Strona 2 z 2

Re: Moja wsk za dużo pali

: 2012-04-21, 21:51
autor: DragonForce
jak układ zapłonowy to co mianowicie musiał bym patrzec ,,mógł bys wymienić te częsci,,, bo mniej więcej wiem ,ale może jest cos czego nie czyściłem

Re: Moja wsk za dużo pali

: 2012-04-21, 21:55
autor: Savier

Re: Moja wsk za dużo pali

: 2012-04-21, 21:58
autor: DragonForce
wielki dzięki

Re: Moja wsk za dużo pali

: 2012-04-22, 00:33
autor: 35C2S1P
Savier pisze:W G20 nie można ustawić poziomu paliwa :-/ A jak ma z pływakiem wszystko OK to ten problem powinniśmy skreślić z ewentualnych przyczyn niesprawności.
Da się, ale to jest już wersja hard. Po prostu lutujesz pływak, iglicę o długości jaką żądasz. Można uzyskać fajne efekty, ale to jest dość czaso i pracochłonne.

Re: Moja wsk za dużo pali

: 2020-09-17, 18:57
autor: easy_rider91
Odgrzeje nieco kotleta.

Czy regulacji poziomu paliwa w G20 nie wykonuje się przez przeciskanie zaworu z kulką w dół lub w górę? Tylko pytam.

Inna sprawa, że w kupionym przeze mnie zamienniku tego gaźnika pływak jest tak lekki, że zbyt płytko tonie. To przekłada się na konieczność wypchnięcia zaworka z kulką tak bardzo w górę, że to nie miałoby sensu bo pływak i tak się zatrzyma o trzpień zatapiaka.

Re: Moja wsk za dużo pali

: 2020-09-17, 19:23
autor: sylwekseat
Poziom w g20 reguluje sie przez przeciskanie trzpienia wężyka razem z zaworkiem im bardziej dasz w dol ten trzpien tym poziom paliwa niższy

Re: Moja wsk za dużo pali

: 2020-09-23, 22:09
autor: easy_rider91
Tak i mi się właśnie wydawało. Nie wiem zatem skąd teoria że sie tego w ten sposób nie robi.

Re: Moja wsk za dużo pali

: 2020-09-24, 07:27
autor: sylwekseat
U mnie po zgaszeniu silnika i przy kolejnej próbie odpalania był efekt zalewania tzn ciężko odpalal. Nie bylo tego gdy chwile przed zgaszeniem zamknąłem kranik. I zacząlem regulowac tym trzpieniem
Finalnie wpchnąłem go aż ok 3mm teraz moge wogóle kranika nie zamykać i nie zalewa się. Wreszcie gaznik i cale jego okolice są suche no i spalanie znacząco spadło.