CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Sarmat » 2015-05-16, 11:32

Hej

Złączyłem ostatecznie to CDI według forumowych rad i poradników włączając tto, że rzeczytałem cały 50 stronicowy wątek a cdi zrobiłem według rad Szymona, tj według jego poradnika, jednak niestety, po złączeniu kabelków, polutowaniu ich i nie ma iskry, nie ma nic (nawet już zdecydowałem się palec wsadzić w fajkę i mimo wszystko i tak mnie nie kopnęło.) i się zastanawiam co dalej zrobić. Impulsator dałem jak najbliżej tej blaszki na magnecie które zresztą wchodzi całe na wał. W sumie nie wiem, kaki czort tu siedzi bo moje doświadczenie praktyczne minimalne. Trzy razy sprawdzałem czy instalacja dobrze podłączona, i wszystko wydaje się być w porządku. Może to wina modułu? Dorzucam zdjęcia, może coś z nich wyniknie. Uprzedzając pytania, kable docinałem ze starej instalacji po passacie i nie mam akumulatora

Pozdr

https://www.dropbox.com/s/ntk34rrkwlmcc ... 0.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/a3dljjvstke1g ... 4.jpg?dl=0

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szymon_1998 » 2015-05-17, 15:27

Jeśli nie ma iskry to coś źle musiałeś podłączyć lub moduł śmietnik. Kable które są opisane w moim poradniku odpowiadają tylko za ładowanie,jeśli go nie ma to też pewnie coś źle zrobiłeś.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

piterazim
Posty: 10
Rejestracja: 2013-01-04, 10:41
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: piterazim » 2015-05-26, 09:27

Sprawdź całą instalację jeszcze raz. Zacznij od cewek - podłącz miernik do masy i cewki, która idzie do modułu. Po kopnięciu powinno pojawić się napięcie. Tak samo możesz sprawdzić cewki ładowania i świateł. Jako kolejne możesz sprawdzić impulsator. podłącz miernik do kabli impulsatora i ustaw żeby piszczał przy zwarciu. Jak kopniesz powinien piszczeć gdy blaszka minie impulsator.

Brodzik19
Posty: 77
Rejestracja: 2015-05-14, 14:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175
WSK 125
Lokalizacja: POLSKA, LUbelskie
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Brodzik19 » 2015-05-27, 12:29

Witam wszystkich użytkowników CDI mam pytanie odnośnie podzespołów ktore są dostępne na allegro wiadomo że to chińczyki, chodzi mi o żywotność jeśli ktoś już ma CDI jak z awaryjnością? Czy śmiało mogę sie wyprać na przejażdżkę 100km i mogę być spokojny że wrócę motocyklem??

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 432
Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: brobmw » 2015-05-27, 13:44

Brodzik19 pisze:Witam wszystkich użytkowników CDI mam pytanie odnośnie podzespołów ktore są dostępne na allegro wiadomo że to chińczyki, chodzi mi o żywotność jeśli ktoś już ma CDI jak z awaryjnością? Czy śmiało mogę sie wyprać na przejażdżkę 100km i mogę być spokojny że wrócę motocyklem??
W majowy weekend we czterech(czterema moturami z CDI)pokonaliśmy 540km.Przerobione przeze mnie Wski pod tym względem były bezawaryjne.W Boże Ciało szykujemy się na większy wypad około 800km.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.

Brodzik19
Posty: 77
Rejestracja: 2015-05-14, 14:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175
WSK 125
Lokalizacja: POLSKA, LUbelskie
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Brodzik19 » 2015-05-27, 13:48

Przekonałeś Mnie :)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-05-27, 15:55

Ja przez 4 000 zapomniałem, że tam coś mam pod prawym deklem :D.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Sarmat » 2015-05-29, 17:31

Witam

Dostałem wczoraj do łap miernik i poszedłem sprawdzić napięcia i czy w ogóle są przejścia. Oczywiście cała instalacja podłączona według forumowych rad, sprawdzana trzykrotnie także tu na 99% nie ma błędu. Po podłączeniu do kabla cewki WN w statorze dostałem 11V zmiennego przy dobrym kopnięciu. Czyli tu jest ok. Potem poszedłem do modułu, odpowiednio ustawiając miernik na pipczenie i stamtąd, czarny podłączyłem do ramy a ten czerwony poszedł do żółtego, czyli wasz odpowiednik to prawdopodobnie pomarańczowy, czyli ten co idzie do cewki WN. Zapipczało przy kopie, więc też jest okej. Potem podłączyłem pod tę cewkę czyli czerwony wsadzilem w kabel WN a czarny do ramy. Niestety zero odzewu przy kopaniu. Potem masę cewki podłączyłem do masy miernika a czerwo zostawiłem bez zmian w kablu. Niestety zero odzewu. To samo gdy odwróciłem kable cewki WN i tez zero odzewu. Czy to znaczy, że cewka WN jest zła, czy to ja coś źle robię?
Pozdrawiam

peku
Posty: 52
Rejestracja: 2014-08-29, 21:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3- 85r
WSK M06B3- 74r
Lokalizacja: Garwolin
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: peku » 2015-06-10, 21:47

Witam. Wie ktoś może dlaczego cdi rozładowywuje aku?? wszystko było ok pięknie działało a tu nagle chce się przejechać a tu aku padnięte. Oczywiście jak odpalę to wszystko działa, światła, ładowanie. Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.

Awatar użytkownika
guziec583
Posty: 243
Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
GG: 0
Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator
Lokalizacja: Olecko
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: guziec583 » 2015-06-16, 22:44

takie pytanie mam to normalne ze mi odcina jakby zapłon jak jade max do konca na biegu ? czy to kwestia niedokładnego wyregulowania tzw na oko bo lampy nie mam
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Sarmat » 2015-06-17, 17:36

Znowu ja i moje perypetie :P

Po wielu próbach udało mi się uzyskać iskrę. Przede wszystkim chodziło o to, że Andrzej podał złą konfigurację podłączenia modułu- niebiesko biały poszedł do gaszenia a biały poszedł do impulsatora. Na początku miałem dość słabą iskrę, po ustawieniu przerwy na impulsatorze na 0.25 mam już trochę lepszą iskrę, ale niestety mam problem z odpaleniem sprzętu. Niestety, ale wydaje mi się, że iskra jest tylko raz na jakieś tam kopnięcie, potem znowu jest seria kopnieć że jest, po chwili zaś, nie ma iskierki i tak w kółko. Mam wrażenie, że motocykl już prawie zagadał, ale mimo dalszych prób, nie zapalił. Gaszenie odłączone. Macie swoje opinie co do tego?

kuba3511
Posty: 5
Rejestracja: 2011-06-19, 13:09
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: kuba3511 » 2015-07-26, 19:36

Witam. Mam mały dylemat odnośnie modułu CDI. Mianowicie kupiłem jeden (15zł u mechanika, nowy), motor nie wkręcał się na obroty, zapłon po dodaniu gazu się przestawiał. Zamieniłem moduł od peugeota, wszystko cacy. Więc mój moduł oddałem mechanikowi, ten stwierdził że jest dobry, ale zamienił mi go na jakiś inny, tyle że zablokowany. Na nim WSKa już normalnie chodziła. Tylko że po paru wycieczkach znowu go szlag trafił tj. nie wkręca się na obroty. Na module od peugeota jest git. I tu moje pytanie. Czy to tylko mój pech, ze te 2 moduły były jakieś trefne? Czy może trzeba dać jakieś grubsze kable (do cewki WN dałem niestety taki dość cienki). Co zanim kupię nowy moduł sprawdzić, aby go ewentualnie nie zepsuło. A może po prostu warto zainwestować więcej grosza w ten cały moduł? Niestety na prądach i kabelkach niezbyty się wyznaje i nie wiem nawet od czego mógłbym tam zacząć.
Chodzenie po bagnach wciąga

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-07-26, 19:47

Jak masz wszystkie elementy te co wszyscy to kup moduł z allegro, upewnij się, że przewody gitnie przewodzą i musi chodzić :)

Awatar użytkownika
RaPi
Posty: 121
Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: ze Świdnika
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: RaPi » 2015-07-26, 21:51


Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 432
Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: brobmw » 2015-07-26, 22:03

Jaka cena?
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.

Awatar użytkownika
RaPi
Posty: 121
Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: ze Świdnika
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: RaPi » 2015-07-26, 22:05

brobmw pisze:
Jaka cena?
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=3092650

oczywiście dla ludzi z forum spory rabat, jeśli jesteś zainteresowany napisz PW

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: 125 arek » 2015-07-30, 00:50

Panowie mam problem z cdi , silnik s32 łapie lewe obroty i strasznie odbija kopniak na dodatek źle pali na zimnym, moduł ok impulsator też opóźnianie zapłonu nic nie daje.
Gaźnik ok ssanie działa ,proszę o podpowiedz.
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2015-07-30, 09:13

Źle ustawiony zapłon :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: 125 arek » 2015-07-30, 22:58

to ile zalecasz dla s32 na cdi ?
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2015-07-30, 23:01

Ustaw tyle ile miało ori, tylko to sprawdź lampą stroboskopową czy się zgadza.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości