Anodowane i modyfikowane tłoki

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Muciek » 2013-09-26, 19:10

Na oko :faint:

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: zmyngut » 2013-09-26, 20:56

Gdzie robiłeś szlif?

Awatar użytkownika
Daniel22
Posty: 232
Rejestracja: 2010-09-21, 17:43
GG: 6183789
Moje maszyny: WSK 125/1983
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Daniel22 » 2013-09-26, 21:08

Zakład auto-szlif w Zwoleniu.

final

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: final » 2013-09-29, 22:49

Ładnie mój tłok dostaje po dupsku ^^ Ile kręci twój set ? Jaki V-max ? grzechu212

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: grzechu212 » 2013-09-30, 10:07

Dostaje,ładnie po dupie bo obciążenia na 15/41 są już spore jak się tak szaleje,,,v max to powiem szczerze nigdy nie sprawdzałem,a obroty to jak widziałeś 8tys na 3 daje 110km/h,a normalnie po lesie to na 1 i 2 biegu zabawa zaczyna się dopiero od 5000tys do 9000tys ;-)
Destroyers of the system

final

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: final » 2013-10-01, 16:53

Jeszcze pytanko jaka mieszankę lejesz? jaki luz montażowy? i czy jeździsz na tym cylu co ci go robiłem?

bayu

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: bayu » 2013-10-01, 17:39

Ale przerabiajac silnik pod wyczyn, to trzeba i tlok przerobić, bo jak wspomniał Alien jest pole manewru a takze i powloki mają sens ale sama anoda nie zalatwi sprawy jesli silnik ma byc wysilony i eksploatowany na max obrotach.
Wystarczy go przygotować, zrobic ciut większy owal, zebrać ciut z części pierscieniowej, zebrac zbedny materiał, poprawić fabrykę w wykończeniu, zapolerowac denko, potem dac powłokę i na pewno poprawi to jego właściwości oraz odporność na zatarcie.

Zatarcia często pojawiają sie w miejscu owalizacji czyli w okolicach piast tloka i przy części pierścieniowej ponieważ tam jest najwięcej materiału, i jest co puchnąć, dlatego nastawiając sie na ostrą jazdę, trzeba tłoka przerobić, i obrobić termicznie, a na pewno razem da to dobre efekty.

final

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: final » 2013-10-02, 14:02

Ani Ja ani Alien Nie dajemy gołej anody bo tłok trzeba najpierw obrobić . Nie wiem co robi Alien . Ale ja Poleruje denko, owalizuje, robię pierścień smarujący i tyle wystarczy . Robiłem tak tłoki zanim anodowałem i daje naprawdę wymierne efekty.
Ostatnio zmieniony 2013-10-02, 16:46 przez final, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: raflo87 » 2013-10-02, 14:56

Twój wyrób do WSK 175 widziałem ale rowka smarującego już nie.

final

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: final » 2013-10-02, 15:03

Tego nie zobaczysz. To możesz zmierzyć ;-)
Ostatnio zmieniony 2013-10-02, 16:45 przez final, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: raflo87 » 2013-10-02, 15:04

Wrzuć może jakiś rysunek poglądowy w Paincie:) albo na zdj zaznacz:P

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Savier » 2013-10-02, 15:31

WEŹ PISZ PO LUDZKU! Naprawdę, czytać się tego nie chce... Pod regulamin podlega nawet ;-) .
W jaki sposób owalizujesz?

final

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: final » 2013-10-02, 16:46

Na tokarce.

Awatar użytkownika
JUNAK24
Posty: 56
Rejestracja: 2012-11-09, 16:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125-wsk 175-jawa 175-gazela-fazer 600-drag star 1100
Lokalizacja: opole
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: JUNAK24 » 2013-10-08, 11:10

ps. już w październiku Anodowany Alien wraca do gry :D

Witam Alien zaczynasz przyjmowanie petentów? :roll:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: AudioBas » 2013-10-08, 11:47

Dopiero czekamy na smar do przegubów :D
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
JUNAK24
Posty: 56
Rejestracja: 2012-11-09, 16:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125-wsk 175-jawa 175-gazela-fazer 600-drag star 1100
Lokalizacja: opole
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: JUNAK24 » 2013-10-08, 12:08

Ok. Czekamy, czekamy :ok:

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Sebastian440 » 2013-10-08, 16:04

AudioBas pisze:Dopiero czekamy na smar do przegubów :D
Uważaj bo jeszcze będziesz płacił za podpatrzenie patentu :)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

final

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: final » 2013-10-10, 23:36

Żałosne jest jak kurczowo trzymacie się tego smaru do przegubów. Bo tak ochrzcił to znaFca ^^

Puki co powiem że zestawik na 0.04 ba bajeczną kompresje ^^ a tłoczek chodzi bezgłośnie ^^

Awatar użytkownika
AndrzejJ
Posty: 389
Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: AndrzejJ » 2013-10-11, 13:16

0,03 to ja jeżdżę bez zacieru i bez żadnych powłok... A taniej wyciszyć będzie chyba kawałkami gumy...
Pochwal się tą kompresją, bo ja mam 8 atmosfer przy kopaniu.

final

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: final » 2013-10-11, 23:02

Nie mam jak tego zmierzyć teraz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości