Wsk M06 B1 1970r
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Wsk M06 B1 1970r
Hej jestem Robert a to moja wsk, kupiona jakiś czas temu w okazyjnej cenie, obecnie jest w trakcje remontu. Na dniach podeślę więcej zdjęć co byście mogli zidentyfikować nieoryginalne części itp. w każdym bądź razie lakier na 100% nie oryginalny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Przede wszystkim tłumik i obejma. Co do tłumika pewności na 100 nie mam, ale obejma z całą pewnością! Brak osłony gaźnika, ramka świateł powinna być chromowana, bodaj korek i klakson też masz zły. Reszta okej 

-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Mam taką z tylko z 71 roku i też ma taki klakson. Zastanawiałem się czy oryginalnie. Trudno powiedzieć.
Korek baku mam chromowany. Brak rączki bocznej do podnoszenia moto i zamka siedzenia.
Korek baku mam chromowany. Brak rączki bocznej do podnoszenia moto i zamka siedzenia.
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Już czas!!! Są pewne postępy. Jako, że z motórami do czynienia do tej pory miałem jedynie na miejskich parkingach a sam fakt remontu jakiegoś był niemal nie do ogarnięcia mym skromnym umysłem tak sprawiłem sobie WSK przypadkiem, na prawdę nie planowałem jej kupować. Miała pójść na roztrzaskanie na pola, lecz mój mentor powiedział wyremontuj ją, pomogę Ci, no i tak się zaczęło - oto relacja z postępu
Zdjęcia nie po kolei oglądajcie od dołu do góry.
Za B1 dałem 1300 zł do tej pory wydałem 350 zł na papiery, tarcze, podkład, rozpuszczalniki i całą masa dupereli
Wszystko robię sam pomaga mi mentor, podpowiada trzyma butelkę piwa
Podsumowując do tej pory koszt za wszystko to - 1650 zł
Zdjęcia nie po kolei oglądajcie od dołu do góry.
Za B1 dałem 1300 zł do tej pory wydałem 350 zł na papiery, tarcze, podkład, rozpuszczalniki i całą masa dupereli


Podsumowując do tej pory koszt za wszystko to - 1650 zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Super, kolejna z ostatnich lat produkcji wraca do łask:-) Szacun za prace wykonane samemu, zobacz czasami czy bardziej nie opłaca się oddać pewnych czynności specjaliście. Niekiedy są to tylko pozorne oszczędności ale jak wiadomo nauka kosztuje a satysfakcja nie ta sama. Powodzenia:-)
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Jak powinien wyglądać korek od baku do mojej b1, taki czarny plastikowy czy chromowany? Mam też pytanie co do klaksonu podam wieczorem fotki to podpowie ktoś czy oryginał
Pozdrawiam Robert, lubelskie
Pozdrawiam Robert, lubelskie
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
ok mam foteczki czy ten korek i klakson są oryginalne? Proszę o pomoc 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Mocno trzymał się oryginalny lakier? Jakiego środka używałeś?
- Charlotta
- Posty: 463
- Rejestracja: 2013-11-22, 19:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Osa M50, Osa M52, Shl M11
- Lokalizacja: Kursko
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Korek baku powinien być plastikowy z takimi wytłoczonymi kółkami. Ja też przyłączam się do pytania jakim środkiem wyczyściłeś tak ładnie blachy?
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Miałem o tyle szczęścia, że ktoś dawno temu wypiaskował połowę i pomalował lakierem bez utwardzacza, jeśli chodzi o oryginalny lakier to były z nim pewne problemy, jednak pewien czas trzeba było się odrzeć, najgorsza była rama oryginalne malowanie plus kilka warstw, które nałożył poprzednik. Co do środka to na puszce napisane jest "Usuwacz farb UNIWERSALNY BONDEX" zapewne nie jest to jakiś super środek, ale u mnie spełnił zadanie 
A żeby nie było, nakładałem środek pędzelkiem, chwila czekania a potem szpachelka i jazda farba odchodziła, następnie resztki farby papierkiem 240 i koniec

A żeby nie było, nakładałem środek pędzelkiem, chwila czekania a potem szpachelka i jazda farba odchodziła, następnie resztki farby papierkiem 240 i koniec

- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r Zuch dziewczyna :)
cześć i czołem miałem chwilę przerwy, ale jedziemy dalej z tematem ok kolejne fotki. Ostatecznie zostało położyć szparunki i prysnąć bezbarwnym. Chromy się robią, niektóre już po zabiegu. Kupiłem też nowy wał, ale to kiedyś tam. Amortyzatory rozebrane i zregenerowane. Wiem korek nie jest oryginalny nie szkodzi dałem do chromowania. Ramka lampy z allegro tak samo jak ramka licznika do tego zakupiłem komplet linek, uszczelki do silnika wał oczywiście. Jak do tej pory z malowaniem materiałami częściami wydałem około 1000 więc nie jest źle
Ostatnio też kupiłem dwa trabanty za 550 zł oczywiście na remont 


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2015-12-13, 23:00 przez Student, łącznie zmieniany 1 raz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
działam dalej, taśma 3m lakier RAL 1036 i ognia no i oczywiście pędzelek ten akurat pożyczyłem od siostry 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- marek5
- Posty: 159
- Rejestracja: 2012-11-03, 01:40
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk M06B3
- Lokalizacja: Stary Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Podeślij zdjęcia trabantów bo jestem ciekaw co za taką cenę wyrwałeś
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Jasne nie ma sprawy, jak nie zapomnę podeślę Ci na pw bo nie wiem czy mogę tutaj do tematumarek5 pisze:Podeślij zdjęcia trabantów bo jestem ciekaw co za taką cenę wyrwałeś
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 2014-02-02, 23:41
- GG: 0
- Moje maszyny: Parę SHL,parę WSK i parę ROMETÓW
- Lokalizacja: Miesbach Bavaria
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Remont idzie wyśmienicie,a propos korka który dałeś do chromowania to czy on nie jest aluminiowy?
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Hej sorki, że tak długo, ale jakoś tak wypadło. Na PW nie mogę ci wysłać zdjęć trabantów więc wstawię tutaj. Mam nadzieje, że nikt mi za to głowy nie urwie.Student pisze:Jasne nie ma sprawy, jak nie zapomnę podeślę Ci na pw bo nie wiem czy mogę tutaj do tematumarek5 pisze:Podeślij zdjęcia trabantów bo jestem ciekaw co za taką cenę wyrwałeś
Ok krótki opis, tak wiec niebieski nie ma podłogi a w środku jest wrakiem, ale był tani bo dałem za niego 150 zł plus jest taki, że ma silnik po remoncie. Żółty kupiłem w cenie złomu ze złomu za 400 zł, podłoga zgniła ale po za tym wszystko jest, nic nie brakuje. No i moja perełka ten biały trabant to była okazja dałem za niego 600 zł jest na chodzie, zarejestrowany i prawie w 100% oryginalny w gratisie dostałem pudło oryginalnych zapakowanych części z czasów plus WSK 175 kobuz

Edit. wiem wiem, że święto ale co tam nie mogłem się oprzeć aby nie zrobić linii na osłonach gaźnika, skończyła mi się taśma 3m a do roboty jeszcze błotniki, zobaczymy czy Inpost dostarczy przed nowym rokiem

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Kolejne gotowe elementy, szukam kogoś kto mógł bym pochromować mi lagi i kierownice
tylko tyle zostało mi do chromu
PS. Chrom w okolicach Lubelskiego


PS. Chrom w okolicach Lubelskiego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2013-10-28, 20:20
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS '85
Wsk 125 Garbuska '74,
WSK LELEK '75
WSK M06 - Lokalizacja: Maków Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Ile zapłaciłeś za te chromy ? Korek wygląda super 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość