Witam wszystkich po długiej przerwie, nieobecność jednak nie oznacza że nic w temacie nie było robione.
Natłok zajęć w pracy i ciągłe wyjazdy skutecznie odsunęły mnie od kompa i forum.
Przednie zawieszenie oraz tylne amory są zrobione, rama skręcona do kupy.
Wszystkie aluminiowe graty zostały wyszkiełkowane u kolegi z forum "
ufosi"
IMG_20190602_111222.jpg
IMG_20190602_111120q.jpg
Cylinder po szlifie, malowaniu farbą żaroodporną, nowy tłok i pierścienie zrobione u Jacka Tomaszewskiego z Osiecka (Motocykle Jacka)
IMG_20190602_111935.jpg
IMG_20190602_111857.jpg
Wał po wymianie korby na Duells, centrowaniu, wyważaniu zrobione przez kolegę z forum
"zubr9471"
http://prototypownia-janicki.blogspot.com/
IMG_20190602_111303.jpg
IMG_20190602_111343.jpg
Koła zostawiłem z oryginalnym chromem, który nie jest idealny ale jeszcze da rady, szprychy i nyple oryginalne z odzysku po piaskowaniu i ocynku
IMG_20190602_111443.jpg
Co ciekawe jedna z felg jest o 9mm szersza od drugiej i znacznie cięższa. Myślę że nie jest to oryginał od Wski, ale że taka już siedziała i ma ładny chrom więc ją zostawiłem. Będzie na tyle z oponą 3.5x18
IMG_20190602_111710.jpg
Przednią felgę "obułem" w oryginalną oponę Stomila z epoki, zaś na tył kupię Mitasa H03.
W zasadzie zostało dokupić troszkę gratów do silnika i można go składać.
Co najgorsze muszę jeszcze pomalować wszystkie blachy