
- Rejestracja: 2013-07-26, 10:42
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 KOS 84r.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Siemka wszystkim.
Potrzebuje szybkiej porady od was tu zgromadzonych, mianowicie chodzi o to że będę montował zapłon CDI do silnika s32 wiem że to nie w tym temacie, ale praktycznie to wszystko jest podobne.
Do rzeczy !, chcę was się zaradzić czy dobieram odpowiednie części do CDI.
Kupiłem takie koło: http://olx.pl/oferta/magneto-cdi-do-wsk ... 8b4b4d35c2
Zamierzam kupić
Stator: http://allegro.pl/iskrownik-stator-zapl ... 64506.html
Moduł: http://allegro.pl/odblokowany-modul-zap ... 55602.html
Cewka: http://allegro.pl/cewka-zaplon-king-los ... 37727.html
Regulator: Statora nie będę przerabiał więc nie wiem jaki dobrać
Czy na tej nowej podstawie ustawi zapłon?
Potrzebuje szybkiej porady od was tu zgromadzonych, mianowicie chodzi o to że będę montował zapłon CDI do silnika s32 wiem że to nie w tym temacie, ale praktycznie to wszystko jest podobne.
Do rzeczy !, chcę was się zaradzić czy dobieram odpowiednie części do CDI.
Kupiłem takie koło: http://olx.pl/oferta/magneto-cdi-do-wsk ... 8b4b4d35c2
Zamierzam kupić
Stator: http://allegro.pl/iskrownik-stator-zapl ... 64506.html
Moduł: http://allegro.pl/odblokowany-modul-zap ... 55602.html
Cewka: http://allegro.pl/cewka-zaplon-king-los ... 37727.html
Regulator: Statora nie będę przerabiał więc nie wiem jaki dobrać
Czy na tej nowej podstawie ustawi zapłon?
Ostatnio zmieniony 2015-03-01, 21:16 przez Kozaczq, łącznie zmieniany 2 razy.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jeżeli magneto od 2T to ok.
Polecam przerobić stator . Mniej problemów.
Jeśli jednak ma być bez... http://allegro.pl/regulator-napiecia-ki ... 24516.html np taki regulator, ale to zawsze trochę loteria . Jak kupisz to dam Ci instrukcję jak to popodłączać.
Polecam przerobić stator . Mniej problemów.
Jeśli jednak ma być bez... http://allegro.pl/regulator-napiecia-ki ... 24516.html np taki regulator, ale to zawsze trochę loteria . Jak kupisz to dam Ci instrukcję jak to popodłączać.
- Kozaczq
- Posty: 25
- Rejestracja: 2013-07-26, 10:42
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 KOS 84r.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dzięki za podpowiedz.Savier pisze:Jeżeli magneto od 2T to ok.
Polecam przerobić stator . Mniej problemów.
Jeśli jednak ma być bez... http://allegro.pl/regulator-napiecia-ki ... 24516.html np taki regulator, ale to zawsze trochę loteria . Jak kupisz to dam Ci instrukcję jak to popodłączać.
Na razie to jak by mi się udało zrobic wszystko na ory.. podstawie i by chodziło to bym przerobił stator.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
mam tą samą podstawę, nie pasuje za bardzo [pod s32 i s34 jest podobno to samo]
zaraz wrzuce zdjęcia porównawcze.
zaraz wrzuce zdjęcia porównawcze.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2015-02-11, 02:59
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m06b3
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Panowie czy ktoś może wie gdzie można kupić magneto pasujace na wal wsk? NP 3xg
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Na dzień dzisiejszy coraz ciężej o 3XG musisz fizycznie dobrać coś innego.kgolin2 pisze:Panowie czy ktoś może wie gdzie można kupić magneto pasujace na wal wsk? NP 3xg
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
- Kozaczq
- Posty: 25
- Rejestracja: 2013-07-26, 10:42
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 KOS 84r.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mówiłeś wcześniej ze skompletowałeś i zrobiłeś już CDI?kgolin2 pisze:Panowie czy ktoś może wie gdzie można kupić magneto pasujace na wal wsk? NP 3xg
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-02-06, 10:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125. B1 z 1969r.
- Lokalizacja: lublin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam, ja widziałem silnik wsk 125 z fabrycznie montowanym zapłonem od charta, podobno wyszło takich silników bardzo mało.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2015-02-11, 02:59
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m06b3
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mam cdi i działa ale musiałem dotoczy koło. A kolega chce bez toczenie stąd pytanie.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mam pytanie o umiejscowienie cewki zapłonowej.
W zakupionym ze3stawie intrukcja wskazuje na montaż na ramie - ale nie wygląda to estetycznie, pozatym pozostaje mi pusty otwór w klapie silnika. Czy udało się komuś zamontować to pod magnetem? Czy istnieje taka możliwość? Miejsca zbyt wiele nie ma, i musiałbym kombinować z mocowaniem do masy, ale wtedy wizualnie moto byłoby oryginalne.
W zakupionym ze3stawie intrukcja wskazuje na montaż na ramie - ale nie wygląda to estetycznie, pozatym pozostaje mi pusty otwór w klapie silnika. Czy udało się komuś zamontować to pod magnetem? Czy istnieje taka możliwość? Miejsca zbyt wiele nie ma, i musiałbym kombinować z mocowaniem do masy, ale wtedy wizualnie moto byłoby oryginalne.
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ja zrobiłem to tak a z karterów wychodzą przewody w koszulce ze statora więc nie ma dziury i wygląda jak w oryginale.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
z silnika mam 2 otowry - na przewód WN oraz silnikowy. Wypuszszczona obecnie jest tylko wiązka z cewek, i mam dziure po cewce.
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Nie ogarniam tego-daj jakieś foto.damaioshin pisze:z silnika mam 2 otowry - na przewód WN oraz silnikowy. Wypuszszczona obecnie jest tylko wiązka z cewek, i mam dziure po cewce.
"na przewód WN oraz silnikowy" co to "silnikowy"?
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Przepraszam, zaspany lekko byłem. Z obudowy silnika mam wyjście górą na przewód świecy, z boku w stronę przodu jedno wyjście na 3 kable którymi pierwotnie podłączam się instalacji.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
W jaki sposób działa gaszenie przy cdi?
Wiem że przez zwarcie z masą, ale na jakiej zasadzie, 5 stron wcześniej są 2 schematy, gdzie ten czarny kabel jest podpięty do 2 różnych gniazd [jedno z nich ma nr10 bodaj u AudioBasa].
Swoje cdi podłączyłem, z tego co zauwazylem to światła tylne mam niezaleźnie czy jest kluczyk w stacyjce [tzn stop mogę uruchomić ręcznie] a silnik zgasiłem odcinając paliwo. Normalnie ma być przez wyjęcie kluczyka? [mam aku]
Wiem że przez zwarcie z masą, ale na jakiej zasadzie, 5 stron wcześniej są 2 schematy, gdzie ten czarny kabel jest podpięty do 2 różnych gniazd [jedno z nich ma nr10 bodaj u AudioBasa].
Swoje cdi podłączyłem, z tego co zauwazylem to światła tylne mam niezaleźnie czy jest kluczyk w stacyjce [tzn stop mogę uruchomić ręcznie] a silnik zgasiłem odcinając paliwo. Normalnie ma być przez wyjęcie kluczyka? [mam aku]
- qpa
- Posty: 617
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Czarny z modułu podłączasz w miejsce tego oryginalnego czarnego który wychodził z silnikiem. po wyjęciu kluczyka powinno zwierać do masy i gasić silnik.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Odpowiedni kabel w module łączysz z odpowiednim kablem, który jest przy karterach (3 wyjścia - gaszenie, światła, ładowanie).
Ewentualnie możesz popatrzeć na schemacie który styk jest za to odpowiedzialny i poprowadzić sobie kabel do modułu, jak wygododniej
Ewentualnie możesz popatrzeć na schemacie który styk jest za to odpowiedzialny i poprowadzić sobie kabel do modułu, jak wygododniej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości