Nie pali nawet po wymianie iskrownika i regulacjach

KRYSTI
Posty: 29
Rejestracja: 2007-03-19, 00:17
GG: 0
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontaktowanie:

Nie pali nawet po wymianie iskrownika i regulacjach

Post autor: KRYSTI » 2007-11-16, 19:39

Wymieniłem w mojej wsk 125 iskrownik zaznaczyłem na nim jak ustawić zapłon iskra jest idealna przykręcam ten iskrownik i nie pali nioe odzywa sie wogule przestawiałem zapłon i nic nonstop zalewa świece proszę o pomoc pozdrawiam KRYSTI

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-11-17, 10:06

Wymieniłeś iskrownik? Przykręciłeś go w takim położeniu jak tamten...ale czy wyregulowałeś przerwę na platynach na nowym iskrowniku??

KRYSTI
Posty: 29
Rejestracja: 2007-03-19, 00:17
GG: 0
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontaktowanie:

Post autor: KRYSTI » 2007-11-18, 01:33

Wszystko jest wyregulowane i nonstop sie zalewa

[ Dodano: 2007-11-18, 14:50 ]
Wymieniłem kondensator ustawiłem jeszcze przerwe i nie chce nawet sie odezwać niewiem co z nią jest pomóżcie :cry:

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-11-18, 20:03

ŻbiKu pisze:Wymieniłeś iskrownik? Przykręciłeś go w takim położeniu jak tamten...

to że ustawił go tak jak ustawiony był tamten iskrownik to nie znaczy że będzie chodzić bo wszystko zależy od cewki W/N a dokładnie od czasu jej reakcji czy raczej czasu wytworzenia przez nią iskry , nawet raz miałem taką sytuację że wymieniłem tylko cewkę W/N bez żadnych innych ingerencji i silnik nie chodził tak jak wcześniej , musiałem regulować. KRYSTI, sprawdź jaki kolor ma iskra i ew. wymień świecę na inną , czy WSK wogóle nie reaguje jak kopiesz czy pchasz ?? Nawet nie zagada ?? Skoro tak to znaczy że iskra nie jest w stanie zapalić mieszanki , a dlaczego zmieniłeś iskrownik ?? na tamtym chodziło normalnie ??
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

KRYSTI
Posty: 29
Rejestracja: 2007-03-19, 00:17
GG: 0
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontaktowanie:

Post autor: KRYSTI » 2007-11-18, 20:36

1angel i właśnie w tym jest problem że iskra jest fioletowa i niechce chodzić wogule nie zagada obojętnie czy ją pcham czy kopie nic.Wymieniłem ten stary iskrownik bo tam coś nie dało sie ustawić przerywacza a na tym starym iskrowniku chodziła ale sie dusiła i non stop przerywała.Pomóżcie bo niewiem co z nią jest :(

[ Dodano: 2007-11-18, 19:38 ]
A i jeszcze jedno mam nową cewke zapłonową.

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-11-18, 20:51

Po 1. zmień kondensator, sprawdź czy platynki nie są wypalone, jak są to papierkiem ściernym je oczyść.
Po 2 wyreguluj porządnie odstęp styków i wyprzedzenie.

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-11-18, 21:06

jak nie pomogą rady ŻbiKu, zmień tą nową cewkę którą kupiłeś na tą starą z tamtego zapłonu
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

KRYSTI
Posty: 29
Rejestracja: 2007-03-19, 00:17
GG: 0
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontaktowanie:

Post autor: KRYSTI » 2007-11-20, 20:38

Nie pomogło

Kermit

Post autor: Kermit » 2007-11-22, 18:31

A nie przesunąłeś przypadkiem wału. Jak ściągałeś magneto??

saicozis
Posty: 8
Rejestracja: 2007-10-30, 23:15
GG: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: saicozis » 2007-11-25, 14:45

Może za mocno przykręciłeś gaźnik i odkształciłeś szyjkę która idzie do cylindra i dostaje się "lewe powietrze"?

Awatar użytkownika
KLINAR
Posty: 129
Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
GG: 0
Lokalizacja: STG
Kontaktowanie:

Post autor: KLINAR » 2007-11-26, 19:40

Miałem kiedyś podobny problem i przyczyną było rozszczelnienie skrzyni korbowej, samo z siebie bez przyczyny z dnia na dzien... a też napchałem sie niemiłosiernie :mrgreen: objaw dokładnie był taki że nie chciała wchodzic na obroty i świeca była mokra czyli jedna myśl - zalewa sie! Tyle że wtedy u mnie silnik pod spodem w miejscu skrzyni korbowej był mokrawy wiec miałem ułatwienie, sprawdz czy i u Ciebie tak nie jest, pozatym sprawdz czy czasem zimera Ci nie wywaliło, bo mi tu szczeże mówiąc zalatuje lewym powietrzem :-/

Awatar użytkownika
zawisza154
Posty: 66
Rejestracja: 2007-09-09, 10:45
GG: 0
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Post autor: zawisza154 » 2007-12-01, 19:21

Kermit pisze:przesunąłeś przypadkiem wału
co będzie się działo jak wał będzie nie na środku??

A co myślicie o magnecie, czy to może być wina??
WSK-a odpalona, ale są inne problemy :|
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-12-01, 19:41

myślę że chodzi tu o "rozłożenie" się wału w tym wypadku te kopuły przestawiają się względem siebie
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
zawisza154
Posty: 66
Rejestracja: 2007-09-09, 10:45
GG: 0
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Post autor: zawisza154 » 2007-12-01, 19:56

powtarzam swoje pytania....
WSK-a odpalona, ale są inne problemy :|
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg

Kermit

Post autor: Kermit » 2007-12-01, 21:26

Czasami jak ktoś nie ma ściągacza to zdejmuje magneto młotkiem a przy mocnym uderzeniu młotkiem w wał można go przesunąc ;-)

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Post autor: Wężu » 2007-12-01, 21:47

Kermit pisze:zdejmuje magneto młotkiem
To już jest chyba szcyt głupoty :idiota: Taki ściągacz kosztuje kilka zł... A czy przy wybijaniu sworznia też można przesunąć wał???
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Kermit

Post autor: Kermit » 2007-12-01, 21:54

Ja zawsze ściągam magneto ściągaczem ale niektórzy wolą wydac 200 zł na nowy wal niż kilka zł na ściągacz
Wężu pisze:A czy przy wybijaniu sworznia też można przesunąć wał???
Przy wybijaniu sworznia można jedynie skrzywic korbowód.

malinagd
Posty: 6
Rejestracja: 2007-11-03, 22:20
GG: 0
Lokalizacja: koluszki
Kontaktowanie:

Post autor: malinagd » 2007-12-01, 22:47

JA MAM TAKI PROSTY POMYSŁ ZMIENIĆ ŚWIECĘ NA JAKĄŚ STARSZĄ, JA TAK MIAŁEM W SWOJEJ WSK WSZYSTKO BYŁO, ISKRA IDEAŁ ZAPŁON USTAWIONY NA TIP TOP I NIE DZIAŁAŁA ,WYMIENIŁEM ŚWIECĘ I ZA 2 ODPALIŁA U MNIE BYŁO AKURAT TO MYŚLĘ ŻE POWINNO ZADZIAŁAĆ.

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-12-01, 23:05

malinagd, przecież już to pisałem
sprawdź jaki kolor ma iskra i ew. wymień świecę na inną
pozatym co do pytania o sworzeń to miałem kiedyś wał w super stanie i po wbijaniu sworznia przez swoją głupotę (robiłem to niefachowo) wał dostał takich luzów osiowych że nie nadawał się do jazdy , nawet motocykl nie chciał na nim odpalić więc czasem można skrzywić korbowód a czasem uszkodzić coś jeszcze
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-12-02, 14:07

Właśnie sworzeń się wciska i wyciska ;) Wybijanie i wbijanie to tragedia dla silnika.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości