problem z odpaleniem ciepłego silnika

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Re: problem z odpaleniem ciepłego silnika

Post autor: qwert45 » 2008-08-30, 11:09

Ja na jednej NGK chyba B8HS jeżdżę już drugi rok.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: problem z odpaleniem ciepłego silnika

Post autor: Stary » 2008-08-30, 11:18

Bosch W7A to na pewno NGK B6HS, B7HS to dawne 225 wg. Boscha.

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: problem z odpaleniem ciepłego silnika

Post autor: ŻbiKu » 2008-08-30, 12:23

B8HS to chyba F100 ;
Nie mylisz się, B8HS to F100.

Koniec offtopicu? :shoot:

Awatar użytkownika
WSKarz
Posty: 185
Rejestracja: 2007-11-05, 17:09
GG: 960779
Lokalizacja: świdnica
Kontaktowanie:

Re: problem z odpaleniem ciepłego silnika

Post autor: WSKarz » 2008-08-31, 15:35

A propo iskry, ja na swojej jeździć nie mogłem bo jak zrobiłem z 5km to zaraz gaśnie, przerywa i zdycha, potem odkręcam ją z głowicy , patrze... przebicie na masę. Kupiłem drugą i to samo :/ Sobie myślę co jest do cholery, ale kupiłem czeską (nie pamiętam nazwy) i zrobiłem na niej 10km ale sytuacja sie powtarza no i kupiłem w końcu NGK-zbawienie silnik chodzi tylko że za parę kilosów znowu coś innego sie spierdzieliło:/ jak na razie tylko ngk sie sprawdza i no i stare typy iskry.
Jedzie wielki ociężały,brudny,stary traktor polami kopci,dymi
tah tah tah gdzie po mojej miedzy!!!!

Awatar użytkownika
Farmer
Posty: 8
Rejestracja: 2008-07-30, 22:23
Lokalizacja: Cieszyn
Kontaktowanie:

Re: problem z odpaleniem ciepłego silnika

Post autor: Farmer » 2008-09-12, 20:39

Wracając do tematu...
W warunkach laboratoryjnych mój Kobuz palił, ale jak sie okazało na dłuższą metę ciągle miał problemy z zapaleniem po 2-3 minutowym postoju. No i tak się sytuacja miała aż do dziś kiedy to spadła mi guma łącząca filtr powietrza z gaźnikiem a z tej gumy wylewała się benzyna, co jest do cholery- sobie myślę.
Ponadto kanalik w gaźniku od strony filtra był pełen benzyny, pytam sie ojca czy tedy ma lecieć benzyna czy powietrze. mówi ze to tunelik na powietrze, AHA! No to czemu jest pełny benzyny?! odpowiedź, bo jest za wysoki stan paliwa w komorze pływakowej i na postoju zalewa co się da w gaźniku. No to trza ten poziom obniżyć, tak tez zrobiłem, podgiąłem do góry "języczek" pływaka, cały happy składam wszystko, reguluje gaźnik, jazda próbna, gaszę, czekam 3min, patrze od strony filtra, nic sie nie leje. jest OK. pale, zaskoczył od kopa, ALLELUJA sobie myślę.
Niestety, po przejechaniu 5km i postoju około 2min nie odpalił, znów na pycha, $#%^@ sobie myślę! za mało podgiąłem do góry owy języczek czy co? odkręcam komorę pływakowa, załamany, nagle ojciec rzucił- może pływak jest dziurawy. No BA czemu od razu nie sprawdziłem, był dziurawy i miał w sobie benzynę. Jako że mam w sumie 3 gaźniki zapasowe :cool: to znalazł się jeden nówka pływak. Po wymianie, wszystko wygląda dobrze, pali od strzału cy zimny czy gorący, po 5 latach męczarni wreszcie będę sobie mógł uczciwie zapalić Kobuza "na gorąco".

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
WSK- Wyczesany Sprzęt Kolekcjonerski

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości