WSK M06B1 1968

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-01-04, 02:13

Tak wiosennie - pierwsze bazie plus WSK :) (wiem że znaczek w złą stronę)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Sarmat » 2014-01-04, 02:24

Bazie? Wtf? W grudniu? :D
Poza tym chmielny sylwester. Ale zwracam uwagę na bzdety, w Twojej wiesi znaczek jest inaczej niż byc powinnien i to mnie boli :( Ale tak to ładna, ładna

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-01-04, 15:32

Znaczek jest odwrotnie bo coś się z kolegą nie dogadałem. Zrobił mi dwa takie same zamiast lustrzane odbicia. Jak będzie miał czas to wytnie mi nowy na ploterze i wszystko będzie ok.

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-01-07, 20:09

No idzie wiosna, bazie jak bazie ale dzisiaj do garażu wpadła OSA :) i to spasiona :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Łukasz S. » 2014-01-07, 20:34

Ale ***zajeb*** baza!
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
gabste
Posty: 709
Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
636B 04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: gabste » 2014-01-07, 20:55

O ale cudo wielo za to? gdzies u nas na podkarpaciu ja wyrwales?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Savier » 2014-01-07, 20:58

Super! Lakieru to nie ma co ruszać, ewentualnie chromy, ocynki, wypolerować i robić zamieszanie na zlotach :->

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-01-07, 21:04

Stan jest za dobry do całkowitej renowacji. Zostnie tylko gruntownie wyczyszona. Kupilem ją od dziadka swojego dobrego znajomego który bardzo o dbal o swoją Osę :). Szkoda nie docenić jego pracy.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: krzysiek200 » 2014-01-07, 21:05

Ja bym nic nie ruszał, to jedyny w swoim rodzaju egzemplarz i naruszenie tego stanu było by zbrodnią.

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: miuosh1 » 2014-01-07, 21:07

Piękny sprzęcik ! :)

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-01-08, 22:15

Dostałem dzisiaj takie rzeczy jak: oryginalna nowa felga + opona, klucze, zamek, ściągacze, przyrząd do ustawiania zapłonu, książeczka i gaźnik. Mam dostać jeszcze inne części takie jak nowy łańcuch, jakieś osłony i co tam się znajdzie w garażach. Osa ma jeszcze silnik na dotarciu mimo że remont był przeprowadzony w latach 90. Od tego czasu była tylko przepalana raz na kilka miesięcy. Pali od strzała. Posiada możliwość rejestracji i dodam że jest spełnieniem moich marzeń odnośnie motocykli z okresu powojennej Polski.
Za całość zapłaciłem 3750 złotych. Jak uważacie - to dobra cena?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: miuosh1 » 2014-01-08, 23:01

Myślę, że dobra gdyż teraz osy w średnim stanie potrafią kosztować 5000 zł :D

A tak btw. co za oponki masz na wiesi ? Ja zakupiłem duro hf 319 czy jakoś tak i widzę, że Twoje podobne :)

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-01-09, 14:22

Moje to jakieś wietnamskie - Avina. Przy mojej jeździe wystarczą.

Awatar użytkownika
Anggi1
Posty: 14
Rejestracja: 2012-06-08, 13:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 B1 1968
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Anggi1 » 2014-01-11, 23:49

Hej, mam pytanie czy rozbierałeś na części pierwsze zawieszenie przednie?
Bo mam problem z tuleją sztywna !

ps. Tak jak wszyscy czekam na koniec, za wybór koloru brawo brawo brawo

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: miuosh1 » 2014-01-12, 00:57

Anggi1 pisze:Hej, mam pytanie czy rozbierałeś na części pierwsze zawieszenie przednie?
Bo mam problem z tuleją sztywna !
Chodzi Tobie o tulejkę ślizgową tą to jest w nodze ruchomej czy tą co jest na ladze ?
I mianowicie jaki problem ?

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-01-12, 01:51

Rozbierałem na części pierwsze. Jak masz już wyciągnięte z półki to odkręcasz nakrętkę z doły, potem nakrętkę nad uszczelniaczem (między lagą sztywną a ruchomą) i zdecydowanymi szarpnięciami, pomału rozdzielasz je na dwie części.

Awatar użytkownika
Anggi1
Posty: 14
Rejestracja: 2012-06-08, 13:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 B1 1968
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Anggi1 » 2014-01-13, 00:05

Dzięki rozebrałem wszystko i zostało mi do ściągnięcia tulejka ślizgowa stała
Pytanie jak ją ściągnąć i ewentualnie jak założyć nową :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
MajkelCIN
Posty: 455
Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.?
Lokalizacja: Cinowo
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: MajkelCIN » 2014-01-13, 02:20

W nowych konstrukcjach made in Japan, owe tuleje są dzielone w płaszczyźnie pionowej.

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Zwierzak » 2014-01-13, 09:05

Na końcu lagi pod tuleją jest zabezpieczenie, podkładka sprężysta coś na kształt segera,trzeba ja rozgiąć i wyjąć z rowka w którym się znajdują. Wtedy tuleja schodzi w dół.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Awatar użytkownika
Anggi1
Posty: 14
Rejestracja: 2012-06-08, 13:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 B1 1968
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Anggi1 » 2014-01-13, 23:03

byłem właśnie to sprawdzić i chyba nie do końca tak mam udało mi się troszkę przesunąć tą tulejkę i zrobiłem fote
Może trzeba to zakładać i ściągać na ciepło ?
próbowałem to przekręcić kluczem ani drgnie
Sorki z jakość zdjęć kom.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość