WSK 175 Problem z gaxnikiem
: 2013-08-20, 22:07
Witam ,
Otóż w moim Kobuzie mam mały problem dotyczący gaźnika . Już sam się pogubiłem ponieważ wydawać by się mogło że gaźnik do przysłowiowej czwórki powinien mieć przelot wynoszący 24mm ale z moich doświadczeń wynika że lepszym rozwiązaniem jest gaźnik o przelocie 26mm .
Po pierwsze na gaźniku 24mm moja czwórka chodziła tak jakby to powiedzieć niepłynnie tzn. w ogóle nie trzymała obrotów a gdy odkręcałem manetkę do końca to strasznie nierówno się wkręcała i schodziła bardzo długo z obrotów .
Natomiast kiedy założyłem gaźnik z przelotem 26mm to wtedy WSK odżyła i w końcu normalnie zaczęła pracować czyli trzymać obroty i płynnie się wkręcać i schodzić z obrotów .
Po drugie po zmierzeniu króćca dolotowego uzyskałem wymiar 26mm .
Otóż w moim Kobuzie mam mały problem dotyczący gaźnika . Już sam się pogubiłem ponieważ wydawać by się mogło że gaźnik do przysłowiowej czwórki powinien mieć przelot wynoszący 24mm ale z moich doświadczeń wynika że lepszym rozwiązaniem jest gaźnik o przelocie 26mm .
Po pierwsze na gaźniku 24mm moja czwórka chodziła tak jakby to powiedzieć niepłynnie tzn. w ogóle nie trzymała obrotów a gdy odkręcałem manetkę do końca to strasznie nierówno się wkręcała i schodziła bardzo długo z obrotów .
Natomiast kiedy założyłem gaźnik z przelotem 26mm to wtedy WSK odżyła i w końcu normalnie zaczęła pracować czyli trzymać obroty i płynnie się wkręcać i schodzić z obrotów .
Po drugie po zmierzeniu króćca dolotowego uzyskałem wymiar 26mm .