Wsk M06 B1 1970r

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2015-06-04, 18:01

Hej jestem Robert a to moja wsk, kupiona jakiś czas temu w okazyjnej cenie, obecnie jest w trakcje remontu. Na dniach podeślę więcej zdjęć co byście mogli zidentyfikować nieoryginalne części itp. w każdym bądź razie lakier na 100% nie oryginalny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Sarmat » 2015-06-04, 19:35

Przede wszystkim tłumik i obejma. Co do tłumika pewności na 100 nie mam, ale obejma z całą pewnością! Brak osłony gaźnika, ramka świateł powinna być chromowana, bodaj korek i klakson też masz zły. Reszta okej ;-)

sbanys
Posty: 1156
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: sbanys » 2015-06-08, 18:49

Mam taką z tylko z 71 roku i też ma taki klakson. Zastanawiałem się czy oryginalnie. Trudno powiedzieć.
Korek baku mam chromowany. Brak rączki bocznej do podnoszenia moto i zamka siedzenia.

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2015-06-18, 23:13

Już czas!!! Są pewne postępy. Jako, że z motórami do czynienia do tej pory miałem jedynie na miejskich parkingach a sam fakt remontu jakiegoś był niemal nie do ogarnięcia mym skromnym umysłem tak sprawiłem sobie WSK przypadkiem, na prawdę nie planowałem jej kupować. Miała pójść na roztrzaskanie na pola, lecz mój mentor powiedział wyremontuj ją, pomogę Ci, no i tak się zaczęło - oto relacja z postępu

Zdjęcia nie po kolei oglądajcie od dołu do góry.

Za B1 dałem 1300 zł do tej pory wydałem 350 zł na papiery, tarcze, podkład, rozpuszczalniki i całą masa dupereli :P Wszystko robię sam pomaga mi mentor, podpowiada trzyma butelkę piwa :)
Podsumowując do tej pory koszt za wszystko to - 1650 zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: WSK_Poznań » 2015-06-18, 23:23

Super, kolejna z ostatnich lat produkcji wraca do łask:-) Szacun za prace wykonane samemu, zobacz czasami czy bardziej nie opłaca się oddać pewnych czynności specjaliście. Niekiedy są to tylko pozorne oszczędności ale jak wiadomo nauka kosztuje a satysfakcja nie ta sama. Powodzenia:-)

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2015-06-19, 13:31

Jak powinien wyglądać korek od baku do mojej b1, taki czarny plastikowy czy chromowany? Mam też pytanie co do klaksonu podam wieczorem fotki to podpowie ktoś czy oryginał

Pozdrawiam Robert, lubelskie

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2015-06-19, 21:00

ok mam foteczki czy ten korek i klakson są oryginalne? Proszę o pomoc :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: pawel15 » 2015-06-19, 21:20

Mocno trzymał się oryginalny lakier? Jakiego środka używałeś?

Awatar użytkownika
Charlotta
Posty: 463
Rejestracja: 2013-11-22, 19:12
GG: 0
Moje maszyny: Osa M50, Osa M52, Shl M11
Lokalizacja: Kursko
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Charlotta » 2015-06-19, 21:27

Korek baku powinien być plastikowy z takimi wytłoczonymi kółkami. Ja też przyłączam się do pytania jakim środkiem wyczyściłeś tak ładnie blachy?

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2015-06-19, 22:01

Miałem o tyle szczęścia, że ktoś dawno temu wypiaskował połowę i pomalował lakierem bez utwardzacza, jeśli chodzi o oryginalny lakier to były z nim pewne problemy, jednak pewien czas trzeba było się odrzeć, najgorsza była rama oryginalne malowanie plus kilka warstw, które nałożył poprzednik. Co do środka to na puszce napisane jest "Usuwacz farb UNIWERSALNY BONDEX" zapewne nie jest to jakiś super środek, ale u mnie spełnił zadanie :)

A żeby nie było, nakładałem środek pędzelkiem, chwila czekania a potem szpachelka i jazda farba odchodziła, następnie resztki farby papierkiem 240 i koniec ;)

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r Zuch dziewczyna :)

Post autor: Student » 2015-12-11, 23:35

cześć i czołem miałem chwilę przerwy, ale jedziemy dalej z tematem ok kolejne fotki. Ostatecznie zostało położyć szparunki i prysnąć bezbarwnym. Chromy się robią, niektóre już po zabiegu. Kupiłem też nowy wał, ale to kiedyś tam. Amortyzatory rozebrane i zregenerowane. Wiem korek nie jest oryginalny nie szkodzi dałem do chromowania. Ramka lampy z allegro tak samo jak ramka licznika do tego zakupiłem komplet linek, uszczelki do silnika wał oczywiście. Jak do tej pory z malowaniem materiałami częściami wydałem około 1000 więc nie jest źle :) Ostatnio też kupiłem dwa trabanty za 550 zł oczywiście na remont :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2015-12-13, 23:00 przez Student, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Savier » 2015-12-12, 01:23

Ładna linia szparunków!

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2015-12-12, 20:16

działam dalej, taśma 3m lakier RAL 1036 i ognia no i oczywiście pędzelek ten akurat pożyczyłem od siostry :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
marek5
Posty: 159
Rejestracja: 2012-11-03, 01:40
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06B3
Lokalizacja: Stary Sącz
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: marek5 » 2015-12-15, 22:19

Podeślij zdjęcia trabantów bo jestem ciekaw co za taką cenę wyrwałeś

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2015-12-16, 06:45

marek5 pisze:Podeślij zdjęcia trabantów bo jestem ciekaw co za taką cenę wyrwałeś
Jasne nie ma sprawy, jak nie zapomnę podeślę Ci na pw bo nie wiem czy mogę tutaj do tematu

maniekgazela
Posty: 304
Rejestracja: 2014-02-02, 23:41
GG: 0
Moje maszyny: Parę SHL,parę WSK i parę ROMETÓW
Lokalizacja: Miesbach Bavaria
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: maniekgazela » 2015-12-16, 23:05

Remont idzie wyśmienicie,a propos korka który dałeś do chromowania to czy on nie jest aluminiowy?

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2015-12-17, 06:58

Stalowy, przynajmniej ja taki mam.

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2015-12-25, 22:21

Student pisze:
marek5 pisze:Podeślij zdjęcia trabantów bo jestem ciekaw co za taką cenę wyrwałeś
Jasne nie ma sprawy, jak nie zapomnę podeślę Ci na pw bo nie wiem czy mogę tutaj do tematu
Hej sorki, że tak długo, ale jakoś tak wypadło. Na PW nie mogę ci wysłać zdjęć trabantów więc wstawię tutaj. Mam nadzieje, że nikt mi za to głowy nie urwie.
Ok krótki opis, tak wiec niebieski nie ma podłogi a w środku jest wrakiem, ale był tani bo dałem za niego 150 zł plus jest taki, że ma silnik po remoncie. Żółty kupiłem w cenie złomu ze złomu za 400 zł, podłoga zgniła ale po za tym wszystko jest, nic nie brakuje. No i moja perełka ten biały trabant to była okazja dałem za niego 600 zł jest na chodzie, zarejestrowany i prawie w 100% oryginalny w gratisie dostałem pudło oryginalnych zapakowanych części z czasów plus WSK 175 kobuz :)

Edit. wiem wiem, że święto ale co tam nie mogłem się oprzeć aby nie zrobić linii na osłonach gaźnika, skończyła mi się taśma 3m a do roboty jeszcze błotniki, zobaczymy czy Inpost dostarczy przed nowym rokiem :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-02-04, 21:37

Kolejne gotowe elementy, szukam kogoś kto mógł bym pochromować mi lagi i kierownice :) tylko tyle zostało mi do chromu :)

PS. Chrom w okolicach Lubelskiego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Jarlys2
Posty: 50
Rejestracja: 2013-10-28, 20:20
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS '85
Wsk 125 Garbuska '74,
WSK LELEK '75
WSK M06
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Jarlys2 » 2016-02-04, 23:13

Ile zapłaciłeś za te chromy ? Korek wygląda super :shock:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości