Witam!
Zakupiłem Wsk M06 B1; Silnika oryginalnego nie mam. W papierach mam WSK M06 '68;
Rama: 863502
Silnik: 598279
W komplecie mam silnik o numerach 346466 051 i nie wiem czy rocznikowo to jest ten model czy nie jest czasem od innego, wczesniej produkowanego. Numery nabite są z boku karterów.
Już teraz widzę że poprzedni właściciel lubił przeróbki i usunął tylni błotnik, więc z oryginału nici:
- trzeba będzi dopasowac błotbuj z B3 - mam ich kilka jeszcze w magazynie;
- trzeba będzie poszukac odpowiednie mocowanie do silnika - to w zestawie na razie wystarczy, jednak żeby postawic pojazd na nóżkach centralnych, konieczna będzie wymiana;
- przednie zawieszenie mam kompletne, czekające na chromowanie; do dokupienia tulejki polamidowe 16zł/szt w SKUTER'że
- nie wiem jeszcze czy mam ramke do lampy, ale sprawdze;
- nie mam kanapy, 2kpl kluczykow z zamkami;
Ważne że silnik jest na chodzie !!! Musze go tylko umyc i może czekac na zlożenie w ramie. W miarę prac będę opisywał ich postępy. Jeśli macie jakiekolwiek uwagi, proszę piszcie. Jest to dla mnie cenne źródło informacji. Szukam info na FORUM dotyczące numerów RAM i SILNIKÓW, ale może nie dokładnie szukam, więc jeśli
gert - WSK M06 B1
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
- Lokalizacja: Kraków, Poznań
- Kontaktowanie:
gert - WSK M06 B1
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
- Lokalizacja: Kraków, Poznań
- Kontaktowanie:
Re: gert - WSK M06 B1
Silnik odpala, jednak miałem zbyt wiele innych wydatków i chyba chwilkę jeszcze projekt poleży. W przyszłym roku podejmę decuzje co z nim dalej robić. Nie chcę robić CUSTOM'a a bez tylniego błotnika byłby raczej składakiem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości