po remoncie nie odpala

rykun
Posty: 368
Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
Kontaktowanie:

Re: po remoncie nie odpala

Post autor: rykun » 2008-09-22, 19:12

Na razie mam tylko przygotowany tłok. Chyba z 4 razy gotował się w oleju. Musze umyć cylinder i wyszlifować go. Obecnie jestem zajęty innymi motorami w tym sportem 1 kolegi który też ma tłok firmy cx i są z nim problemy podobne do tych które nas nękają. Spróbuje jeszcze dać grubszą uszczelkę pod cylinder. Założona jest teraz uszczelka o grubości 0,3mm a dam jeszcze jedną taką czyli ok 0,6mm. Jak to nie wypali to do akcji wejdzie mój cylinder po szlifie z oryginalnym tłokiem ZMD (bez napisu WSK G tylko z oznaczeniem numeru części w-2 22101x który jest zgodny z katalogiem części). Dodam że tłok będzie bez przeróbek tylko po wygotowaniu.

Awatar użytkownika
HP
Posty: 216
Rejestracja: 2007-05-05, 16:30
GG: 0
Lokalizacja: GLAIWITZ
Kontaktowanie:

Re: po remoncie nie odpala

Post autor: HP » 2008-09-22, 20:34

Co ma na celu gotowanie tłoka w oleju?
Ja jak wyzej pisałem kupilem po raz drugi tłok ag-mot bo cylinder szlifowany byl pod tłok z tej firmy. W tej chwili nie mam zadnego problemu z silnikiem. Cylinger zalozylem bez uszczelki tylko na silikon. Głowice dokręcilem mocno ale z czuciem, rowniez bez uszczelki ale i bez silikonu. Splanowalem ją na papierze sciernym i szybie w ramie do zabielenia. Nie wiem czy cos to dało bo glowice uszczelnia tuleja i wręg w glowicy do ktorego i tak nie dojdzie sie zadnym garazowym narzedziem.

Mysle, ze te tloki z ag-motu tak naprawde nie są złe, a ten wybrakowany, ktory trafił sie akurat mi to boubel, ktory wyszedl spod ręki nierozgarniętego nowego pracownika .
Firma ta produkuje wiele rodzajow tlokow do skuterow, motocykli, kosiarek, pilarek i innych maszyn wyposazonych w silniki spalinowe. Dla tego mają tak niskie ceny. Uzywają dobrych stopow i mają nowoczesne obrabiarki, z pewnoscią precyzyjniejsze od tych z epoki. Do tego tloki z napisem wsk jak sam wiesz są terazniejsze a produkowane są na maszynach juz wiekowych, ktore przechodzily z rąk do rąk a przebieg maja olbrzymi.
Z sieci wynika, ze tlkoi do wski produkowane są tylko przez w/w 2 firmy ale moze byc jakas 3 ktora podszywa sie pod oreginaly wska a nie trzyma technologii produkcji.

Szkoda, ze tak daleko mieszkamy bo chetnie zerknął bym do oreginalnego Sporta.
Jak mozesz to opisz dokladnie problem i moze wklej jakies foto.
Probowales zamiany czesci z innej maszymy? (Gaznik, cewka itp?)

Awatar użytkownika
Klaudek
Posty: 104
Rejestracja: 2007-11-27, 14:16
Moje maszyny: Kobuz
Lokalizacja: Wlkp
Kontaktowanie:

Re: po remoncie nie odpala

Post autor: Klaudek » 2008-09-22, 23:57

Mowcie jak chcecie, ale ja nie polecam tłoków ag-motu miałem już jednego w mojej czwórce podczas jazdy pękł i zniszczył korbowód, cylinder. A odłamki porysowały karter i wbiły się w głowice... :/ straciłem kolejny silnik przez to g***o :/ odradzam stanowczo...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość