CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
steele
Posty: 73
Rejestracja: 2015-03-17, 18:11
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 1980
Lokalizacja: Łódź / Katowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: steele » 2015-08-21, 13:53

Co mogło spowodować upalenie regulatora po podłączeniu aku (żelowy, 12V 5ah)? Bezpiecznik przy akumulatorze nie zadziałał, a regulator strzelił zaraz po włączeniu kluczyka (bez odpalania), czyli jak dostał napięcie.

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Matej » 2015-08-21, 13:54

złe podłaczenie ??

Awatar użytkownika
steele
Posty: 73
Rejestracja: 2015-03-17, 18:11
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 1980
Lokalizacja: Łódź / Katowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: steele » 2015-08-21, 13:58

Bez akumulatora działało wszystko.

sal_i
Posty: 43
Rejestracja: 2014-11-04, 16:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: sal_i » 2015-08-21, 15:10

Matej pisze:przed regulatorem mam okolo 18v
Orajt, dzięki

kamillos12
Posty: 59
Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06B3
Lokalizacja: Otwock
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: kamillos12 » 2015-10-04, 13:56

Witam,
potrzebuje waszej pomocy.
Mialem kiedys cdi, lecz wydawalo mie sie ze stracila moc.
Wrocilem do cdi i mam nastepujacy problem:
po modyfiakcji zgdnie z http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=118&t=17870 (ZAPŁON CDI 12V WSK 125) na bezmasowy mam napiecie wychodzace z regulatora do 40v pali mi zarowki czy jest to wina jakiegos mojego bledu? czy moze cos stalo sie z regl.? w zalaczniku zdjecia z mojej przerobki:
rsz_wskcdi.jpg
1 odlutowalem od blaszki i polaczylem przewod z drutem
2 odlutowalem od blaszki i polaczylem przewod z drutem
3 odlutowalem od blaszki i nic (widoczne przylutowani to moj poczatkowy blad gdzie odlutowalem druty i przylutowalem przewod)

z gory dziekuje za pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-10-04, 15:03

Powinno być OK. Jaki masz regulator?

kamillos12
Posty: 59
Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06B3
Lokalizacja: Otwock
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: kamillos12 » 2015-10-04, 15:28

[img]
rsz_20151004_152217_resized.jpg
[/img]


...moze jest to glupie ale moze okrecic reg. od ramy ?

a jeszcze czy czarny musi byc gdzie podlaczony? moze napiecei takie wysokie bo brak akumulatora(obciazenia?)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-10-04, 15:50

Bez akumulatora może być różnie :D.
Mam ten regulator i jest w porządku :).
Daj z przodu porządną żarówkę w stylu 45,55W, podłącz czarny bezpośrednio pod żarówkę przednią. Różowy żółty bodajze to te kabelki ze statora, czerwony idzie na światła (i na akumulator, ale w Twoim przypadku bez znaczenia).
Czarny teoretycznie idzie na 12v po stacyjce, czyli "aktywuje" regel po włożeniu kluczyka. Kontroluje napięcie w instalacji, żeby nadrabiać jeśli jest przymało itp. Jeśli dasz pod żarówkę to powinien też chodzić. :D
Spróbuj, jak coś to nowy regiel i jakikolwiek aku.

kamillos12
Posty: 59
Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06B3
Lokalizacja: Otwock
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: kamillos12 » 2015-10-04, 16:00

Dzieki pokombinuje, a jaki bys regler polecil abym z allegro mogl zamowic?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-10-04, 16:09

http://allegro.pl/regulator-napiecia-zi ... 98649.html
Odkręć go od masy, u mnie na trytytkę jest :D. Nie wiem czy to może być problem, ale zawsze jakąś możliwość wyeliminujemy.

kamillos12
Posty: 59
Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06B3
Lokalizacja: Otwock
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: kamillos12 » 2015-10-04, 18:12

Udało mi się :) podpiąłem ten czarny od regla pod rozowy i mam teraz na wyjsciu max 16v:) Dzieki za pomoc!

teodorbb
Posty: 11
Rejestracja: 2012-06-11, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: ososo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: teodorbb » 2015-10-05, 12:57

Proszę o odpowiedz czy dobrze połączyłem wszystko ?
Co z cewka wysokiego napięcia na iskrowniku ?
Czy kolory dobrze rozszyfrowałem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-10-05, 15:28

Do takich cewek potrzeba innego regulatora.

teodorbb
Posty: 11
Rejestracja: 2012-06-11, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: ososo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: teodorbb » 2015-10-05, 20:24

Całość jest kompletem pochodzi od jednego motoru. To działało razem, było zestawem.

teodorbb
Posty: 11
Rejestracja: 2012-06-11, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: ososo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: teodorbb » 2015-10-05, 20:27

Może żle przerobiłem cewki. Może je inaczej połączyć. Czekam na sugestie ??

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2015-10-05, 20:38

Do modułu dajesz przewód z cewki zawiniętej taśmą na iskrowniku a nie z obwodu ładowania. Jak przerobiłeś tak cewki to trzeba inny regler żeby to miało ręce i nogi.

teodorbb
Posty: 11
Rejestracja: 2012-06-11, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: ososo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: teodorbb » 2015-10-06, 08:11

tak to ma wyglądać ???
Czy dobrze Coe zrozumiałem ??
A kolory w module mama dobrze ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2015-10-06, 11:08

Jeszcze przewód musisz tak jak dorysowałem, przy takim połączeniu cewek
ZAPŁON.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

teodorbb
Posty: 11
Rejestracja: 2012-06-11, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: ososo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: teodorbb » 2015-10-06, 20:34

a czemu tak zrobiłeś ??
Te rozwiązanie pomija stabilizacje prądu ??

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2015-10-06, 20:52

Przy takim regulatorze jaki masz i takim połączeniu cewek to jedyna opcja zasilenia przedniego światła. Podłączenie do tego pinu gdzie żarówka spowoduje ograniczenie napięcia do tych 13 14v, a aku będzie się ładować resztą prądu. We włoskich skuterach taki sam schemat jest jak powyżej, kilka cewek zmasowanych i rozgałęzienie na aku i światła przy regulatorze.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości