CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
kgolin2
Posty: 22
Rejestracja: 2015-02-11, 02:59
GG: 0
Moje maszyny: Wsk m06b3
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: kgolin2 » 2015-04-19, 19:10

Nie było pytania nie lądował mi się schemat wedle Szymona a stator przerabiałem.

piecor1
Posty: 2
Rejestracja: 2014-10-06, 15:58
GG: 0
Moje maszyny: SHL M11, WFM m06S34
Gazela
Lokalizacja: WRÓBLEW
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: piecor1 » 2015-04-22, 09:35

Witam
Właśnie odpaliłem swoją SHL S32. Zamontowałem w niej CDI z schematów AudioBas. Wszystko działało do wczoraj nagle znikła iskra tzn jest ale bardzo "mikra" . Zrobiłem pomiary omomierzem - Cewka zasilająca CDI 880om -Cewka WN od pierotnego 2om Cewka WN od wtórnego 800om Proszę o pomoc Uszkodzeniu uległ moduł czy cewka WN a może cewka zasilająca ??
Oczywiście to nie jest wina świecy bo podmieniałem ich kilka;(

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Sarmat » 2015-04-26, 20:32

Hej,

Mam pytanie do posiadaczy dwururek. Jak zamontowaliście swoje podzespoły u siebie? Bo w jednoramówkach idzie dorobić blaszkę pod bak a tutaj wątpię by to tak dobrze wyglądało. Dodatkowo podam, że mam B1 także mam tu osłony które to nieco wszystko przykryją. Co myślicie, moduł zapłonowy i regel dać w schowek siedzenia? Cewka niby do kapy zapłonu, ale jakoś nie jestem pewien tego rozwiązania (na oryginalnej podstawce robię).

Pozdrawiam

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: z-tomek » 2015-04-30, 14:51

Ale kombinujesz. opaski jednorazowe i przypinasz moduł i cewke pod bakiem i to tyle

Piter7391
Posty: 147
Rejestracja: 2013-05-26, 12:29
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Kos 125
Wsk M06 B3 x2
Garbuska
KawasakiLTD 750 AME
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Piter7391 » 2015-04-30, 15:57

Moduł i cewka pod bak, regulator w lampie i wszystko cacy, w dwu ramówce jest szerszy tunel baku więc spokojnie te rzeczy powinny się zmieścić, trytytki kojarzą się z "drutem" ale zdadzą egzamin, ja u siebie, co prawda w jedno ramówce mam tak zrobione ale nic z pod baku nie wystaje i dopiero z bliska ktoś kto się zna pozna że jest założone CDI.

Awatar użytkownika
mietek09
Posty: 73
Rejestracja: 2015-02-11, 20:33
GG: 0
Moje maszyny: Dwa Pięć Jeden i Rower
Lokalizacja: Kielce i okolice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: mietek09 » 2015-05-07, 07:05

Mam pytanie odnośnie podstawki, mianowicie czy można założyć tą podstawkę, którą oryginalnie dostajemy wraz z cewkami -"chiński skuter". Na niektórych zdjęciach z neta widać taką podstawkę w cdi :)

Awatar użytkownika
fxer
Posty: 39
Rejestracja: 2013-05-30, 18:45
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
fso polonez
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: fxer » 2015-05-07, 10:40

Witam
Zakupiłem i zamontowałem CDI ale jest spory problem: po niecałej godzinie jazdy rozładował się akumulator i spalił się regulator napięcia. Co może być przyczyną. Dołożone są kierunki.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2015-05-07, 11:40

No to dzwoń do sprzedawcy masz przecież 1 rok gwarancji...

Awatar użytkownika
fxer
Posty: 39
Rejestracja: 2013-05-30, 18:45
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
fso polonez
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: fxer » 2015-05-07, 11:55

normalnie w depreche wpadnę :( motor odmalowany, wyremontowany a cdi miało być wisienką na torcie i taka kiszka. Już napisałem do audiobasmana :)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-05-07, 15:55

Mietek, nie da rady. NIe masz tam podtoczenia i otwory regulacjne nie pasują.

Awatar użytkownika
mietek09
Posty: 73
Rejestracja: 2015-02-11, 20:33
GG: 0
Moje maszyny: Dwa Pięć Jeden i Rower
Lokalizacja: Kielce i okolice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: mietek09 » 2015-05-07, 16:07

Savier pisze:Mietek, nie da rady. NIe masz tam podtoczenia i otwory regulacjne nie pasują.
Ajajaj to kiepsko czyli zostaje szlif oryg. A wracając do samych statorów to mogę wybrać czy chce go przerabiać na bezmasowy czy zostawić tak jak jest a może za każdym razem niezależnie od chęci muszę go przerobić ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-05-07, 16:10

Możesz zostawić tak jak jest. Ja tak mam ciągle, ale akumulator mnie nie obchodzi :D

Awatar użytkownika
mietek09
Posty: 73
Rejestracja: 2015-02-11, 20:33
GG: 0
Moje maszyny: Dwa Pięć Jeden i Rower
Lokalizacja: Kielce i okolice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: mietek09 » 2015-05-07, 16:12

Czyli jak zostawiam tak jak jest, to montuje taki regulator jak masz pokazany w twoim filmiku opisującym jego działanie tak ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-05-07, 21:43

Jo, taki w stylu kostki.

Awatar użytkownika
mietek09
Posty: 73
Rejestracja: 2015-02-11, 20:33
GG: 0
Moje maszyny: Dwa Pięć Jeden i Rower
Lokalizacja: Kielce i okolice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: mietek09 » 2015-05-08, 06:51

stebrny na 4 wejścia :)

Awatar użytkownika
RaPi
Posty: 121
Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: ze Świdnika
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: RaPi » 2015-05-11, 17:32

Jest ktoś kto kupił mój zapłon CDI, i ma ładną wsk? Jest okazja do zostania celebrytą :)

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Sarmat » 2015-05-11, 23:21

Hej
Sporo już począłem w sprawie CDI, ale tym razem problem z podłączeniem bo mam to jakoś inaczej po prostu. Robiłem przeróbkę według schematu Szymona http://www.wueska.pl/download/file.php? ... &mode=view jednak jest problem bo mój moduł ma inne kolory, z wyjątkiem tego od cewki zapłonowej i impulsatora i tu mam problem bo nie wiem jak https://www.dropbox.com/s/bqucaw5n9ffx6 ... 2.jpg?dl=0
Jeżeli biały od gaszenia (tak mi się wydaje) to zostały dwa, zielono czerwony do cewki a ten co został to do masy? Jak tu się specjalista wypowie? http://allegro.pl/modul-zaplonowy-2t-cd ... 72417.html to to jak coś

Pozdr

Awatar użytkownika
AndrzejJ
Posty: 389
Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AndrzejJ » 2015-05-12, 00:13

Spróbuj tak:
Zielony masa, żółty cewka WN, czarno-czerwony cewka CDI, niebiesko-biały impulsator biały gaszenie, powinno chodzić.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2015-05-12, 08:35

Tak jal Andrzej, na Pw Ci odpowiadałem przecież...

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Sarmat » 2015-05-12, 09:27

Odpowiadaleś, ale to już niezbyt pasowało po przeróbce, więc wolałem dopytać

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości