Cylinder po szlifie problem z tłokiem

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
bear

Re: Cylinder po szlifie problem z tłokiem

Post autor: bear » 2013-01-11, 13:54

Oplaca sie brac tloki fso z oznaczeniem s34 z prl?

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: Cylinder po szlifie problem z tłokiem

Post autor: auriol77 » 2013-01-11, 15:33

Jak masz silnik s34 to się opłaca ,jak nie masz to nie bierz ,bo będzie bezużyteczny do zwykłej 125.

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 617
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Cylinder po szlifie problem z tłokiem

Post autor: qpa » 2013-01-11, 17:49

Może mi ktoś napisać czy just wyczuwalna różnica między tłokami almotu i tłokami z prl (grzycki, poznanski) w 125? pierścienie, zabezpieczenia z almotu pasują do prl?

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 328
Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984)
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: Cylinder po szlifie problem z tłokiem

Post autor: Kondziu » 2013-01-12, 00:57

Porównując tłoki PRL do Almota jest tak samo jak byś porównał BMW do malucha 8-) 8-)

PRL nie puchły tak jak almoty.
Zabezpieczenia powinny pasować pierścienie też .
"Nie ma Boga jest motór"

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości