Strona 1 z 1

WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-03-27, 19:50
autor: qpa
Witam

Pomagam w odbudowie wiśniowej wfm, rok 58, licznik do 100 kmh w półce. Mam kilka pytań.

Elementy chromowane to:
kratka na zbiorniku
oprawka lampy przód
kolanko wydechu
kierownica
cybanty
korki lag
osłona sygnału
pręt hamulca
korek zbiornika


Cała reszta jest w ocynku?

Kolejna sprawa jaki powienien być sygnał i jak powinien być mocowany?

Jak wygląda automat stopu i jak jest mocowany? W ramie brak otworów do montażu automatu.

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-03-27, 19:53
autor: stachu624
W 58 nie było automatu stopu ani w wfm wsk sygnał mocowany po prawej stronie pod siedzeniem belna.

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-03-27, 20:01
autor: yazimoo
Tak jak Kolega wyżej napisał, stopu w tym roczniku nie ma, poza tym lampa żółwik nie jest przystosowana pod stop :)

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-03-27, 20:42
autor: dąbek
W chromie jeszcze śruby mocujące przednią lampę, wsporniki tylnego błotnika, nakrętki osi przedniego koła.
Klakson powinien być taki Obrazek
W 1958 wychodziły też wersje już z nowszą tylną lampą, ale nadal bez stopu.

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-03-28, 16:26
autor: qpa
Dzięki za pomoc, rozumiem że sygnał mocowany u góry ramy na śrubę m10?

Stopki pasażera powinny być w kolorze nadwozia czy np czarne?

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-03-28, 16:42
autor: stachu624
W kolorze.

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-03-29, 18:59
autor: qpa
Ostatnie już pytanie mam nadzieje, kopniak i wajcha biegów w ocynku?

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-04-13, 14:31
autor: qpa
Powinna być osłona przewodu pod błotnikiem?

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-04-14, 11:15
autor: yazimoo
Tak, powinna być aluminiowa osłona pod błotnikiem :)

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-04-14, 11:34
autor: dąbek
Stalowa, a nie aluminiowa.

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-04-14, 12:27
autor: yazimoo
Mam WSK M06 z 58, czyli to samo co WFM, i WFM z 59 i w obydwa motocykle posiadają auminiową

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-06-07, 16:30
autor: qpa
Jeszcze jedno pytanie, złożyłem silnik z nowym wałkiem kopniaka, po założeniu kopniaka wałek zmiany biegów jest zbyt krótki żeby żeby był równo z dźwignia zmiany biegów. To normalne w tych silnikach czy nowy wałek startera jest dłuższy od oryginału.

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-08-28, 09:11
autor: fenq
Mam takie zapytanie do was, co by nie tworzyć nowego tematu. WFM rok 1965 w którym miejscu powinien znajdować się numer ramy? Na główce z lewej strony tak jak przy wsk?

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-08-28, 20:24
autor: FighteR-600
Numer ramy na lewym wsporniku dwuramki z przodu (po stronie kopniaka) tak w połowie wysokości

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-08-28, 20:27
autor: FighteR-600
Qpa wajcha i kopniak - chrom
Te kable daj jeszcze w termokurczu i dopiero w tej osłonie - moim zdaniem stalowej mocowana na 2 śrubki do błotnika.
A co do wałka to koniec wałka (grubszej części) powinien kończyć dzwignia kopniaka i zaczynac dzwignie zmiany biegów (węższy wałek).

Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy

: 2017-08-29, 13:46
autor: fenq
FighteR-600 pisze:
2017-08-28, 20:24
Numer ramy na lewym wsporniku dwuramki z przodu (po stronie kopniaka) tak w połowie wysokości
Dziękuje, pojadę dzisiaj na wioskę to sprawdzę :)