Strona 1 z 1

PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-03-24, 23:12
autor: bayu
Panowie jaki jest fabryczny stopień sprężania w wsk 175 9 czy 9,5 st? bo była też opcja z odprężoną głowicą na uszczelce ale to było chyba z 7 st???

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-03-26, 08:54
autor: daroohd
175 miały 9.

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-03-28, 06:57
autor: rss
wsk miala 9, gazela 7,5, w Zaleskim jest opisane zmniejszenie do 7,5-7,8 przez zalozenie podkladki (cos kolo 1 - 1.5mm) pod glowice.

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-03-31, 21:41
autor: bayu
tak właśnie kojazyłem coś to zmniejszenie dotyczyło tez jazdy na nisko oktanowym paliwie i ekspotowych do krajów z niskooktanowym paliwem

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-04-11, 22:51
autor: bayu
Splanowana głowica z komorą, wyglada lepiej niz na foto.
Będą następne foty

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-04-12, 05:05
autor: Pawel895
ładnie się to prezentuje:) jaki koszt takiej roboty?

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-04-12, 17:55
autor: bayu
Dzięki jest troche to skomplikowane ze wzgledu na mocowanie i nie symetryczną komore oraz zamkowe połączenie z tuleją cylindra. stad tez fazowanie komory jest robione coprawda nożem ale w kilku podejsciach zeby nie było stopni, całosc przetarłem paierem i stad rysy na skosie komory które uwypokliło zdjęcie bo normalnie powieszchnia jest błyszcząca, fajne było by to zapolerować, ale trzeba to juz robic recznie własnie przez niesymetryczność tego fazowania.
:) postaram się jedną ładnie zapolerowac i zrobić fotke w korzystniejszym świetle :)

Narazie wdrażam wiec ew zainteresowanych proszę na PW. Jesli ktoś ma regeneracje wału ode mnie to będzie Promocja ;)

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-04-12, 19:00
autor: franq87
Przy takim obniżeniu pasuje juz jeździć na 98 ;-)

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-04-15, 10:11
autor: Muciek
Bayu tak to ma wyglądać , ten kształt ma być jak w ori a nie jakieś toczenie na kąty jak u Ciebie. Robota raczej tylko na cnc żeby to miało ręce i nogi.Głowica zrobiona na równo bo cylinder był podnoszony żeby uzyskać odpowiednią odległość i kąty kanałów.Obrazek . Na obniżonej 3mm spokojnie dalej znajomy jeździ na 95. Pozdrawiam.

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-04-19, 23:21
autor: bayu
Wiem jak to ma wygladac :) i ma być jeszcze podebranie na tłoka jak w oryginale czego u Ciebie brak:)
jest dobrze katy sa zachowane i nie musi byc na CNC, z reszta na CNC to co innego, wyższa szkoła jazdy zrobić to na manualnej ;) ;) zrób na manualnej lepiej, to pogadamy ;)

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-04-20, 22:43
autor: Muciek
Oryginalnie jest tam promień R90 który u mnie jest bo był robiony na CNC. Na zwykłej tokarce tego nie zrobisz idealnie a już na pewno nie na jakieś kąty. W instrukcji od WSK był przekrój komory spalania z wymiarami. Nie mam zamiaru się sprzeczać, to ma być poprostu tak zrobione i tyle w temacie.

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175

: 2017-04-21, 17:22
autor: bayu
Tak jest promień ale to mało istotne, ja tez sie sprzeczać nie chce, tylko czepiasz sie nie istotnych rzeczy a zapomniałeś u siebie o stopniu pod tłok, tak też jest dobrze, :) Proszę zrób lepiej na manualnej Pogadamy :) :)

Fazowanie jest pod denko tłoka oryginalnie jest to z odlewu, to sobie zrobili R90, ale on nie jest wymagany. Kwestia technologi, przy płaskich tłokach jak np w samochodach czy 126p jest podobna komora nie symetryczna wanienkowa i poprostu płaska reszta tłok jest płaski, kwestia tego by była szczelina która mona tez reg uszczelką i to wszystko. Np. w MZ jest pochylenie zwykłe płaskie i to wszystko robione maszynowo, o ile dobrze pamiętam.

Jest ok :)