Strona 7 z 11

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-09-26, 19:10
autor: Muciek
Na oko :faint:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-09-26, 20:56
autor: zmyngut
Gdzie robiłeś szlif?

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-09-26, 21:08
autor: Daniel22
Zakład auto-szlif w Zwoleniu.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-09-29, 22:49
autor: final
Ładnie mój tłok dostaje po dupsku ^^ Ile kręci twój set ? Jaki V-max ? grzechu212

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-09-30, 10:07
autor: grzechu212
Dostaje,ładnie po dupie bo obciążenia na 15/41 są już spore jak się tak szaleje,,,v max to powiem szczerze nigdy nie sprawdzałem,a obroty to jak widziałeś 8tys na 3 daje 110km/h,a normalnie po lesie to na 1 i 2 biegu zabawa zaczyna się dopiero od 5000tys do 9000tys ;-)

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-01, 16:53
autor: final
Jeszcze pytanko jaka mieszankę lejesz? jaki luz montażowy? i czy jeździsz na tym cylu co ci go robiłem?

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-01, 17:39
autor: bayu
Ale przerabiajac silnik pod wyczyn, to trzeba i tlok przerobić, bo jak wspomniał Alien jest pole manewru a takze i powloki mają sens ale sama anoda nie zalatwi sprawy jesli silnik ma byc wysilony i eksploatowany na max obrotach.
Wystarczy go przygotować, zrobic ciut większy owal, zebrać ciut z części pierscieniowej, zebrac zbedny materiał, poprawić fabrykę w wykończeniu, zapolerowac denko, potem dac powłokę i na pewno poprawi to jego właściwości oraz odporność na zatarcie.

Zatarcia często pojawiają sie w miejscu owalizacji czyli w okolicach piast tloka i przy części pierścieniowej ponieważ tam jest najwięcej materiału, i jest co puchnąć, dlatego nastawiając sie na ostrą jazdę, trzeba tłoka przerobić, i obrobić termicznie, a na pewno razem da to dobre efekty.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-02, 14:02
autor: final
Ani Ja ani Alien Nie dajemy gołej anody bo tłok trzeba najpierw obrobić . Nie wiem co robi Alien . Ale ja Poleruje denko, owalizuje, robię pierścień smarujący i tyle wystarczy . Robiłem tak tłoki zanim anodowałem i daje naprawdę wymierne efekty.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-02, 14:56
autor: raflo87
Twój wyrób do WSK 175 widziałem ale rowka smarującego już nie.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-02, 15:03
autor: final
Tego nie zobaczysz. To możesz zmierzyć ;-)

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-02, 15:04
autor: raflo87
Wrzuć może jakiś rysunek poglądowy w Paincie:) albo na zdj zaznacz:P

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-02, 15:31
autor: Savier
WEŹ PISZ PO LUDZKU! Naprawdę, czytać się tego nie chce... Pod regulamin podlega nawet ;-) .
W jaki sposób owalizujesz?

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-02, 16:46
autor: final
Na tokarce.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-08, 11:10
autor: JUNAK24
ps. już w październiku Anodowany Alien wraca do gry :D

Witam Alien zaczynasz przyjmowanie petentów? :roll:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-08, 11:47
autor: AudioBas
Dopiero czekamy na smar do przegubów :D

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-08, 12:08
autor: JUNAK24
Ok. Czekamy, czekamy :ok:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-08, 16:04
autor: Sebastian440
AudioBas pisze:Dopiero czekamy na smar do przegubów :D
Uważaj bo jeszcze będziesz płacił za podpatrzenie patentu :)

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-10, 23:36
autor: final
Żałosne jest jak kurczowo trzymacie się tego smaru do przegubów. Bo tak ochrzcił to znaFca ^^

Puki co powiem że zestawik na 0.04 ba bajeczną kompresje ^^ a tłoczek chodzi bezgłośnie ^^

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-11, 13:16
autor: AndrzejJ
0,03 to ja jeżdżę bez zacieru i bez żadnych powłok... A taniej wyciszyć będzie chyba kawałkami gumy...
Pochwal się tą kompresją, bo ja mam 8 atmosfer przy kopaniu.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2013-10-11, 23:02
autor: final
Nie mam jak tego zmierzyć teraz.