Błotnik M06 B1 - przegnity
: 2019-06-10, 09:15
Witam.
Czcigodni mam kłopot. Dostałem ramę M06B1 z 1971r wraz z silnikiem (nr na tabliczce zgadzają się ). Jest trochę szarpnięta pazurem czasu ale postanowiłem przywrócić jej dawną świetność. W dwu-ramówkach błotnik tylny podzielony jest na dwie części. O ile dłuższą część można kupić to krótsza, przyspawana do ramy i mocowania aku i filtra jest raczej niedostępna (ja nie znalazłem żadnej "reperaturki". Powiedzcie proszę jak poradzić sobie z tym tematem, to co dostałem nie trzyma się ramy i jest jak durszlak i trzyma się na korozji i resztach farby. Myślałem, żeby kupić może dłuższą część błotnika, dociąć i wspawać, ale czy to dobry kierunek?
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Marcin
Czcigodni mam kłopot. Dostałem ramę M06B1 z 1971r wraz z silnikiem (nr na tabliczce zgadzają się ). Jest trochę szarpnięta pazurem czasu ale postanowiłem przywrócić jej dawną świetność. W dwu-ramówkach błotnik tylny podzielony jest na dwie części. O ile dłuższą część można kupić to krótsza, przyspawana do ramy i mocowania aku i filtra jest raczej niedostępna (ja nie znalazłem żadnej "reperaturki". Powiedzcie proszę jak poradzić sobie z tym tematem, to co dostałem nie trzyma się ramy i jest jak durszlak i trzyma się na korozji i resztach farby. Myślałem, żeby kupić może dłuższą część błotnika, dociąć i wspawać, ale czy to dobry kierunek?
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Marcin