Re: URWANY TŁOK, KRZYWY KORBOWÓD
: 2011-10-02, 08:51
cylinder jak nie zrobiło rys na gładzi, nie ma progu i nie poszczerbiło okien to jest dobry
jak wymienisz korbe na wale to wystarczy, łożyska sprawdź na rozłożonym silniku, powinieneś poznać czy są dobre, zobacz czy komory wału nie pocharatało ewentulanie podrównaj ją papierem ściernym i jak stwierdzisz że lożyska są dobre to przemyj ich w paliwie, bo na pewno się napchało opiłków do nich.
N1 to nie jest wymiar cylindra tylko oznaczenie selekcyjne
zmierz sobie szerokość tulei cylindra i będziesz wiedział, który szlif jest zrobiony:
61 mm nominał
61.25 mm I szlif
61.50 mm II szlif
61.75 mm III szlif
62 mm IV szlif
jak wymienisz korbe na wale to wystarczy, łożyska sprawdź na rozłożonym silniku, powinieneś poznać czy są dobre, zobacz czy komory wału nie pocharatało ewentulanie podrównaj ją papierem ściernym i jak stwierdzisz że lożyska są dobre to przemyj ich w paliwie, bo na pewno się napchało opiłków do nich.
N1 to nie jest wymiar cylindra tylko oznaczenie selekcyjne
zmierz sobie szerokość tulei cylindra i będziesz wiedział, który szlif jest zrobiony:
61 mm nominał
61.25 mm I szlif
61.50 mm II szlif
61.75 mm III szlif
62 mm IV szlif