Strona 58 z 69

Re: CDI W WSK 125

: 2015-07-31, 08:40
autor: 125 arek
miałem ustawione 3mm lampą opóźniłem i nic ale skontroluje to jeszcze

Re: CDI W WSK 125

: 2015-07-31, 10:03
autor: czankete
125 arek pisze:miałem ustawione 3mm lampą opóźniłem i nic
....Kolego a te 3mm to masz na pewno ustawione względem GMP???

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-04, 09:25
autor: 125 arek
Było względem gmp ale problem okazał się czujnik (uszkodzony), zapłon ustawiony ponownie na 2.2 mm i jest ok.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-09, 13:22
autor: teodorbb
Proszę o pomoc w przerobieniu tych kabli w iskrowniku jaki odlutować i gdzie je podłączyć.
http://www.wueska.pl/download/file.php? ... a423e87a0e
http://www.wueska.pl/download/file.php? ... a423e87a0e

Kto potrafi rozszyfrować kable tego modułu zapłonowego mi wyszło tak:
Czarny-biała nitka ++++ Gaszenie
czarny-czerwony nitka ++ zasilanie z iskrownika
czarny-żółta nitka ++++zasilanie cewki WN
niebieski-biała nitka ++++sygnał czujnika Hallla
zielony +++++masa

http://www.wueska.pl/download/file.php? ... a423e87a0e

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-09, 14:15
autor: brobmw
Chyba poprawnie rozszyfrowałeś.
Cały opis co gdzie "przelutować" jest w "Małym poradniku CDI"-poszukaj.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-09, 21:43
autor: teodorbb
Wpisuje mały poradnik cdi i nic??
Czy tym rysunkiem mam się sugerować ??
http://www.wueska.pl/download/file.php? ... c4f1c1cfae
http://www.wueska.pl/download/file.php? ... c4f1c1cfae
Który lepszy ?? Na 3 przewody czy na 4?? jak jest różnica ???

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-09, 21:47
autor: teodorbb
czy nie trzeba tam tez zrobić cewki na tylne światło ??
1 cewka CDI MODUŁ
2 cewka regulator napięcia
3 cewka światło TYŁ
4 5 6 połączone szeregowo cewka na światło przód ??

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-09, 21:51
autor: teodorbb

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-09, 22:52
autor: Savier

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-11, 19:40
autor: wuskowiec
Koledzy mam Cdi i bardzo slaba iskre czy tak ma byc? Jak delikatnie kopne kopnikiem to prawie jej nie ma.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-11, 19:54
autor: Savier
Pali? ;-)

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-11, 20:03
autor: wuskowiec
Od pierwszego kopa rzadko chyba ze tak jak wczesniej pisalem porzadnie walne w kopnik.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-12, 17:47
autor: wuskowiec
Wywale ten nowy gaźnik ukopałem się i nic, poza tym świeca sucha jakby paliwo nie dochodziło, myślę że to nie wina cdi bo na pożyczonym gażniku od 2T 21mm, odpala pięknie, może taki sobie sprawie ale tam znów ta zabaw a z dyszami dochodzi ;(

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-13, 14:13
autor: Savier
Żadna zabawa z dyszami. Wsadzasz dysze 75, iglica najniżej i ustawiasz śrubkami. ;-)

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-13, 21:18
autor: wuskowiec
Zalozylem, dysz75, iglica opuszczona na sam dol. Odpala pieknie, dobrze wchodzi na obroty, troche za dlugo z nich schodzi. I strasznie po kolanku paliwo sie leje. Czyli zle wyregolowany czy zla dysza?

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-13, 21:57
autor: wuskowiec
A moze pokomvinowac iglica?

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-13, 21:59
autor: Savier
Musisz śrubkami podregulować :-)

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-13, 22:28
autor: brobmw
Panowie to nie temat o gaźnikach.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-21, 13:35
autor: sal_i
Czy mierzył ktoś z was napięcie na wyjściu z cewek (- stator przerobiony na bezmasowy, napięcie AC przed regulatorem)?
Coś mi się nie zgrywa z prądem i chciałbym porównać wyniki.
Z góry dziękuję.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-21, 13:47
autor: Matej
przed regulatorem mam okolo 18v