Luz na wałku głównym
: 2009-10-13, 23:16
witam
Od jakiś dwóch tygodni jestem posiadaczem WSKi175 nabyłem ją od sąsiada na zasadzie "a bier pan bo mi w piwnicy zastawia" niestety stała ona od jakiś 12lat ale podobno odstawiona "na chodzie". Po wielkich trudach udało mi się ją uruchomić. Pierwsza diagnoza nie ma dwójki (faktycznie sąsiad coś wsponinał). No i zabrałem się za remont skrzyni. Wynieniłem dwie zębatki mające wiele wspulnego z brakiem 2 (miały zaokrąglone sprzęgła kłowe). Po wstępnym złożeniu karterów stwierdziłem luz poprzeczny wałka głównego jakieś 5mm. I tu moje pytanie jak go skasować? Czy podkładka pod łożysko trybu zdawczego załatwi sprawę??? Łozysko wałka glównego wymieniłem. Dodam że szukałem na forum, przekopałem wszystkie tematy w tym dziale i nie znalazłem odpowiedzi więc nie bic.
Pozdrawiami proszę o odpowiedź
Od jakiś dwóch tygodni jestem posiadaczem WSKi175 nabyłem ją od sąsiada na zasadzie "a bier pan bo mi w piwnicy zastawia" niestety stała ona od jakiś 12lat ale podobno odstawiona "na chodzie". Po wielkich trudach udało mi się ją uruchomić. Pierwsza diagnoza nie ma dwójki (faktycznie sąsiad coś wsponinał). No i zabrałem się za remont skrzyni. Wynieniłem dwie zębatki mające wiele wspulnego z brakiem 2 (miały zaokrąglone sprzęgła kłowe). Po wstępnym złożeniu karterów stwierdziłem luz poprzeczny wałka głównego jakieś 5mm. I tu moje pytanie jak go skasować? Czy podkładka pod łożysko trybu zdawczego załatwi sprawę??? Łozysko wałka glównego wymieniłem. Dodam że szukałem na forum, przekopałem wszystkie tematy w tym dziale i nie znalazłem odpowiedzi więc nie bic.
Pozdrawiami proszę o odpowiedź