Problem

Odpowiedz
davidoff
Posty: 32
Rejestracja: 2009-05-14, 21:44
GG: 12656609
Lokalizacja: Kozłówka
Kontaktowanie:

Problem

Post autor: davidoff » 2009-06-02, 20:57

Witam. Kilka dni temu zmuszony byłem do wymiany sprężyny od kopniaka w mojej wsc, przy okazji wymieniłem simmeringa od strony zapłonu bo ciągneła tamtędy lewe wiatry. Przed tym gdy rozebrałem silnik, wsk sprawowała się prawie doskonale, oprócz tego że trudno było ustawić wolne obroty. Teraz gdy odpalam silnik, wcale nie idzie ustawić wolnych obrotó, poprostu motocykl gaśnie, jakby zalewało mu świece, na średnich i wysokich chodzi bardzo ładnie. Próbowałem regulować gaźnik, ale z miernym skutkiem, zmieniałem położenie iglicy, zapłon również ustawiałem na wszelakie sposoby, ale dalej jest to samo. Już kompletnie niemam pojęcia co może z nią być, czyżby Pegaz tak z dnia na dzień wyzionął ducha?

Awatar użytkownika
wueskajarka
Posty: 314
Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
GG: 5298596
Lokalizacja: G O R Z Ó W
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: wueskajarka » 2009-06-02, 21:02

Za wolne obroty odpowiada poziom paliwa w komorze gaźnika. Sprawdź w pierwszej kolejności.
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!

davidoff
Posty: 32
Rejestracja: 2009-05-14, 21:44
GG: 12656609
Lokalizacja: Kozłówka
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: davidoff » 2009-06-02, 21:07

Poziom paliwa w komorze również ustawiałem, marny dało to skutek, jeszcze jutro popróbuję, dodam iż motocykl bardzo dymi, bynajmniej nie z powodu zbyt dużej ilości oleju w mieszance, ale prawodopodnie ze zbyt bogatej mieszanki, dzisiaj zmieniłęm iglicę, i ustawiłem ją na 4 rowku od góry, i jakby dymienie ustało.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: Kapiii » 2009-06-02, 21:09

Sprawdź uszczelniacz od strony sprzęgła.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

davidoff
Posty: 32
Rejestracja: 2009-05-14, 21:44
GG: 12656609
Lokalizacja: Kozłówka
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: davidoff » 2009-06-02, 21:12

Kapiii pisze:Sprawdź uszczelniacz od strony sprzęgła.
Raczej odpada, uszczelniacz wygląda w miarę dobrze, benzyny w oleju nie zauważyłęm, a mieszanka w skrzyni korbowej tez jest czysta, nie widać w niej oleju, świeca również nie jest zaolejona

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: wujcio » 2009-06-02, 21:40

wyglądać może dobrze ale całkiem możliwe że ma gdzieś pęknięcie...
Spróbuj odkręcić tłumik może masz zatkany....

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: Anzel » 2009-06-03, 09:04

Warto także sprawdzic szczelnosc dolotu.zwykle pomiędzy gaźnikiem a króccem jest paskudna szpara.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Awatar użytkownika
Tukan
Posty: 386
Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: pl
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: Tukan » 2009-06-03, 13:20

Na innej świecy próbowałeś? No i przede wszystkim skontroluj wszystkie miejsca gdzie mogą pojawić się nieszczelności w układzie gaźnik - cylinder jak wspomniał już o tym kolega wyżej. ;)

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: Wężu » 2009-06-03, 13:58

A masz oryginalne kilkuminimetrowe uszczelki przy gaźniku? Podczas składania dokładnie uszczelniłeś silnik? A może podczas zakładania simmeringu uszkodziłeś go?

ps. coś mi się je**, że tu mowa o S01 ;)
Ostatnio zmieniony 2009-06-03, 14:15 przez Wężu, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: Anzel » 2009-06-03, 14:06

Wężu,jak w W2B odpalac bez krócca? :| Przecież nie przymocujesz gaźnika bezpośrednio co cylindra.W S01 to wykonalne ale chyba nie tu :)
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

davidoff
Posty: 32
Rejestracja: 2009-05-14, 21:44
GG: 12656609
Lokalizacja: Kozłówka
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: davidoff » 2009-06-03, 16:57

Jeśli chodzi o świece to próbowałem na kilku innych i dalej to samo, simmeringa raczej napewno dobrze założyłem, silnik również dobrze jest uszczelniony, najbardziej realna może być opcja z nieszczelnością w układzie dolotowym, zaraz pójdę to sprawdzę.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: wujcio » 2009-06-03, 16:59

spróbuj od strony filtra powietrza przytkać wlot powietrza kartką papieru i zobacz jak będzie z obrotami

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości