Moja wsk za dużo pali

DragonForce
Posty: 57
Rejestracja: 2012-04-15, 12:37
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk za dużo pali

Post autor: DragonForce » 2012-04-21, 21:51

jak układ zapłonowy to co mianowicie musiał bym patrzec ,,mógł bys wymienić te częsci,,, bo mniej więcej wiem ,ale może jest cos czego nie czyściłem

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk za dużo pali

Post autor: Savier » 2012-04-21, 21:55


DragonForce
Posty: 57
Rejestracja: 2012-04-15, 12:37
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk za dużo pali

Post autor: DragonForce » 2012-04-21, 21:58

wielki dzięki

Awatar użytkownika
35C2S1P
Posty: 110
Rejestracja: 2011-12-12, 13:27
GG: 0
Moje maszyny: B3'84
CZ 472.6
Lokalizacja: Wrocław

Re: Moja wsk za dużo pali

Post autor: 35C2S1P » 2012-04-22, 00:33

Savier pisze:W G20 nie można ustawić poziomu paliwa :-/ A jak ma z pływakiem wszystko OK to ten problem powinniśmy skreślić z ewentualnych przyczyn niesprawności.
Da się, ale to jest już wersja hard. Po prostu lutujesz pływak, iglicę o długości jaką żądasz. Można uzyskać fajne efekty, ale to jest dość czaso i pracochłonne.

easy_rider91
Posty: 36
Rejestracja: 2020-06-28, 21:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk za dużo pali

Post autor: easy_rider91 » 2020-09-17, 18:57

Odgrzeje nieco kotleta.

Czy regulacji poziomu paliwa w G20 nie wykonuje się przez przeciskanie zaworu z kulką w dół lub w górę? Tylko pytam.

Inna sprawa, że w kupionym przeze mnie zamienniku tego gaźnika pływak jest tak lekki, że zbyt płytko tonie. To przekłada się na konieczność wypchnięcia zaworka z kulką tak bardzo w górę, że to nie miałoby sensu bo pływak i tak się zatrzyma o trzpień zatapiaka.

sylwekseat
Posty: 336
Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard
Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk za dużo pali

Post autor: sylwekseat » 2020-09-17, 19:23

Poziom w g20 reguluje sie przez przeciskanie trzpienia wężyka razem z zaworkiem im bardziej dasz w dol ten trzpien tym poziom paliwa niższy

easy_rider91
Posty: 36
Rejestracja: 2020-06-28, 21:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk za dużo pali

Post autor: easy_rider91 » 2020-09-23, 22:09

Tak i mi się właśnie wydawało. Nie wiem zatem skąd teoria że sie tego w ten sposób nie robi.

sylwekseat
Posty: 336
Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard
Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk za dużo pali

Post autor: sylwekseat » 2020-09-24, 07:27

U mnie po zgaszeniu silnika i przy kolejnej próbie odpalania był efekt zalewania tzn ciężko odpalal. Nie bylo tego gdy chwile przed zgaszeniem zamknąłem kranik. I zacząlem regulowac tym trzpieniem
Finalnie wpchnąłem go aż ok 3mm teraz moge wogóle kranika nie zamykać i nie zalewa się. Wreszcie gaznik i cale jego okolice są suche no i spalanie znacząco spadło.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości