Nie pali nawet po wymianie iskrownika i regulacjach

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-12-02, 14:11

ŻbiKu pisze:Wybijanie i wbijanie to tragedia dla silnika.
kiedyś jeszcze o tym nie wiedziałem
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-12-02, 18:05

Nie tylko ty, nie ma co ukrywać człowiek na błędach się uczy :)

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Post autor: Wężu » 2007-12-02, 18:12

ŻbiKu pisze:sworzeń się wciska i wyciska
Zależy jak siedzi. U mnie w silniku od Komarka i B3 nie był okrągły tylko jajowaty i ja musiałem trzymać tłok żeby się sworzeń nie pokrzywił a tata prał młotkiem bo inaczej nie było szans.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-12-02, 18:25

No i po to się go wyciska przyrządem. Kręcisz śrubą i dzięki naciskowi zaczyna się wysuwać.

Awatar użytkownika
zawisza154
Posty: 66
Rejestracja: 2007-09-09, 10:45
GG: 0
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Post autor: zawisza154 » 2007-12-06, 18:00

Jeśli jest wał nie na środku to też może nie odpalić???
WSK-a odpalona, ale są inne problemy :|
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg

Awatar użytkownika
konan
Posty: 260
Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: konan » 2007-12-14, 20:03

A co do tego sworznia jeżeli w silniku od komarka jest on luźny, że wciska się bez problemu palcem to może to poważnie zaszkodzić silnikowi?

ps. tłok luzu nie ma.
miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek » 2007-12-14, 21:24

Co to znaczy luźny? Jeśli po przechyleniu tłoka sworzeń sam wypada to należy wymienić jedno i drugie. Jeśli stawia opór jednak da się go palcem wcisnąć to możesz spokojnie latać.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Fenix
Posty: 494
Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Fenix » 2007-12-14, 22:48

jeżeli w silniku od komarka jest on luźny, że wciska się bez problemu palcem
No tak: luźny. Ale luźny na zimno, czy na ciepło? Bo zupełnie inaczej zachowa się to wszystko, jak już tłok zagrzeje się mocno, a inaczej na początku pracy = silnik jeszcze nie rozgrzany.
A to dlatego, że przecież metal pod wpływem gorąca znacznie się rozszerza - a aluminium (i jego stopy) czyni to zwłaszcza chętnie. Chętniej niż np. wszystkie stale (czyli stopy żelaza).
...a tata prał młotkiem bo inaczej nie było szans.
A kogo to tata tak prał młotkiem = ciebie? czy sworzeń?

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek » 2007-12-17, 00:12

Moja wypowiedź nie dotyczyła wzorowego pasowania sworznia z tłokiem i główką korbowodu. Bardziej dostosowałem 'klimat' odpowiedzi do klimatu pytania.
Skoro młotki idą w ruch itp no to domyślam się że nie chodzi o fantastyczny remont zabytkowego mopeda tylko kwestia czy do wakacji pojeździ czy sięrozsypie. Jeśli nie ma wyczuwalnego dużego luzu to jeszcze troszkę można go pomęczyć bez szkody dla reszty podzespołów.
Swoje zdanie o pasowaniu sworznia wyraziłem tutaj:
topics26/nadwymiarowe-sworznie-vt629.htm

Nic ponad to nie mam do dodania.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
KLINAR
Posty: 129
Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
GG: 0
Lokalizacja: STG
Kontaktowanie:

Post autor: KLINAR » 2007-12-17, 08:41

W kazdym razie ja w takich przypadkach daje troche paliwa "to tłoka" podpalam i po chwili sworzen moge idealnie wcisnac palcem, robiłęm tak setki razy i jak narazie nie zauwazyłem zadnych negatywnych skutków... A co do sciagacza to łatwo zrobic sobie z sruby i dwoch tulejek, w razie cos moge wytłumaczyć o co dokładnie chodzi

Awatar użytkownika
zawisza154
Posty: 66
Rejestracja: 2007-09-09, 10:45
GG: 0
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Post autor: zawisza154 » 2007-12-27, 19:21

a jak będzie za gładka powierzchnia na cewce zapłonowej to będzie słaba iskra?
Ostatnio zmieniony 2007-12-27, 23:51 przez zawisza154, łącznie zmieniany 1 raz.
WSK-a odpalona, ale są inne problemy :|
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości