CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: 125 arek » 2015-07-31, 08:40

miałem ustawione 3mm lampą opóźniłem i nic ale skontroluje to jeszcze
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1300
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: czankete » 2015-07-31, 10:03

125 arek pisze:miałem ustawione 3mm lampą opóźniłem i nic
....Kolego a te 3mm to masz na pewno ustawione względem GMP???

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: 125 arek » 2015-08-04, 09:25

Było względem gmp ale problem okazał się czujnik (uszkodzony), zapłon ustawiony ponownie na 2.2 mm i jest ok.
Ekipa Południe®

teodorbb
Posty: 11
Rejestracja: 2012-06-11, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: ososo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: teodorbb » 2015-08-09, 13:22

Proszę o pomoc w przerobieniu tych kabli w iskrowniku jaki odlutować i gdzie je podłączyć.
http://www.wueska.pl/download/file.php? ... a423e87a0e
http://www.wueska.pl/download/file.php? ... a423e87a0e

Kto potrafi rozszyfrować kable tego modułu zapłonowego mi wyszło tak:
Czarny-biała nitka ++++ Gaszenie
czarny-czerwony nitka ++ zasilanie z iskrownika
czarny-żółta nitka ++++zasilanie cewki WN
niebieski-biała nitka ++++sygnał czujnika Hallla
zielony +++++masa

http://www.wueska.pl/download/file.php? ... a423e87a0e
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 432
Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: brobmw » 2015-08-09, 14:15

Chyba poprawnie rozszyfrowałeś.
Cały opis co gdzie "przelutować" jest w "Małym poradniku CDI"-poszukaj.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.

teodorbb
Posty: 11
Rejestracja: 2012-06-11, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: ososo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: teodorbb » 2015-08-09, 21:43

Wpisuje mały poradnik cdi i nic??
Czy tym rysunkiem mam się sugerować ??
http://www.wueska.pl/download/file.php? ... c4f1c1cfae
http://www.wueska.pl/download/file.php? ... c4f1c1cfae
Który lepszy ?? Na 3 przewody czy na 4?? jak jest różnica ???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

teodorbb
Posty: 11
Rejestracja: 2012-06-11, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: ososo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: teodorbb » 2015-08-09, 21:47

czy nie trzeba tam tez zrobić cewki na tylne światło ??
1 cewka CDI MODUŁ
2 cewka regulator napięcia
3 cewka światło TYŁ
4 5 6 połączone szeregowo cewka na światło przód ??

teodorbb
Posty: 11
Rejestracja: 2012-06-11, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: ososo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: teodorbb » 2015-08-09, 21:51

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-08-09, 22:52


wuskowiec
Posty: 39
Rejestracja: 2015-07-31, 22:13
GG: 0
Moje maszyny: wskwsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: wuskowiec » 2015-08-11, 19:40

Koledzy mam Cdi i bardzo slaba iskre czy tak ma byc? Jak delikatnie kopne kopnikiem to prawie jej nie ma.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-08-11, 19:54

Pali? ;-)

wuskowiec
Posty: 39
Rejestracja: 2015-07-31, 22:13
GG: 0
Moje maszyny: wskwsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: wuskowiec » 2015-08-11, 20:03

Od pierwszego kopa rzadko chyba ze tak jak wczesniej pisalem porzadnie walne w kopnik.

wuskowiec
Posty: 39
Rejestracja: 2015-07-31, 22:13
GG: 0
Moje maszyny: wskwsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: wuskowiec » 2015-08-12, 17:47

Wywale ten nowy gaźnik ukopałem się i nic, poza tym świeca sucha jakby paliwo nie dochodziło, myślę że to nie wina cdi bo na pożyczonym gażniku od 2T 21mm, odpala pięknie, może taki sobie sprawie ale tam znów ta zabaw a z dyszami dochodzi ;(

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-08-13, 14:13

Żadna zabawa z dyszami. Wsadzasz dysze 75, iglica najniżej i ustawiasz śrubkami. ;-)

wuskowiec
Posty: 39
Rejestracja: 2015-07-31, 22:13
GG: 0
Moje maszyny: wskwsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: wuskowiec » 2015-08-13, 21:18

Zalozylem, dysz75, iglica opuszczona na sam dol. Odpala pieknie, dobrze wchodzi na obroty, troche za dlugo z nich schodzi. I strasznie po kolanku paliwo sie leje. Czyli zle wyregolowany czy zla dysza?

wuskowiec
Posty: 39
Rejestracja: 2015-07-31, 22:13
GG: 0
Moje maszyny: wskwsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: wuskowiec » 2015-08-13, 21:57

A moze pokomvinowac iglica?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-08-13, 21:59

Musisz śrubkami podregulować :-)

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 432
Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: brobmw » 2015-08-13, 22:28

Panowie to nie temat o gaźnikach.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.

sal_i
Posty: 43
Rejestracja: 2014-11-04, 16:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: sal_i » 2015-08-21, 13:35

Czy mierzył ktoś z was napięcie na wyjściu z cewek (- stator przerobiony na bezmasowy, napięcie AC przed regulatorem)?
Coś mi się nie zgrywa z prądem i chciałbym porównać wyniki.
Z góry dziękuję.

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Matej » 2015-08-21, 13:47

przed regulatorem mam okolo 18v

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości