WSK M06 B1 1970
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Nie czaje matowa w sensie pomalowana matem czy bazą czy stary zmatowiały lakier ?
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Pomalowana matem.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
A dlaczego wske malowałeś w mat ?
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Bo wydaje mi się że czarny mat najbardziej współgra z tą starą farbą i to jedyna opcja na połączenie starego lakieru z elementami nowo pomalowanymi.
No a jak nie czarny mat to co? Czarny akryl czy może jeszcze coś innego. No bo przecież nie metalik ani perła.
A jak nie zda egzaminu to też nie ma problemu położyć jedną inną warstwę czarnego.
Zresztą wszystko się okaże w sobotę.
Szlak mnie tylko trafia bo nie mogę we Wrocławiu znaleźć taśmy 6mm do wyklejenia szparunków a jak jest to zaraz chcą 16zł a na allegro widziałem po 2,5zł. Może ktoś pomoże. Jeszcze w Oldtaimerze spytam, oni tam powinni wiedzieć.
No a jak nie czarny mat to co? Czarny akryl czy może jeszcze coś innego. No bo przecież nie metalik ani perła.
A jak nie zda egzaminu to też nie ma problemu położyć jedną inną warstwę czarnego.
Zresztą wszystko się okaże w sobotę.
Szlak mnie tylko trafia bo nie mogę we Wrocławiu znaleźć taśmy 6mm do wyklejenia szparunków a jak jest to zaraz chcą 16zł a na allegro widziałem po 2,5zł. Może ktoś pomoże. Jeszcze w Oldtaimerze spytam, oni tam powinni wiedzieć.
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
motobernat czemu nie pomalowałeś akrylem? czym ty malowałeś?
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Czarny akryl jesli chcesz mieć jedne elementy w oryginalnej farbie a inne w nowej to zostaje tylko akryl zobacz sobie moją B3 ma błotniki w czarnym akrylu z malowanymi szparunkami a zbiornik w oryginale
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Dowiedziałem się od mojego lakiernika że ten lakier to jest czarny akryl pół mat i taki też zostanie
Rozmawiałem też o szparunkach z właścicielem Oldtaimerbazar i powiedział że zgodnie ze sztuką restaurowania to szparunki wykonuje się tylko ręcznie, żadne tam pistolety i jak będzie malował najbliższy motor to da mi znać i będę mógł zobaczyć jak to wygląda w praktyce (już się nie mogę doczekać tego dnia) no i dodał że to generalnie nie jest takie trudne tylko trzeba mieć odpowiedni pędzelek z długim włosem, wypić ze dwa kielony i potrenować
Rozmawiałem też o szparunkach z właścicielem Oldtaimerbazar i powiedział że zgodnie ze sztuką restaurowania to szparunki wykonuje się tylko ręcznie, żadne tam pistolety i jak będzie malował najbliższy motor to da mi znać i będę mógł zobaczyć jak to wygląda w praktyce (już się nie mogę doczekać tego dnia) no i dodał że to generalnie nie jest takie trudne tylko trzeba mieć odpowiedni pędzelek z długim włosem, wypić ze dwa kielony i potrenować
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
No trudne nie jest ja ręcznie malowałem w AWO i wyszło jak wyszło ale najważniejsze nie ma się co spuszczać tylko oby do przodu. Pedzel z długim włosiem ciękim który dobrze się rozchodzi. Najlepiej końskie włosie to z mojej wiedzy a jak to robią ci co malują to nie wiem. Co do pół matu to już zależne od gusta ja lubię połysk na moto
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
No a oryginalnie właśnie był pół mat czy połysk.
Polerkę lakieru robi się ręcznie czy mechanicznie i przy użyciu pasty polerskiej do lakieru czy mleczka polerskiego.
Moje elementy i tak jeszcze pójdą do poprawienia lakieru bo mój lakiernik dał dupy a poprawić nie chce, przynajmniej obyło się bez znacznych kosztów więc luz.
Polerkę lakieru robi się ręcznie czy mechanicznie i przy użyciu pasty polerskiej do lakieru czy mleczka polerskiego.
Moje elementy i tak jeszcze pójdą do poprawienia lakieru bo mój lakiernik dał dupy a poprawić nie chce, przynajmniej obyło się bez znacznych kosztów więc luz.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
1. połysk proszek
2. mechanicznie
3. pasta polerska polecam farekle
2. mechanicznie
3. pasta polerska polecam farekle
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Jaką ilość farby muszę zakupić żeby starczyło na ramę, błotniki, osłonę łańcuch i kilka drobnych elementów?
Radek może podasz też konkretny numer lakieru żeby nie zaliczyć kolejnej wtopy.
Radek może podasz też konkretny numer lakieru żeby nie zaliczyć kolejnej wtopy.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Nikt ci nie poda numeru lakieru najlepiej jest dobrać do oryginału. Inaczej wyglądała numeracja w fabryce wsk inaczej teraz są odpowiedniki i każda firma ma odpowiednik lakieru. Co do ilości farby to zalezy od ręki, ilości warstw i pistoletu jeden pomaluje to mając 10ml a inny potrzebuje 50ml zakup sobie setkę jak co będzie na wtopy
ps sorki nie zauważyłem ramy na ramę licz jakies 2-3 setki ? jak już pisałem zależy od fachmena zakup 4 setki i powinno starczyć
ps sorki nie zauważyłem ramy na ramę licz jakies 2-3 setki ? jak już pisałem zależy od fachmena zakup 4 setki i powinno starczyć
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
A Ty jakiej firmy lakierów używasz?
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Sikkens albo Standox mam te dwie firmy pod nosem znam ludzi i mam duże upusty co do lakierów nie trzeba wyjaśniać
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Pytanie o szprychy.
Kupować nowe szprychy i nyple czy dawać stare do ocynku. Co wyjdzie taniej?
Kupować nowe szprychy i nyple czy dawać stare do ocynku. Co wyjdzie taniej?
- adimen2007
- Posty: 92
- Rejestracja: 2008-05-17, 10:37
- GG: 9967305
- Moje maszyny: ________
WSK M06B3"KOS"1982 r. - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Oddaj stare do ocynku. Co do pytania "Co wyjdzie taniej?" powiem Ci że zależy gdzie kupisz i od kogo lecz teraźniejszy wyrób made in czajna nie jest najlepszy i może spowodować problemy w centrowaniu koła. Tak więc nie oszczędzaj na szprychach bo to ważny element chyba, że lubisz centrować często koła.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
dorabiane szprychy to koszt 150 zł za dwa koła więc chyba taniej dać do ocynku stare koszt 1 kg rzeczy do ocynku to około 10 zł (górna granica)
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
ILE??? ja płaciłem za szprychy na dwa koła 80 zł fakt kumpel mi to łatwił dlatego może tyle to kosztowało.wujcio pisze:dorabiane szprychy to koszt 150 zł za dwa koła więc chyba taniej dać do ocynku stare koszt 1 kg rzeczy do ocynku to około 10 zł (górna granica)
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
no zobacz sobie na allegro jakie są ceny dorabianych szprych na zamówienie ;]:
http://allegro.pl/szprychy-m3-5-wfm-wsk ... 34182.html
http://allegro.pl/szprychy-nyple-wsk-17 ... 32134.html
Mogę powiedzieć że przykładowo dorobienie szprych do kosa kosztuje 140 zł (tyle co np na dwa standardowe koła) pytałem gościa z tej jednej aukcji.
Wiadomo że najlepiej kupić org w bd stanie albo nowe nie używane i ocynkować niż dorabiać ale cóż to towar raczej deficytowy
http://allegro.pl/szprychy-m3-5-wfm-wsk ... 34182.html
http://allegro.pl/szprychy-nyple-wsk-17 ... 32134.html
Mogę powiedzieć że przykładowo dorobienie szprych do kosa kosztuje 140 zł (tyle co np na dwa standardowe koła) pytałem gościa z tej jednej aukcji.
Wiadomo że najlepiej kupić org w bd stanie albo nowe nie używane i ocynkować niż dorabiać ale cóż to towar raczej deficytowy
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Znalazłeś kogoś z Wrocławia???motobernat pisze:Właśnie teraz chyba dam do szkiełkowania albo papier 300 i 600 użyje tak żeby tą brudną warstwę jeszcze ściągnąć, a może po prostu szczotka druciana i jakaś zwykła szczoteczka?
Proszę o poradę w tej kwestii.
Koło zakleiłem żeby tam paprochy z czyszczenia nie leciały
Ktoś poleci we Wrocławiu kogoś kto ładnie zrobi chromowanie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość