Strona 10 z 11

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-05-08, 15:41
autor: Savier
Patent? :P

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-05-08, 15:54
autor: Muciek
Farbą się maluje kołki .

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-05-08, 20:27
autor: Sebastian440
Savcia nie spamuj.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-05-08, 21:16
autor: AudioBas
Muciek pisze:Farbą się maluje kołki .
Nie spamuj...
Po co piszesz o rzeczach oczywistych?
Zaraz zrobi się temat na 48 stron...!

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-05-08, 21:54
autor: Tomeekkkk
byle jaką farbą?

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-05-08, 23:20
autor: Sebastian440
Byle nie plakatową.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-05-20, 14:42
autor: Tomeekkkk
może być to lakier?

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-06-21, 12:14
autor: Piąty
Po powrocie wracasz do usług?

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-06-22, 19:39
autor: Alien
A wracam? :D

Nie anoduję usługowo, ostatnie tłoki z AK20 w R3 są dostępne na http://polakpotrafi.pl/projekt/balkantrip

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-08-10, 16:47
autor: piter74
zacząłem przygotowania do remonty silnika wsk 175 w SKM, i tu moje pytanie teraz jest tam tłok 61,50 mozna kupić tłok 62 i go zmodernizować i anodować , tylko co kupić od kogo a moze zamówić kuty :) prosze o opinie

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-08-10, 21:18
autor: bing17
Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie, a masz 100% jakości. Jak wyścigowy silnik to i części odpowiednie :)

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-08-10, 23:29
autor: Alien
bing17 pisze:Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie
Niedrogo powiadasz? Czyli już zamawiałeś w Carillo tłok do swojej wsk?

piter74, mam tłoki AK20 w rozmiarze 62mm bez naciętych pierścieni. Możesz mu wtedy dać pierścień L lub cokolwiek będziesz chciał. Gdybyś był zainteresowany to pisz na PW.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-08-11, 20:37
autor: raflo87
bing17 pisze:Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie, a masz 100% jakości. Jak wyścigowy silnik to i części odpowiednie :)
Masz jakieś szersze informacje na ten temat?

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-08-12, 22:31
autor: bing17
Alien pisze:
bing17 pisze:Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie
Niedrogo powiadasz? Czyli już zamawiałeś w Carillo tłok do swojej wsk?

piter74, mam tłoki AK20 w rozmiarze 62mm bez naciętych pierścieni. Możesz mu wtedy dać pierścień L lub cokolwiek będziesz chciał. Gdybyś był zainteresowany to pisz na PW.
Nie mam żadnej WSK, ale sprawdź proszę ile kosztuje u nich zrobiony kuty tłok, produkcja jednostkowa, jakość bardzo wysoka. Części do wyścigowych zawsze będą drogie, ale coś za coś. Miałem ostatnio na stole tłoki CP do Subaru, i jakbym potrzebował sobie wstawić np. do Fiata to wiedziałbym gdzie je robić.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-08-12, 23:26
autor: Alien
Przy jednym tłoku koło 500$, przy 4 sztukach około 200$/szt. + wysyłka ze Stanów i cło. Wydaje mi się to trochę drogo biorąc pod uwagę, że można dopasować kute tłoki z japońców - kilkukrotnie tańsze i przede wszystkim sprawdzone w bojach.

Bo zamówić i zapłacić to jedno, a wiedzieć co zamówić i jak ma wyglądać nowa konstrukcja tłoka który chcemy to drugie :)

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-08-13, 11:44
autor: bing17
Przed zamówieniem dostajesz arkusz gdzie musisz podać kilka wymiarów, dodatkowo możesz dosłać projekt np. w CAD. Masz wtedy tłok skrojony na miarę, ale jeżeli są tłoki od japończyków które można dopasować do 175 to super. Nie orientowałem się w temacie, ale jak jest tańsza, ale podobnie jakościowo alternatywa to nic tylko się cieszyć.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-08-20, 00:02
autor: AudioBas
bing17, ale te wymiary przydałoby się najpierw przetestować w WSCe, wyliczenia jedno, ale praktyka drugie.
Wpakować 500 dolarów, aby zobaczyć, że jednak to nie tak i robić drugi tłok to trochę kiepsko....

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-08-20, 01:57
autor: Muciek
WSK 175 to nie NSR 500 że potrzeba super mega kox tłoków "szytych na miarę" :lol: Kolega z tym dorabianiem tłoków trochę popłynął :mrgreen: Te dostępne w sprzedaży są aż nadto do tego silnika.

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-08-20, 08:37
autor: wujcio
Najprościej od tego zacząć ekologiczny tłoczek:
http://izhmoto.pl/viewtopic.php?t=5501

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

: 2014-08-20, 09:31
autor: bing17
Kolega chciał zamówić kuty tłok to mu napisałeś gdzie może to zrobić najlepiej. Poza tym w kwestii wyceny proponuje najpierw się z firmą skontaktować. Ja na pytanie kolegi pytanie odpowiedziałem, Alien na moje nie w kwestii dopasowania tłoka z japończyków już nie ;)
Audiobas, o jakie dokładnie wymiary Ci chodzi ? Bo te, od których zależą czasy otwarcia poszczególnych kanałów przecież znasz, bierzesz je z tłoka który już działał w silniku, a w kwestii pasowania pomogą albo panowie z CP albo Twój inżynierski nos :)
Osobiście wolałbym ze względu na koszty dopasować tłok, ale skoro kolega chce dorabiać to niech wie chociaż gdzie ma to zrobić :)