uszkodzone kartery

Odpowiedz
Awatar użytkownika
polimer
Posty: 25
Rejestracja: 2014-01-06, 16:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Przemyśl
Kontaktowanie:

uszkodzone kartery

Post autor: polimer » 2014-09-28, 19:14

Witam,
czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć po czym się poznaje rodzaj zapłonu tj. głęboki czy płytki po tych karterach? I druga sprawa chce kupić drugi karter, bo ten ma uszkodzone gniazdo tam gdzie idzie tulejka mosiężna pod wałek pośredni od skrzyni biegów, te drugie są takie same tylko mają jeden dodatkowy korek w komorze wału(tak były chyba robione w ostatnim wypuście) i nie wiem po co ten dodatkowy korek jest i czy można przełożyć wnętrzności z jednego tego uszkodzonego bez tego korka do drugiego dobrego z tym korkiem?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: uszkodzone kartery

Post autor: kuba063 » 2014-09-28, 20:22

Kartery za zdjęć są pod płytki zapłon. Kartery musza mieć te same numery technologiczne czyli po prostu musza byc od pary. Kartery z dodatkowym korkiem są z końcowych lat produkcji ale nie pamietam juz dokładnie, był to spust z komory korbowej.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: uszkodzone kartery

Post autor: kuba063 » 2014-09-28, 20:23

P.S kolego nie ten dział ;)
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Awatar użytkownika
polimer
Posty: 25
Rejestracja: 2014-01-06, 16:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Przemyśl
Kontaktowanie:

Re: uszkodzone kartery

Post autor: polimer » 2014-09-28, 20:34

ale czy można to przełożyć tzn. bebechy z jednych do drugich karterów, są oczywiście z jednej pary? Po co był to spust z komory korbowej? Przepraszam, ale dopiero się uczę..

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: uszkodzone kartery

Post autor: kuba063 » 2014-09-28, 21:12

W sumie to nie wiem po co. Możesz przełożyć ale zwróć uwagę żeby wszystko chodziło i działało poprawnie.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Awatar użytkownika
Dario.G
Posty: 294
Rejestracja: 2011-01-01, 15:18
Moje maszyny: Wsk Lelek 1976
Wsk Sport S1 1975
WSK Kobuz 1977
9 innych
Lokalizacja: Kotlin
Kontaktowanie:

Re: uszkodzone kartery

Post autor: Dario.G » 2015-01-07, 23:14

Spust jest pomocny w przypadku mocno zalanego silnika. Ewentualnie jeśli ktoś zalewa silnik olejem na zimę to można tamtędy spuścić na wiosnę nadmiar tegoż oleum ;-)
"I zesłał Ich Pan na Ziemię, by siali zamęt oraz zniszczenie..."

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości