Strona 5 z 5

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-11-29, 17:45
autor: WSK_Poznań
W 1971 roku była zmiana lampy na telewizorek. Oryginalnie u mnie także był telewizorek ale postanowiłem zmienić na tą według mnie ładniejszą. Mój klakson miał pęknięte mocowanie do lag, kupiłem taki sam jak był za 35 zł na motobazarze w Poznaniu. Oryginalnie nie był chromowany tylko chyba cynkowany.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-12-01, 20:03
autor: mirek2
Gratuluje wytrwałości i dokładności w odbudowie. Piękna WSK :)

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-12-02, 23:19
autor: WSK_Poznań
Dziękuje,

w planie na przyszły sezon jest długi bagażnik chromowany do tył, udało mi się dostać w międzyczasie oryginalną stacyjkę z epoki, chińska idzie w odstawkę. Dodatkowo oryginalne z epoki opaski do elektryki i wracam z filtra stożkowego do wersji oryginalnej.

W dniu wczorajszym został spuszczony olej w skrzyni po pierwszych 700 km od remontu, ściągnięta głowica w celu oględzin cylindra - no cóż mówi się, że zima długa ale w tym roku może być inaczej więc warto być przygotowanym:-)

Czy ktoś może na podstawie zdjęć określić czy tyle opiłków na magnesie to normalne po pierwszych 700km?

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-12-03, 09:21
autor: czankete
WSK_Poznań pisze:W dniu wczorajszym został spuszczony olej w skrzyni po pierwszych 700 km od remontu....
....Czy ktoś może na podstawie zdjęć określić czy tyle opiłków na magnesie to normalne po pierwszych 700km?
...takiej ilość opiłków po tak a w zasadzie wiórów przy tak znikomym przebiegu być w skrzyni nie ma prawa - wygląda coś się w skrzyni mieli :-/

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-12-03, 22:30
autor: WSK_Poznań
Też jestem takiego zdania, jednakże wszystko zostało złożone na nowych elementach i skrzynia działa dobrze a z czasem coraz lepiej, aczkolwiek przy redukcji biegów dźwięk jakiś dziwny ( mimo, że działa ). Poczekam na opinie innych osób zanim rozbiorę silnik.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-12-12, 23:28
autor: WSK_Poznań
Czy ktoś ma jakąś jeszcze opinie?

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-12-13, 00:06
autor: BikerDS
Zmień olej, ( również przepłucz ), po 200 km zobacz czy z powrotem są opiłki. Jeśli nie ciesz się jazdą , jeśli tak - musisz rozbierać.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-12-13, 10:32
autor: krzysiek200
Dopoki wszystko dziala ja bym jezdzil.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-12-19, 23:34
autor: WSK_Poznań
Dzisiaj po ściągnięciu kosza sprzęgłowego już wiem, że zmieliło tuleje kupione na allegro z mosiądzu, chyba innych nie ma. Wałek skrzyni chodzi jak świnia w boksie. Rozbieram silnik i idę do tokarza aby dorobił z brązu.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2017-01-20, 01:16
autor: WSK_Poznań
Po dwóch sezonach WSKa doczekała się publikacji we wrześniowym numerze 2016 Automobilista i posłużyła jako eksponat podczas własnej sesji ślubnej.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2017-01-20, 09:14
autor: Texas Ranger
A pytałem w jednym z tematów czyja jest ta WSK z Automobilisty, to się nie chciałeś przypucować. :-x

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2017-01-20, 09:55
autor: waldek19
Mam pytanie odnośnie oleju do tylnych amorków. Mam zamiar zalać do swoich Motula 15w. U Ciebie na zdjęciach widzę Motula 10w.
Czy dobrze pracują na tym oleju?

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2017-01-20, 18:33
autor: WSK_Poznań
Amory miałem złożone na nowych elementach także szczelność była ich sama w sobie większa. Na starych elementach myślę, że 15 może być. Nie mam porównania niestety.