Strona 1 z 7

WSK M06B1 1968

: 2013-11-09, 20:20
autor: Baracuzzz
Witam!
Nazywam się Radek. Posiadam trzy motocykle zabytkowe: SHL M11, Komara 2351 oraz WSK M06B1 którą odnawiam.
Pozdrawiam wszystkich i życzę wielu bezawaryjnych kilometrów na waszych maszynach.

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-09, 21:33
autor: Savier
Piękne maszyny :).

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-11, 23:48
autor: loboboy
ładne sprzęty ;-)
A wuecha widzę w pięknym stanie zachowana, renowacja to będzie czysta przyjemność. powodzenia!

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-12, 23:29
autor: Baracuzzz
WSK'e udało się kupić w całkiem niezłym stanie. Ma przejechane 19 000 (licznik działał do końca) i jeszcze oryginalne opony z 68. Jest z papierami, numer silnika i ramy się zgadzają. Obecnie jest już zarejestrowana i opłacona :). Co do renowacji to idzie ona pełną parą: chromy oddane do odnowienia, co się dało poszło do ocynku (jutro odbieram część), rama i blachy oddane do piaskowania. Udało mi się już złożyć koła na nowych oponach, szprychach i chromowanych obręczach (oryginalne po wypiaskowaniu pomaluję i zostawię na czarną godzinę). W piątek odbieram silnik od lokalnego fachowca który stwierdził że jest w super kondycji. Z ciekawostek dodam że nie miałem problemów z rozebraniem tylnych amorów. Nakrętki odkręciłem bez większego oporu kluczem do tarcz od szlifierki kontowej. Z środka wylało się całkiem sporo oleju. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to na pasterkę będę mógł pojechać kremową M06B1 :).
Pozdrawiam

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-13, 11:39
autor: Wilq
Kremowy to chyba najładniejszy kolor WSKi moim zdaniem ;) Też szukam podobnej bazy i w planach mam zamiar zrobić właśnie kremową B1 :D SHL już widziałem na innych zdjęciach, bo jak dobrze widzę to jeździć na spotkania klasyków z Jasła.

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-13, 12:19
autor: Baracuzzz
Dla jednego głupota, dla drugiego nie. Czarnych i wiśniowych wuesek jest pełno (nie żebym kogoś krytykował). Wydaje mi się że dopóki trzymam się oryginalnej kolorystyki to krzywdy jej nie robię. Zobaczę jaki będzie finał tego wszystkiego, myślę że żałował nie będę :).

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-14, 23:50
autor: Baracuzzz
Wrzucam trochę fotek.

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-16, 10:42
autor: Baracuzzz
Jak skończę będzie taka :)

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-16, 10:44
autor: Baracuzzz
Jeszcze kilka fotek

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-16, 10:56
autor: Wilq
Super, zdjęcia z epoki mają genialny klimat :D Jak skończysz to wybiorę się w końcu na spotkanie klasyków do Jasła, aby zobaczyć Twoją WSK. Niestety w tym sezonie nie udało mi się przyjechać na żadne ze spotkań...

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-17, 11:42
autor: Baracuzzz
Licznik po reanimacji - zdjęcia nie do końca oddają efekt :)

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-17, 15:34
autor: Tomasz
Super działaj i nic się nie przejmuj. :-D Pozdrawiam T.

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-18, 11:13
autor: fuel123
Baracuzzz pisze:Licznik po reanimacji - zdjęcia nie do końca oddają efekt :)
Ramka z interneta? podaj link do strony produktu. Metal czy plastik.

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-18, 11:43
autor: Baracuzzz
Ramką z internetu. Starej niestety nie udało się zdemontować unikając pęknięcia. Zależy mi na zachowaniu jak największej ilości oryginalnych części, niestety nie wszystko jest do uratowania.
Nowa ramka jest metalowa, naprawdę dobrej jakości.
http://allegro.pl/show_item.php?item=3693993022

Dodam jeszcze że w liczniku delikatnie podciąłem uszczelkę od środka. Tak żeby po zamontowaniu nie było widać gumowej, nierównej obwódki pod szybką. Szybka wypolerowana i całość wygląda jak milion dolarów :)

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-19, 09:14
autor: Baracuzzz
Proszę o poradę odnoście wykończenie pewnych elementów:
- obudowa filtra powietrza - ocynkować/pomalować na czarno/pomalować w kolor nadwozia?
- blachę pod siedzeniem: pomalować na czarno/w kolor nadwozia?

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-19, 09:28
autor: gabste
są to elementy zasłonięte nie widoczne osobiście zrobiłbym je czarne :-)

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-19, 10:44
autor: Łukasz S.
Filtr na szaro.

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-19, 11:55
autor: Baracuzzz
W oryginale obudowa chyba była w ocynku, niech ktoś mnie poprawi jak się mylę.

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-20, 22:35
autor: Baracuzzz
Mały up żeby nie było że nic się nie dzieje :). Silnik wrócił z remontu, gość powiedział że był naprawdę szanowany i dawno takiego nie spotkał. Zrobił pierwszego szlifa, wymienił tłoka i pierścienie, zregenerował wał, wymienił tuleje, łożyska, uszczelnienia, łańcuszek sprzęgła, zębatkę kosza sprzęgłowego, simeringi. Za silnik się nie brałem bo to lokalny fachowiec z ogromnym doświadczeniem i jeszcze większą bazą części (często oryginalnych).

Re: WSK M06B1 1968

: 2013-11-21, 00:11
autor: Sarmat
Ile Cię kosztował taki remont silnika?