uszczelnienie wydechu

Odpowiedz
herbi
Posty: 27
Rejestracja: 2015-02-21, 21:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Gil
Romet Pony M3
Lokalizacja: Żernica
Kontaktowanie:

uszczelnienie wydechu

Post autor: herbi » 2015-02-26, 18:18

Założyłem nowe kolanko i tłumik.Po odpaleniu kapie olej na połączeniu kolanka z tłumikiem.Macie na to jakieś sprawdzone patenty,
Tłumik nowy połączenie na opaskę nie nakrętkę.

Awatar użytkownika
KoSzU
Posty: 666
Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
GG: 8813802
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: uszczelnienie wydechu

Post autor: KoSzU » 2015-02-26, 23:20

herbi pisze:Po odpaleniu kapie olej na połączeniu kolanka z tłumikiem.Macie na to jakieś sprawdzone patenty,
Odpowiednio dobrana mieszanka paliwa z olejem :)
Co Boskie Bogu, resztę temu co Kocham! Wueska! :D
http://imageshack.us/g/11/dsc04225hc.jpg/

herbi
Posty: 27
Rejestracja: 2015-02-21, 21:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Gil
Romet Pony M3
Lokalizacja: Żernica
Kontaktowanie:

Re: uszczelnienie wydechu

Post autor: herbi » 2015-02-27, 08:36

Zapewne masz rację,tyle tylko ,ze silnik jest na docieraniu i stosuje mieszankę 1:20 itroche kopci ;D
Moze dostaje za duzo paliwa i opuscic o jeden ząbek iglicę?

Awatar użytkownika
KoSzU
Posty: 666
Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
GG: 8813802
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: uszczelnienie wydechu

Post autor: KoSzU » 2015-02-27, 14:22

Stosujesz współczesne oleje półsyntetyczne? Jeśli tak to dużo za dużo tego oleju.
Co Boskie Bogu, resztę temu co Kocham! Wueska! :D
http://imageshack.us/g/11/dsc04225hc.jpg/

franq87
Posty: 1096
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: uszczelnienie wydechu

Post autor: franq87 » 2015-02-27, 19:04

Ilość oleju w paliwie jest dobra. Nie poprawiajcie wytwórni, w okresie docierania 20:1, w ciągu normalnej eksploatacji 30:1. Nie ważne czy stosujesz mixol s ,lux 10, castrol power racing, motul, czy inny mobil ekstra super. Jak chcecie stosować inne proporcje to zamieńcie WSKi na inne motocykle, lub nie narzekajcie że silnik po 10 000km wymaga naprawy.
Połączenie rury wydechowej z tłumikiem można uszczelnić kawałkiem ogniotrwałego materiału posmarowanego obustronnie masą uszczelniającą Victor Reinz "REINZOSIL", lub jeśli szczelina między elementami jest niewielka samą masą.

Awatar użytkownika
KoSzU
Posty: 666
Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
GG: 8813802
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: uszczelnienie wydechu

Post autor: KoSzU » 2015-02-27, 20:21

franq87 pisze:Ilość oleju w paliwie jest dobra. Nie poprawiajcie wytwórni, w okresie docierania 20:1, w ciągu normalnej eksploatacji 30:1. Nie ważne czy stosujesz mixol s ,lux 10, castrol power racing, motul, czy inny mobil ekstra super. Jak chcecie stosować inne proporcje to zamieńcie WSKi na inne motocykle, lub nie narzekajcie że silnik po 10 000km wymaga naprawy.
Połączenie rury wydechowej z tłumikiem można uszczelnić kawałkiem ogniotrwałego materiału posmarowanego obustronnie masą uszczelniającą Victor Reinz "REINZOSIL", lub jeśli szczelina między elementami jest niewielka samą masą.
Tak zalewanie silnika olejem na pewno mu nie szkodzi :)
Co Boskie Bogu, resztę temu co Kocham! Wueska! :D
http://imageshack.us/g/11/dsc04225hc.jpg/

franq87
Posty: 1096
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: uszczelnienie wydechu

Post autor: franq87 » 2015-02-27, 21:01

Co to znaczy zalewanie silnika olejem?
Mieszanka podczas docierania ma być 20:1 i to obojętne czy z olejem mixol ,czy np. husqvarna. Jeżeli chcemy uniknąć dużego dymienia zimnego silnika, oraz odkładania się nagaru to w takich celach stosujemy ten drugi np olej. W tym silniku(seryjnym) na zużycie nie ma wpływu stosowanie oleju SAE 30 w klasie TA, a jego prawidłowe stężenie w paliwie.
Doprawdy nie chcę zaśmiecać tego wątku wywodami dlaczego taka mieszanka, a nie inna.

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: uszczelnienie wydechu

Post autor: zmyngut » 2015-02-27, 21:20

franq87 pisze:Co to znaczy zalewanie silnika olejem?
Mieszanka podczas docierania ma być 20:1 i to obojętne czy z olejem mixol ,czy np. husqvarna. Jeżeli chcemy uniknąć dużego dymienia zimnego silnika, oraz odkładania się nagaru to w takich celach stosujemy ten drugi np olej. W tym silniku(seryjnym) na zużycie nie ma wpływu stosowanie oleju SAE 30 w klasie TA, a jego prawidłowe stężenie w paliwie.
Doprawdy nie chcę zaśmiecać tego wątku wywodami dlaczego taka mieszanka, a nie inna.
nic dodać nic ująć. A to, że silnik "pluje" to nie jest spowodowane niewłaściwą mieszanką oleju i benzyny- silnik po prostu wszystkiego nie spala- a że to wygląda jak czarna mazia? No cóż- benzyna dosyć szybko paruje (w gorącym kolanku) i leci sobie ze spalinami- olej nie- w kolanku jest trochę nagaru i jak to przejdzie no to jest czarne. Ten "nadmiar" docieraniu to mu na pewno nie zaszkodzi.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: uszczelnienie wydechu

Post autor: Texas Ranger » 2015-02-27, 21:31

Ja uszczelniałem sznurem do pieca, np.: http://allegro.pl/szczeliwo-do-pieca-ce ... 34768.html
Tylko jak kupowałem to był grubszy, ale go rozplotłem i jest git.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: uszczelnienie wydechu

Post autor: Mateusz WSK » 2015-02-27, 23:52

No dawno nie czytałem takiego wynalazku z tym zalewaniem silnika olejem.
Jak pisał franq87, zmieńcie wueski na inne sprzęty jak chcecie docierać silniki na 1:30,1:40 albo i bez oleju :] ( silniki z ori korbą itp ).
Ja zawsze robię mieszankę tak jak nakazał Świdnik. Teraz jak skończę generalny remoncik zrobię to samo i mam zamiar zrobić bardzo dużo km, szkoda mi męczyć silnika na jakiejś śmiesznej mieszance, nie po to włożyłem w ten remont tyle pieniędzy. Zawsze stosowałem czerwony Orlenowski 2T, przed końcem sezonu zalałem Motula i faktycznie dużo mniej niebieskiego dymu nawet przy ostrej jeździe ale dalej stosuję ten orlenowski olej ze względu na cenę.

herbi
Posty: 27
Rejestracja: 2015-02-21, 21:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Gil
Romet Pony M3
Lokalizacja: Żernica
Kontaktowanie:

Re: uszczelnienie wydechu

Post autor: herbi » 2015-02-28, 00:29

Dzięki chłopaki za cenne rady.Nie mam dużego doświadczenia z silnikami 2T zwłaszcza tymi z epoki więc każda rada i informacja jest dla mnie cenna. Też używam Orlenowskiego oleju 2T
Powiedzcie mi jeszcze czy w okresie docierania ma znaczenie ustawienie iglicy w gaźniku i jak prawidłowo wybrać ustwienie.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: uszczelnienie wydechu

Post autor: Mateusz WSK » 2015-02-28, 20:17

Musisz poszukać na forum. W literaturze wueskowej zalecają ustawić na danym rowku w trakcie docierania i zmienić po dotarciu. Na którym to nie pamiętam.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości