dodatkowe kanały płuczące w wsk
- 
				marc1990
 - Posty: 30
 - Rejestracja: 2007-09-09, 12:38
 - Lokalizacja: opolskie,opole
 - Kontaktowanie:
 
dodatkowe kanały płuczące w wsk
spotkałem sie z dawnym znajomym który miał simka i go tuningował i mówił ze duzo mocy mu dało dowiercenie dodtakowych płuków w cylindrze,nawet pokazywał mi taki cylek
czy dało by rade takie płuki dowiercić w cylindrze wsk 125??
			
									
									
						czy dało by rade takie płuki dowiercić w cylindrze wsk 125??
- qwert45
 - Posty: 234
 - Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Łosice
 - Kontaktowanie:
 
- 
				marc1990
 - Posty: 30
 - Rejestracja: 2007-09-09, 12:38
 - Lokalizacja: opolskie,opole
 - Kontaktowanie:
 
- ŻbiKu
 - Posty: 1624
 - Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`, 
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
 - Kontaktowanie:
 
No niewarta, chyba że chcesz bić rekordy;] Do simsonów są dostępne niemiecki cylindry firmy RTZ najlepszy z nich i za razem najdroższy (jakieś 300Eu) to 90ccm z chyba 5 kanałami, simek składany na ich najmocniejszych częściach leci spokojnie 110km/h z tego co mi wiadomo, wystarczy zajrzeć na ebay.de . Z grusza mówiąc taki simacz ma 6 biegów, 90ccm, wlot mieszanki do gara ma kształt  kwadratowy ze 2 razy taki jak w WSK175 i wiele innych....
			
									
									
						- bing17
 - Posty: 363
 - Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
 - Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
 - Lokalizacja: Łódź-Ruda.
 - Kontaktowanie:
 
Jeżeli chodzi Ci o Pana Nogłego http://www.tuningdwusuw.prv.pl to wg. mnie to cieć nie specjalista. Jakoś zawsze jak widze zdjęcia z jego dodatkowymi kanałami płuczącymi to mi jakoś weselej. Popatrzcie na niektóre rozwiązanie które są na zdjęciach i też myśle że sie pośmiejecie. Szczególnie od tego cylindra który nie ma praktycznie dolnej części. A co do simsona, firma nazywa się RZT 
 jest jeszcze Langtuning. Firmy te mają w swoich ofertach zestawy do simsonów, z których wg. danych firmy najmocniejszy ma coś ok. 18KM, Langtuning ma chyba nawet wykres dla takiego silniczka.
			
									
									
						- 
				marc1990
 - Posty: 30
 - Rejestracja: 2007-09-09, 12:38
 - Lokalizacja: opolskie,opole
 - Kontaktowanie:
 
- marianek_spox
 - Posty: 218
 - Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
 - GG: 0
 - Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
 - Kontaktowanie:
 
Co do zdjęć i tuningu ,to nie wiem ,ale koleś robił mi już szlif 2 cylindrów i na prawdę nie mam mu nic do zarzucenia. Wręcz przeciwnie polecam jego zakład. Nie interesowałem się jego zdjęciami na stronce ,możliwe że są gdzieś błędy i niedopatrzenia. Mnie jakoś nic tam nie śmieszy ,napisz może dokładniej co i jak .bing17 pisze:Jeżeli chodzi Ci o Pana Nogłego http://www.tuningdwusuw.prv.pl to wg. mnie to cieć nie specjalista. Jakoś zawsze jak widze zdjęcia z jego dodatkowymi kanałami płuczącymi to mi jakoś weselej. Popatrzcie na niektóre rozwiązanie które są na zdjęciach i też myśle że sie pośmiejecie. Szczególnie od tego cylindra który nie ma praktycznie dolnej części. A co do simsona, firma nazywa się RZTjest jeszcze Langtuning. Firmy te mają w swoich ofertach zestawy do simsonów, z których wg. danych firmy najmocniejszy ma coś ok. 18KM, Langtuning ma chyba nawet wykres dla takiego silniczka.
Załatwił mi na moje życzenie oryginalny tłok z epoki do mojej SHL M11W w stosunkowo przystępnej cenie. Dwa lata temu robiłem u niego szlif cylindra w WSK 125 ,na tłoku z almotu i nie narzekam. Gość ma świetnie wyposażony warsztat ,fakt że jeździ skrzypiącym fiatem 125
Pozdrawiam Marian
Ekipa Południe
						Ekipa Południe
- bing17
 - Posty: 363
 - Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
 - Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
 - Lokalizacja: Łódź-Ruda.
 - Kontaktowanie:
 
No do jakości typu szlify cylindrów to też słyszałem dobre opinie. Co do kanałów, 1 rząd 3 od lewej, totalne nieporozumienie ułożenia okien, 5 rząd od góry, 3 zdjęcie od lewej, okna zbyt blisko siebie co nie jest dobrym pomysłem. Nie powiem że wszystko co Pan Nogły robi jest złe, ale mówie tylko od strony teoretycznej o dodatkowych kanałach płuczących.
			
									
									
						- ŻbiKu
 - Posty: 1624
 - Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`, 
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
 - Kontaktowanie:
 
- bing17
 - Posty: 363
 - Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
 - Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
 - Lokalizacja: Łódź-Ruda.
 - Kontaktowanie:
 
- ŻbiKu
 - Posty: 1624
 - Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`, 
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
 - Kontaktowanie:
 
- bing17
 - Posty: 363
 - Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
 - Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
 - Lokalizacja: Łódź-Ruda.
 - Kontaktowanie:
 
- 
				Conqeror
 - Posty: 13
 - Rejestracja: 2008-01-13, 20:45
 - GG: 0
 - Lokalizacja: ozo
 - Kontaktowanie:
 
- 1angel
 - Posty: 1113
 - Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
 - GG: 10200026
 - Moje maszyny: Kilka legend PRLu
 - Lokalizacja: WGR
 - Kontaktowanie:
 
dopiero robisz te kanały , ale już ci tych mega obrotów dodało , no chyba że zrobiłeś już ale to dwa różne słowa ,
			
									
									to może wcale nie zmieniaj biegów tylko jeździj na jedynce jak tak ci ciągnie , a w ogóle to jak robiłeś te kanały młotkiem i meslem , a może szlifierką kątową bo też się do czegoś takiego przymierzam , wrzuć jakieś fotki bo aż ciekaw jestemConqeror pisze:Niby chcesz wrzucić następny bieg a on dalej ciągnie i to jeszcze szybciej
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
						- konan
 - Posty: 260
 - Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontaktowanie:
 
- Michal_TM
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
 - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
 - Kontaktowanie:
 
- 
				rykun
 - Posty: 368
 - Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
 - GG: 0
 - Moje maszyny: wsk 175
 - Kontaktowanie:
 
- 
				Fenix
 - Posty: 494
 - Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK KOBUZ
 - Lokalizacja: Kielce
 - Kontaktowanie:
 
Nie wiem jak w jawkach, ale w simsonach jednak jest spory problem! Bo jedynie starsze, te oryginalne, NRD-owskie cylindry mają wciskaną tuleję. Nowsza generacja już takich fajności nie ma. Poczytałem deko fajnej dyskusji na simsonowskim forum: bardzo pouczająca lektura (uprzedzę pytania: niestety, w tej chwili nie pamiętam jaki jest adres tego forum: trzeba poszukać na googlach).Panowie w czym problem. W jawach 50 i simsonach...
Natomiast nie spotkałem się jeszcze z informacjami, czy tuleje WSK też da się wycisnąć, nie wiem jak to jest.
- 
				rykun
 - Posty: 368
 - Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
 - GG: 0
 - Moje maszyny: wsk 175
 - Kontaktowanie:
 
Faktycznie fenix. Można wyciskać tylko tuleje z cylindrów produkcji DDR lub z byłej czechosłowacji. W wsk nie da się wycisnąć tulei. Podgrzewałem palnikiem i naciskałem prasą 10t i nie poszło. Wsk ma zalewane tuleje niektóre maja jeszcze kołnierz co dyskwalifikuje je z wybijania. Ale można to zrobić bez wybijania. Tylko warunkiem jest aluminiowy cylinder bo w żeliwie szkoda marnować czasu i wierteł. Dla wytrwałych polecam wytoczyć tuleje i dorobić nową. Ale wtedy to już trzeba myśleć nad mocniejszym wałem, sprzęgłem i łożyskami c4.
			
									
									
						- 
				Fenix
 - Posty: 494
 - Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK KOBUZ
 - Lokalizacja: Kielce
 - Kontaktowanie:
 
A ja proponuje nie używać słowa "wybijanie" w tej konkretnie sprawie, bo wybijanie kojarzy się z... uderzeniem czymś twardym (np. motkiem). W robótkach wokół cylindra taka operacja (tzn. wybijanie) jest zupełnie bezsensowna.rykun pisze:Wsk ma zalewane tuleje (... jeszcze z kołnierzem) co dyskwalifikuje je z wybijania. Ale można to zrobić bez wybijania.
Chyba lepszym byłoby słowo "wyciskanie".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości