Strona 59 z 69

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-21, 13:53
autor: steele
Co mogło spowodować upalenie regulatora po podłączeniu aku (żelowy, 12V 5ah)? Bezpiecznik przy akumulatorze nie zadziałał, a regulator strzelił zaraz po włączeniu kluczyka (bez odpalania), czyli jak dostał napięcie.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-21, 13:54
autor: Matej
złe podłaczenie ??

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-21, 13:58
autor: steele
Bez akumulatora działało wszystko.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-08-21, 15:10
autor: sal_i
Matej pisze:przed regulatorem mam okolo 18v
Orajt, dzięki

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-04, 13:56
autor: kamillos12
Witam,
potrzebuje waszej pomocy.
Mialem kiedys cdi, lecz wydawalo mie sie ze stracila moc.
Wrocilem do cdi i mam nastepujacy problem:
po modyfiakcji zgdnie z http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=118&t=17870 (ZAPŁON CDI 12V WSK 125) na bezmasowy mam napiecie wychodzace z regulatora do 40v pali mi zarowki czy jest to wina jakiegos mojego bledu? czy moze cos stalo sie z regl.? w zalaczniku zdjecia z mojej przerobki:
rsz_wskcdi.jpg
1 odlutowalem od blaszki i polaczylem przewod z drutem
2 odlutowalem od blaszki i polaczylem przewod z drutem
3 odlutowalem od blaszki i nic (widoczne przylutowani to moj poczatkowy blad gdzie odlutowalem druty i przylutowalem przewod)

z gory dziekuje za pomoc.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-04, 15:03
autor: Savier
Powinno być OK. Jaki masz regulator?

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-04, 15:28
autor: kamillos12
[img]
rsz_20151004_152217_resized.jpg
[/img]


...moze jest to glupie ale moze okrecic reg. od ramy ?

a jeszcze czy czarny musi byc gdzie podlaczony? moze napiecei takie wysokie bo brak akumulatora(obciazenia?)

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-04, 15:50
autor: Savier
Bez akumulatora może być różnie :D.
Mam ten regulator i jest w porządku :).
Daj z przodu porządną żarówkę w stylu 45,55W, podłącz czarny bezpośrednio pod żarówkę przednią. Różowy żółty bodajze to te kabelki ze statora, czerwony idzie na światła (i na akumulator, ale w Twoim przypadku bez znaczenia).
Czarny teoretycznie idzie na 12v po stacyjce, czyli "aktywuje" regel po włożeniu kluczyka. Kontroluje napięcie w instalacji, żeby nadrabiać jeśli jest przymało itp. Jeśli dasz pod żarówkę to powinien też chodzić. :D
Spróbuj, jak coś to nowy regiel i jakikolwiek aku.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-04, 16:00
autor: kamillos12
Dzieki pokombinuje, a jaki bys regler polecil abym z allegro mogl zamowic?

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-04, 16:09
autor: Savier
http://allegro.pl/regulator-napiecia-zi ... 98649.html
Odkręć go od masy, u mnie na trytytkę jest :D. Nie wiem czy to może być problem, ale zawsze jakąś możliwość wyeliminujemy.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-04, 18:12
autor: kamillos12
Udało mi się :) podpiąłem ten czarny od regla pod rozowy i mam teraz na wyjsciu max 16v:) Dzieki za pomoc!

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-05, 12:57
autor: teodorbb
Proszę o odpowiedz czy dobrze połączyłem wszystko ?
Co z cewka wysokiego napięcia na iskrowniku ?
Czy kolory dobrze rozszyfrowałem

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-05, 15:28
autor: Savier
Do takich cewek potrzeba innego regulatora.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-05, 20:24
autor: teodorbb
Całość jest kompletem pochodzi od jednego motoru. To działało razem, było zestawem.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-05, 20:27
autor: teodorbb
Może żle przerobiłem cewki. Może je inaczej połączyć. Czekam na sugestie ??

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-05, 20:38
autor: Muciek
Do modułu dajesz przewód z cewki zawiniętej taśmą na iskrowniku a nie z obwodu ładowania. Jak przerobiłeś tak cewki to trzeba inny regler żeby to miało ręce i nogi.

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-06, 08:11
autor: teodorbb
tak to ma wyglądać ???
Czy dobrze Coe zrozumiałem ??
A kolory w module mama dobrze ??

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-06, 11:08
autor: Muciek
Jeszcze przewód musisz tak jak dorysowałem, przy takim połączeniu cewek
ZAPŁON.jpg

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-06, 20:34
autor: teodorbb
a czemu tak zrobiłeś ??
Te rozwiązanie pomija stabilizacje prądu ??

Re: CDI W WSK 125

: 2015-10-06, 20:52
autor: Muciek
Przy takim regulatorze jaki masz i takim połączeniu cewek to jedyna opcja zasilenia przedniego światła. Podłączenie do tego pinu gdzie żarówka spowoduje ograniczenie napięcia do tych 13 14v, a aku będzie się ładować resztą prądu. We włoskich skuterach taki sam schemat jest jak powyżej, kilka cewek zmasowanych i rozgałęzienie na aku i światła przy regulatorze.