Pierścienie WSK 175

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1853
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
GG: 13668927
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Pierścienie WSK 175

Post autor: Sebastian440 » 2011-10-04, 13:16

Witam.
Składam sobie powoli silnik W2. Cylinder po szlifie na szesc setek. Krawędzie kanałów fazowane. Ogólnie wyszedł ładny zestawik. Brak jedynie pierścieni i zabezpieczeń. Czy z wossnera lub innego markowego producenta można zamówić pierścienie i zabezpieczenia które pasowały by do 175 ?
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Johnny » 2011-10-04, 13:20

Zabezpieczenia na pewno pasują, tylko trzeba wydłubać kanały w tłoku do ich demontażu. Zobacz temat Aliena - on ma zabezpieczenia i sworzeń Wossnera u siebie. Co do pierścieni to nie wiem ...

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Promoty
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Muciek » 2011-10-04, 13:24

W tomringu sobie zamów chromowane.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1853
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
GG: 13668927
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Sebastian440 » 2011-10-04, 13:40

Mam chromowane pierścienie pod ten tłok, Załęski zalecał dolny żeliwny. Nie wiem czy oba chromowane nie będą się za długo układać. Może ktoś stosował dwa ?
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

hartman

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: hartman » 2011-10-04, 13:59

W firmach na zamówienie to mu zaśpiewają zaraz bóg wie ile.Na SD przecież sprzedają i takie i takie.

Książki nie pochwalają zakładania 2ch chromowanych z powodu szybszego wycierania tulei i bodajże większego nagrzewania się elementów współpracujących (w tym 2gim nie mam do końca pewności)

Kładź 2 żeliwne lub górny chrom dolny żeliwo.Sprawdzone przez dekady i sprawdzało się.

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Promoty
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Muciek » 2011-10-04, 14:01

Do simsonów po 20zł dorabiali..... Daj 1 chromowany jak w wyczynach i tyle :P

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1953
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Alien » 2011-10-04, 14:09

Muciek pisze:Do simsonów po 20zł dorabiali..... Daj 1 chromowany jak w wyczynach i tyle :P
A powiesz mi jaki jest sens zakładania jednego pierścienia do silnika który ledwo kręci 6500obr/min?
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Johnny » 2011-10-04, 14:11

Łódzka PRIMA ma w ofercie pierścienie do WSK, mają nawet do 175 komplety jeden chromowany, jeden zwykły. Pierścienie w SD sprzedawane jako oryginalne pochodzą właśnie z PRIMY. Jako ciekawostkę podam, że PRIMA to zakład powstały na miejscu wytwórni pierścieni działającej za PRLu i produkującej pierścienie fabrycznie montowane w WSK (tzw. pierścienie łódzkie, które trafiają się czasem na allegro). Mam kilka pierścieni oryginalnych z PRLu i kilka współcześnie wyprodukowanych przez PRIMĘ i wyglądają identycznie :)

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1853
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
GG: 13668927
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Sebastian440 » 2011-10-04, 14:22

Jaki luz na zamku po wsadzeniu w garnek ? Załęski podaje 0,2 lub 0,3.

ps. Fazowaliście krawędzie pierścieni przy oknach ? Gdzieś o tym czytałem.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

hartman

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: hartman » 2011-10-04, 14:55

Z primą taki problem ,że nie mają sklepu ,ani cennika.Ja przynajmniej nie widziałem. Pytanie czy te obecne co na sd sprzedają to tez prima czy szit jakiś.Bo nie mają oryginalnych na każdy szlif więc pytanie jak z tymi zastępczymi.Co to za producent.

Ja pierścieni nie fazowałem.

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Promoty
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Muciek » 2011-10-04, 15:02

Robisz fazke 45* na 0,3mm taka minimalną.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1853
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
GG: 13668927
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Sebastian440 » 2011-10-04, 15:14

Muciek pisze:Robisz fazke 45* na 0,3mm taka minimalną.
Mówisz o pierścieniu czy cylindrze ?
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Promoty
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Muciek » 2011-10-04, 15:17

Pierścieniu, ja tak robiłem w jawce bo dzwoniły bardzo na wysokich obrotach i łamały się.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Stary » 2011-10-04, 15:55

hartman pisze:Z primą taki problem ,że nie mają sklepu ,ani cennika.
Bo trzeba wiedzieć jak zamawiać :D Zadzwoń, dadzą Ci namiary na sklepy które wysyłają ich pierścienie - pełen katalog. Ja zamawiam tylko łódzkie i są ok. Ale wiadomo - jak raz ściągniesz cylinder to wypada lekko przehonować i dać nowe pierścienie (przerobione na własnej skórze).

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1953
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: Alien » 2011-10-04, 17:25

Ja tez mam łódzkie, mailowo zamawiałem bez problemu. Ale nie wiem po co fazować pierścień skoro każdy fabrycznie ma już odpowiednią faze, do tego jak krawędzie okien są stępione to nie widzę sensu jeszcze cokolwiek targać pilnikiem.
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4038
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie WSK 175

Post autor: AudioBas » 2012-02-10, 01:18

sebastian440 i jak zamawiałeś te pierścienie?
Ile za nie płaciłeś?
Promocja na profesjonalne zapłony CDI WSK 125 - 350 zł z wysyłką ---> KLIKNIJ :super:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość