PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
bayu

PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: bayu » 2017-03-24, 23:12

Panowie jaki jest fabryczny stopień sprężania w wsk 175 9 czy 9,5 st? bo była też opcja z odprężoną głowicą na uszczelce ale to było chyba z 7 st???

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: daroohd » 2017-03-26, 08:54

175 miały 9.

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: rss » 2017-03-28, 06:57

wsk miala 9, gazela 7,5, w Zaleskim jest opisane zmniejszenie do 7,5-7,8 przez zalozenie podkladki (cos kolo 1 - 1.5mm) pod glowice.
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

bayu

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: bayu » 2017-03-31, 21:41

tak właśnie kojazyłem coś to zmniejszenie dotyczyło tez jazdy na nisko oktanowym paliwie i ekspotowych do krajów z niskooktanowym paliwem

bayu

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: bayu » 2017-04-11, 22:51

Splanowana głowica z komorą, wyglada lepiej niz na foto.
Będą następne foty
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Pawel895
Posty: 69
Rejestracja: 2015-02-21, 19:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 GIL. WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Siechnice
Kontaktowanie:

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: Pawel895 » 2017-04-12, 05:05

ładnie się to prezentuje:) jaki koszt takiej roboty?

bayu

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: bayu » 2017-04-12, 17:55

Dzięki jest troche to skomplikowane ze wzgledu na mocowanie i nie symetryczną komore oraz zamkowe połączenie z tuleją cylindra. stad tez fazowanie komory jest robione coprawda nożem ale w kilku podejsciach zeby nie było stopni, całosc przetarłem paierem i stad rysy na skosie komory które uwypokliło zdjęcie bo normalnie powieszchnia jest błyszcząca, fajne było by to zapolerować, ale trzeba to juz robic recznie własnie przez niesymetryczność tego fazowania.
:) postaram się jedną ładnie zapolerowac i zrobić fotke w korzystniejszym świetle :)

Narazie wdrażam wiec ew zainteresowanych proszę na PW. Jesli ktoś ma regeneracje wału ode mnie to będzie Promocja ;)

franq87
Posty: 1096
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: franq87 » 2017-04-12, 19:00

Przy takim obniżeniu pasuje juz jeździć na 98 ;-)

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: Muciek » 2017-04-15, 10:11

Bayu tak to ma wyglądać , ten kształt ma być jak w ori a nie jakieś toczenie na kąty jak u Ciebie. Robota raczej tylko na cnc żeby to miało ręce i nogi.Głowica zrobiona na równo bo cylinder był podnoszony żeby uzyskać odpowiednią odległość i kąty kanałów.Obrazek . Na obniżonej 3mm spokojnie dalej znajomy jeździ na 95. Pozdrawiam.

bayu

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: bayu » 2017-04-19, 23:21

Wiem jak to ma wygladac :) i ma być jeszcze podebranie na tłoka jak w oryginale czego u Ciebie brak:)
jest dobrze katy sa zachowane i nie musi byc na CNC, z reszta na CNC to co innego, wyższa szkoła jazdy zrobić to na manualnej ;) ;) zrób na manualnej lepiej, to pogadamy ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: Muciek » 2017-04-20, 22:43

Oryginalnie jest tam promień R90 który u mnie jest bo był robiony na CNC. Na zwykłej tokarce tego nie zrobisz idealnie a już na pewno nie na jakieś kąty. W instrukcji od WSK był przekrój komory spalania z wymiarami. Nie mam zamiaru się sprzeczać, to ma być poprostu tak zrobione i tyle w temacie.

bayu

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

Post autor: bayu » 2017-04-21, 17:22

Tak jest promień ale to mało istotne, ja tez sie sprzeczać nie chce, tylko czepiasz sie nie istotnych rzeczy a zapomniałeś u siebie o stopniu pod tłok, tak też jest dobrze, :) Proszę zrób lepiej na manualnej Pogadamy :) :)

Fazowanie jest pod denko tłoka oryginalnie jest to z odlewu, to sobie zrobili R90, ale on nie jest wymagany. Kwestia technologi, przy płaskich tłokach jak np w samochodach czy 126p jest podobna komora nie symetryczna wanienkowa i poprostu płaska reszta tłok jest płaski, kwestia tego by była szczelina która mona tez reg uszczelką i to wszystko. Np. w MZ jest pochylenie zwykłe płaskie i to wszystko robione maszynowo, o ile dobrze pamiętam.

Jest ok :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości