WSK m06 '64

Lelek'64
Posty: 42
Rejestracja: 2009-06-12, 17:13
GG: 22437727
Moje maszyny: WSK M06-64 '64
WSK M06-B1 '66
Lokalizacja: woj.Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: Lelek'64 » 2009-08-13, 16:40

To jest jakiejś amerykańskiej produkcji jest napisane że po 6 godzinach trzyma jak stal ale dla mnie nie będzie problemu z późniejszym rozebraniem palnik do ręki i włala :P

SuLeK

Re: WSK m06 '64

Post autor: SuLeK » 2009-08-13, 20:51

ja na jakiś klej w czerwonej buteleczce, a jak się wylewa to jest zielony kleiłem i trzyma się bdb :)

Lelek'64
Posty: 42
Rejestracja: 2009-06-12, 17:13
GG: 22437727
Moje maszyny: WSK M06-64 '64
WSK M06-B1 '66
Lokalizacja: woj.Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: Lelek'64 » 2009-08-28, 09:58

Wczoraj w 6 godzin skręciłem silnik od dechy do dechy i od pierwszego dał o sobie znać tak to fajnie chodzi ale się przejechałem i sprzęgło nie chce łapać co zrobić ? kręciłem tą srubą ale to nic nie daje szybka odpowiedz!

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: Brat » 2009-08-28, 10:28

może zapomniałeś założyć małego popychacza w sprzęgle ;) często się to ludziom zdarza ^^

Lelek'64
Posty: 42
Rejestracja: 2009-06-12, 17:13
GG: 22437727
Moje maszyny: WSK M06-64 '64
WSK M06-B1 '66
Lokalizacja: woj.Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: Lelek'64 » 2009-08-29, 19:38

W sprzęgle nie było kulki pod śrubą i dlatego tak nie chciało brać :) OK teraz docieranie uważam że 500 do 1000 km starczy ooo ile ja to bede robił z 2 lata zanim wyjezdze te 1000 albo pojade na 2 koniec polski to sie dotrze :evil:

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: wujcio » 2009-08-29, 19:46

albo zatrze ;p

Awatar użytkownika
wskocyklista04
Posty: 282
Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
GG: 8553257
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: wskocyklista04 » 2009-08-29, 19:52

czemu miałby się zatrzeć?:D

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: wujcio » 2009-08-29, 19:59

no rożnie to bywa ;) nigdy nic nie wiadomo heh zabezpieczenie z tłoka może wypaść albo coś się rozkręci ;) nie można tego wykluczyć :p

Awatar użytkownika
wskocyklista04
Posty: 282
Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
GG: 8553257
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: wskocyklista04 » 2009-08-29, 20:37

anoo co to to tak a jak by podczas docierania założyć jakiś dodatkowy wiatraczek co by wiał na cylinder żeby chłodzenie było lepsze? nie dało by to coś?

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: wujcio » 2009-08-30, 00:37

bez przesady ;p nic to nie pomoże ;p a tylko osłabi aq. Trzeba dobrą mieszankę lać i nie obciążać silnika.
Jeśli wszystko dobrze zostało złożone musi chodzić :)

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: 125 arek » 2009-08-30, 10:37

a i teraz ja się wypowiem po postach pisanym o niczym jak o gównie które leży na drodze wysrane przez psa
dobra pora na konkrety anzel popieram chłopak ma kase remontuje wsadził aluminiowy cylinder będzie jeździł chce zrobić oryginał więc może wsadzi kiedyś żeliwny a jak będzie aluminiowy to też sie nic nie stanie będzie jeździł jak nażeliwnym a jakby tak założył oryginalny zmd aluminiowy to teżbyście sie na niego darli nonsens mało ludzi wie że to nieoryginalne bardziej patrzą na lakier 100% oryginalnośći to trzeba mieć sporą kase wiem bo remontuje już ponad rok moją b1 i tak nie będzie pełne 100% oryginał bo nie straczy mi kasy,
działaj tak aby ta wsk jeździła ale kiedyś tam wróć do ryginału jak doprowadzisz stan wizualny do podobnego oryginałowi takie jest moje zdanie ciesz się tym co zrobiłeś byle nie wt ale w stronę oryginału i sprawności motocykla !!! miłej zabawy przy pracy
Ekipa Południe®

Lelek'64
Posty: 42
Rejestracja: 2009-06-12, 17:13
GG: 22437727
Moje maszyny: WSK M06-64 '64
WSK M06-B1 '66
Lokalizacja: woj.Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: Lelek'64 » 2009-08-31, 18:46

Chłopaki ile lać oleju do filtra mam stary normalny model nie ten nowy niby "tuning" gówniany ale nie wiem ile lać i jaki pomożecie ?

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: WSK » 2009-08-31, 20:39

Rozumiem że chodzi Ci o olej do filtru powietrza a zatem:

"Obsługa okresowa filtru powietrza polega na wymontowaniu go z puszki tłumika szmerów ssania, dokładnym wymyciu w benzynie przy użyciu pędzla i osuszeniu przez przedmuchanie sprężonym powietrzem lub strząśnięcie. Czysty filtr należy zanurzyć lub zalać mieszaniną oleju stosowanego do mieszanki paliwowej i benzyny w stosunku 1:1. Po odsączeniu, oczyszczony filtr należy wmontować do puszki tłumika szmerów ssania"
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Lelek'64
Posty: 42
Rejestracja: 2009-06-12, 17:13
GG: 22437727
Moje maszyny: WSK M06-64 '64
WSK M06-B1 '66
Lokalizacja: woj.Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: Lelek'64 » 2009-11-23, 10:42

Mam sprawę !
Otóż mam jeszcze drugą WSK i co się okazało m06-64 a nie b1 tylko z roku 1966 i mam problem od dawna była już ona zapomniana nikt się nią nie interesował stała w stodole :) pod dachem więc miała przez parę lat sucho więc nie wzięła jej żadna rdza . W 2008 roku w lato postanowiłem się nią zająć porozkręcałem na części pierwsze co nie było trudne dlatego że ma ona spore braki ( koła lampa przednia silnik siedzenie cała elektryka ) bo to zostało w latach 80 rozkręcone i pooddawane ;( . Po pewnym czasie nie wiadomo skąd znalazł się dowód rejestracyjny tej oto maszyny wszystkie numery zgodne z tabliczką na ramie tak się domyślam bo już wiek robi swoje i pismo się rozmazało i mam problem 2 pytania ?
-Czy mogę poprawić długopisem numery na dowodzie ( niby widoczne wszystko się zgadza ale wiek robi swoje :( )
-I czy istnieje szansa że można ją jeszcze wyrejestrować i na nowo zarejestrować (od 1970 roku nic nie było robione żadnego ubezpieczenia , przeglądu ) nie miała ona odcinanego boku nigdy więc nie wiem czy jest w ogóle sens robić coś przy niej bo dla mnie rejestracja to podstawa .
Proszę o odpowiedzi takie żeby mi to wytłumaczyć a nie wysyłać mnie do WK bardzo proszę :(

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: Stary » 2009-11-23, 10:50

Po pierwsze i tak wyślę Cię do WK - idź i powiedz jak jest.

Po drugie masz nieczytelny dowód - przecież to dokument państwowy, człowieku co Ty tam chcesz poprawiać powaliło Cię? Jedziesz na stacje kontroli pojazdów i za 123zł robisz duży przegląd z wyciągiem wszystkich danych (bo przypuszczam, że i tak połowy informacji dziś wymaganych nie masz w starym dowodzie) + z odczytem danych "z natury" czyli potwierdzenia przez diagnostę, że motocykl ma na ramie taki i taki numer. Oczywiście nieodzownym dokumentem jest dowód własności (najczęściej umowa-kupna sprzedaży). Do kompletu potrzebujesz opłacić OC (na stary dowód), chociaż na upartego można się kłócić, gdyż pojazdy historyczne powyżej 40 lat nie potrzebują ciągłości OC. Z tym kompletem papierów idziesz i rejestrujesz od ręki.

Lelek'64
Posty: 42
Rejestracja: 2009-06-12, 17:13
GG: 22437727
Moje maszyny: WSK M06-64 '64
WSK M06-B1 '66
Lokalizacja: woj.Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: Lelek'64 » 2010-02-20, 21:20

Postanowiłem zrobić aktual mały i pochwalić się co nadobyłem.

2 Koła Magnesowe Jedno starszego typu (dociążone) drugie nowszego typu.
dsc07650sw.jpg
Filtr powietrza do M06-64 Sprawny ale trochę przypchany (od lat nie był zakładany , w złych warunkach był on składowany)
dsc07652f.jpg
Iskrownik Przewód zapłonowy zerwany , przewody poprzecinane , platynki do dupy ale da radę coś jeszcze z tego zrobić :/ .
dsc07653.jpg
KPL wsporników błotnika Ładnie wybite znaki W-F-M - będą one przygotowywane do chromowania ;-) .
dsc07654t.jpg
Sprawna i KPL skrzynia biegów Posiadam również automat zmieniacza biegów kulkę i sprężynkę :-> .
dsc07656.jpg
Wał korbowy Gwinty są ok , luz Góra-Dół (niewyczuwalny) , jest trochę na bokach ma metalowe osłonki nie był regenerowany więc może kiedyś go zregeneruje albo wsadzę takiego jakim jest ;-) .
dsc07646.jpg
Korek wlewu paliwa Stan b.dobry
dsc07648i.jpg
Tarczki itp. i jedna rzecz która nie wiem od czego jest czy to od motoru czy to od czego jak będziecie wiedzieli to dobrze a jak nie to tez nic się nie stanie :oops: .
dsc07649c.jpg
Opona Stomil Jej historia jest następująca była założona w wózku do ciągnięcia kanek z mlekiem ale nikt nią przez 30 lat nie chciał jeździć i tak przestała wywaliłem ją z obręczy i stan oceniam na B.dobry wystarczy kupić odpowiedniej pasty do odnawiana koloru opon i będzie glanc :D
dsc07659b.jpg
2 Cylindry i Głowice Cylindry nie porysowane ale mają lekki nalot w środku i nie wiem czym to wyczyścić aby nie naruszyć i nie zarysować bo wtedy ;(. 1 głowica sprawna gotowa do montażu 2 do tulejowania gwint się przekręca :what: .
dsc07658s.jpg
2 krućce ssące jeden krótszy drugi dłuższy który wygląda na nowy ;-) oraz podstawę iskrownika
dsc07651v.jpg
Drobiazgi nowe tuleje łożysko itp..
mo6.png
Życzcie powodzenia w pracach :mrgreen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: WSK » 2010-02-20, 23:39

Krućców nie montuj, zapodaj lepsze zdjecia tego "czegoś" ;)
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: xradusx » 2010-02-21, 18:32

64 nie miała króćca. Oj też przez takie zakupy przechodziłem jeszcze nawet wczoraj sobie pierdołki dokupiłem :P powodzenia

Lelek'64
Posty: 42
Rejestracja: 2009-06-12, 17:13
GG: 22437727
Moje maszyny: WSK M06-64 '64
WSK M06-B1 '66
Lokalizacja: woj.Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: Lelek'64 » 2011-03-29, 14:07

Jak chce kupić tylną lampę do motoru to mam się spodziewać gumy + klosz czy wszystko jest również w środku ?

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK m06 '64

Post autor: motobernat » 2011-03-29, 18:26

jak kupisz oryginał lampę to może dostaniesz ze środkiem a jak nową to masz klosz z gumą :-)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości